XXL Nutrition

Progressie foto's - Gerry

trainingsschema + voedingsschema posten?

Goede progressie, je hebt je newbie gains binnen iig. Lijkt prima in verhouding, train je je benen ook?

• Topic Starter Topic Starter
Voeding verschilt beetje tijdens het schooljaar / vakantie.
Tijdens school was het ongeveer zo:

Ontbijt
- 1 Scoop whey / 250 ML melk / 3 Boterhammen met kipfilet

Onderweg naar school
- 1 Appel / Banaan

Rond half 11
- 6 / 7 Boterhammen met kipfilet

Middagpauze, 12 uur:
- 1 Grijs broodje met kaas en groenten
- 100 Gram pasta

Namiddag 15 uur
- 50 tot 75 gram cashewnoten
- 1 Appel / banaan

Avondeten 17 uur / 17 uur 30
- 125 gram rijst / 150 gram groenten / 200 gram kip of biefstuk

Trainen

Na training
- 1 Scoop whey met 250 gram melk

Voor het slapen gaan:
- 1 Scoop Night protein van XXL nutrition / 350 ML melk
- 75 gram cashewnoten
- Enkele sneden brood met kipfilet.

Zal hier en daar nog wel wat vergeten zijn maja :-)

Trainingschema:

Maandag - Borst / biceps
Dinsdag - Schouders / triceps
Donderdag - Rug / benen

En als ik dan 4x ga pak ik bijvoorbeeld de eerste week terug borst / biceps bij
De 2e week dan schouders / triceps , enz ...

@Roberto train benen ook ja, alleen zijn deze niet echt voor aan te zien :-D Maar pas sinds een maandje terug dus stelt niks voor. Als ze wat groter zijn zal ik eens een fototje ervan posten.

Greetz!

Hehe goed bezig makker ;) ja die legg's zou ik pas binnen een jaar posten fzo :D

Gij weet et... hahaha :(

Op de laatste foto van je rug heb je wel al een mooie bisceps piek :-) maar dat is nogal genetisch aangelegd :o

Klopt inderdaad dat het genetisch bepaald is, heb het dus altijd al gehad :-) Thanks.

Zou benen en triceps training omdraaien.

mooie progressie;), maar ik zou je 'sochtends nuchter wegen:D, dat scheelt enkele kg's:o.
Je trainingschema is niet fout, wel met minder voorkomende combinatie's maar is niets fout mee. Zolang je aan je rustdagen houd is er ook geen probleem met secundaire spieren;).
Ik zou proberen minder eiwitten uit sups te halen en meer uit je eten, maar dat hangt ook af wat allemaal mogenlijk is, want je woont nog thuis zie ik.

Keep the progression going!

Thanks voor de comments..

Scheelt inderdaad wel iets als ik me in de ochtend of avond weeg, dat klopt.
Daarom 72 - 73..
Die 72,.. Is in de ochtend ;-)

Over mijn trainingschema, heb in het begin met een kameraad mee zitten trainen die toen volgens dat schema trainde, en heb het gewoon aangehouden.

Over de voeding, ik probeer natuurlijk zoveel veel mogelijk uit het eten zelf te halen.. In de mate dat het mogelijk is. Nu tijdens vakantie eet ik bijvoorbeeld 200 gram kip met pasta ipv dat broodje op school.. Supps dienen enkel als aanvulling.

Greetz!

72 toch in de ochtend, weet nog goed dat ge content zou zijn als ge over de 70 zou zijn :D nu op naar de 80 eh en in januari samen naar de cut :p

Zeker da ik blij was, hahaha :-) blijven knallen naar de 80 toe inderdaad, komt inorde ;-)

Ik vind het echt matig voor 4 maanden kon je er meer uit halen.:o

150 gram cashewnoten per dag? :eek:

Lekker bezig. Mooie vooruitgang schouders ook

@ Roma.. Ik ben 10 - 11 kilo gestegen in gewicht zonder dat BF uit de hand gelopen is in 4 maanden. Tuurlijk geen 10 kilo VVM, maar heb zeker wat spiermassa bijgekregen. Denk zeker en vast niet da ik er meer had kunnen uithalen, maar ieder zijn mening :-)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 12:56 ----------

@ Pure B.. Ja is misschien wel wat veel. Zitten ook aardig wat vetten in maar toch ook veel eiwitten.. Ik heb niet direct 'bang' om hoog in vetten te gaan aangezien ik toch niet super snel dik zal worden. Bovenlichaam: borst, schouders, en armen zijn nog redelijk 'droog' want heb tijdens training nog dikke aders erop. Zie wel dat ik rond de buik beetje vet aan zet maar was ook te verwachten.. Plan is tot eind dit jaar clean bulk en dan licht cutten :-)

@ JW .. Thanks! Schouders zijn inderdaad goed gegroeit.. Enige nadeel is dat ze mijn borst nu zeg maar beetje overpoweren vind ik. Maar word aan gewerkt!

Laatst bewerkt:
Mooie progressie. :thumbs:

Ik vind het echt matig voor 4 maanden kon je er meer uit halen.:o
Wijzig jij je 9% maar even gauw naar 14%. Deze meneer heeft meer klaargespeeld dan jij in een bijna 2x zo korte tijdspanne.

Edit: zie trouwens dat je een avatar van een maat van mij hebt toen ie z'n biceps aan het trainen was :roflol:, not sure if trolling

Nice 1 roberto ! :D

Terug
Naar boven