MuscleMeat

Progessie 1 jaar

Man man man 90kg met 11% ik wil echt fotos zien !!!

Omdat jij het bent

293k46x.jpg

Praatjesmaker...?

Oh je denkt toch niet dat ik moeite ga doen om mezelf te bewijzen?
Waarom zou ik? Waarom denk je dat het mij ook maar ergens interesseert of je mij serieus neemt of niet :) Zolang ik maar bijna net breed ben als JB vind ik alles best!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Denk het niet hij heeft zich alleen vergist van map hij wou zijn foto uploaden maar klikte perongelijk op de foto van zijn idool....

Niet grappig dikke.

Waarom zou ik? Waarom denk je dat het mij ook maar ergens interesseert of je mij serieus neemt of niet :) Zolang ik maar bijna net breed ben als JB vind ik alles best!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Niet grappig dikke.

Geraporteerd voor gay zijn ...

• Topic Starter Topic Starter

Niet grappig dikke.

Cyberpesten mag niet
En zeker niet een bodybuilder die bulkt :mad:

Al eens van geloofwaardigheid gehoord praatjesmaker?

Daar hecht ik enorm veel waarde aan. Zo onzeker ben ik.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Cyberpesten mag niet En zeker niet een bodybuilder die bulkt :mad:

Haha, forever bulking :) Ik snap je helemaal hoor wat betreft je angst voor het verliezen van volume. En zo zal dat ook aanvoelen in het begin.. alsof je alleen maar platter word.. maar als je daar doorheen bent gaat je lichaam ineens groter ogen. Met name in de gym natuurlijk.. En je doet er gewoon goed aan, op een hoger bf is het gewoon klote bouwen. Spier/vet ratio is beter op een lager vetpercentage. En met de zomer in aanzicht... nu beginnen !!

• Topic Starter Topic Starter
Daar hecht ik enorm veel waarde aan. Zo onzeker ben ik.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Haha, forever bulking :) Ik snap je helemaal hoor wat betreft je angst voor het verliezen van volume. En zo zal dat ook aanvoelen in het begin.. alsof je alleen maar platter word.. maar als je daar doorheen bent gaat je lichaam ineens groter ogen. Met name in de gym natuurlijk.. En je doet er gewoon goed aan, op een hoger bf is het gewoon klote bouwen. Spier/vet ratio is beter op een lager vetpercentage. En met de zomer in aanzicht... nu beginnen !!

Ja baas ben al 2 dagen begonnen. Even die homosixpack naar boven halen

zou zelf ook zeggen rond de 18-20%

16-19 % gok ik.

nette gains in een jaartje

Terug
Naar boven