Fitness Seller

Progressie 1 jaar en 3 maand.

je lijkt idd stukken lichter. maar gewooon doorgaan en goed eten/slapen en trainen. veel compound oefeningen will do it.suc6

Op zich een net resultaat, al had er meer in gezeten in die tijd. Borst heeft de meeste vooruitgang, schouders + armen lopen achter. Je was erg mager toen je begon dus voor die buikspieren heb je niet veel hoeven doen ;)

Naar mijn mening klopt je voedings schema niet helemaal, als je er al 1 hebt :) Probeer dat eens te verbeteren. Je ziet er op die foto als een ecto uit dus moet je niet veel eten maar veel vreten :D:D

Veel plezier met het trainen + eten :D

Ow maar ik ben getuige dat Logiete vreet hoor, tzou niet de eerste keer zijn dat ie naar huis moet gaan van school omdat ie teveel gegeten heeft.

Mooie vooruitgang Logiete! Borst is echt sterk aant verbeteren sinds laatste foto's! Armen lopen zeker niet achter in mijn opinie, misschien niet zo goed zichtbaar om het filmpje, maar je armen zijn zeker groot genoeg, super dat de rest ook die positieve evolutie aant volgen is. En zijn het mijn gedachten of is je rug ook breder aan het komen?

Alvast proficiat bro, en tot bij de slager ;)

idd schone vooruitgang zeker voor ecto
en zo te zien zi je west vlaming of ek et mis :p

Jopske zei:
Op zich een net resultaat, al had er meer in gezeten in die tijd. Borst heeft de meeste vooruitgang, schouders + armen lopen achter. Je was erg mager toen je begon dus voor die buikspieren heb je niet veel hoeven doen ;)

Naar mijn mening klopt je voedings schema niet helemaal, als je er al 1 hebt :) Probeer dat eens te verbeteren. Je ziet er op die foto als een ecto uit dus moet je niet veel eten maar veel vreten :D:D

Veel plezier met het trainen + eten :D

Anders kijk je de filmpjes even, lullo ;)

@Logiete - goed bezig bro, je begint er al aardig buff uit te zien, nice!

Gaat goed vent! Dikke vooruitgang gemaakt, netjes hoor.

Vette sig, trouwens :roflol:

Goeie progressie vind ik !

Je begint er al aardig "buff" uit te zien op de filmpjes.
het magere ecto-achtige is er wel af.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties. Ikzelf ben heel blij met m'n resultaat.

Wel een redelijke progressie, je armen blijven iets achter vind ik... Aangezien dit filmpje volgens mij in warme toestand is genomen. Goed laag bf%, en zeker wel progressie!

Goeie progressie. En ik blijf die 91kg raar vinden :P Heb je ook afmetingen van je armen, borst, middel etc? Wat meten je benen eigenlijk?

netjes! ik zie niet in waarom dit geen 91 kilo kan zijn? Vind het toch aardig vol er uit zien

Hele mooie progressie, ga zo door!!

Terug
Naar boven