AndroidHealthClinic

Progressie Fotos

FLUONIA

Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
januari

maart

april

mei

oktober

IMG_0273.jpg

april.jpg

aprill.jpg

IMAG1822-1.jpg

maart.jpg

Post eens benen en rug erbij, dit zegt niet zoveel imo

Impressive progressie. Je schreef in januari op het forum dat je clean trainde zonder supplementen, en later heb je er BCAA's bij gepakt. Heb je sindsdien nog andere dingen toegevoegd?

• Topic Starter Topic Starter
Impressive progressie. Je schreef in januari op het forum dat je clean trainde zonder supplementen, en later heb je er BCAA's bij gepakt. Heb je sindsdien nog andere dingen toegevoegd?

thanx Morphs!!
ja dat klopt, naast de BCAA (die bijna onmisbaar is) whey, vitamine en mineralen, en een clean voedingsschema!

ben benieuwd naar je voeding aangezien je op zo een laag bf% kan blijven staan en je toch wat spier progressie lijkt te maken. Goed bezig iig. Natuurlijk behaald of..?

Netjes, hoelang train je nu? En kloppen je stats nog (80kg @ 10%)? je lijkt zwaarder namelijk.

Knap resultaat, en dat al op je 23e!

ben benieuwd naar je voeding aangezien je op zo een laag bf% kan blijven staan en je toch wat spier progressie lijkt te maken. Goed bezig iig. Natuurlijk behaald of..?

ik ben van mezelf al best droog, en had ook altijd moeite met aankomen in gewicht. Begon wat meer te eten, meer eiwit, meer koolhydraten meer vezels en clean!bedankt man en ik doe niet aan aa's en daar begin ook niet aan.:cool:

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 23:20 ----------

Netjes, hoelang train je nu? En kloppen je stats nog (80kg @ 10%)? je lijkt zwaarder namelijk.

thanx, ik train nu ongeveer een jaar serieus. Daarvoor trainde ik wel, maar alleen als daar tijd voor was. En ik ben echt 80 ahahah:p

Goed bezig!

Knap resultaat, en dat al op je 23e!

bedankt dame, het zit in de familie. Ben eigenlijk door mijn neef op het idee gekomen om verder te gaan, en ook richting wedstrijden.

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 23:29 ----------

goed hoor ben benieuwd naar je benen in december is de flex-cup denk dat je daar best wel kan scoren
je bent al goed droog

binnenkort post ik in dit of een nieuw topic wat foto's van me benen en rug. en dat is nog niet zo'n slecht idee!!ik zat er toevallig over na te denken.....:thumb:

Goeie progressie. Wat zijn je plannen wat wedstrijden betreft?

ik ben van mezelf al best droog, en had ook altijd moeite met aankomen in gewicht. Begon wat meer te eten, meer eiwit, meer koolhydraten meer vezels en clean!bedankt man en ik doe niet aan aa's en daar begin ook niet aan.:cool:

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 23:20 ----------

thanx, ik train nu ongeveer een jaar serieus. Daarvoor trainde ik wel, maar alleen als daar tijd voor was. En ik ben echt 80 ahahah:p

Goed resultaat, maar hoelang train je nu al totaal... dus ook met je begin ervaringen erbij?

Goed resultaat, maar hoelang train je nu al totaal... dus ook met je begin ervaringen erbij?

bedankt, ik doe vanaf mijn 14e kickboksen en vanaf 15 fitness. eerst was het meer cardio dan krachttraining en nu is het andersom. en vanaf 21/22 ben ik de opleiding sport en bewegen gaan volgen (cios), afgerond en weer verder gegaan met de volgende sportopleiding. dus bijna 10 jaar sport ervaring, maar toch blijf ik zeggen, de voorafgaande jaren kunnen niet tippen aan hoe ik nu sport, eet en weet. :headbang:

goed fysiek man ;)

Terug
Naar boven