XXL Nutrition

progressie na 2 weken

:haha::haha: wtf is dit?

Ik denk dat je beter eerst maar een een jaartje moet gaan traine en op voeding moet gaan letten en dan nog eens foto's te posten..in een paar weken kun je nog geen progressie hebben.suc 7 met trainen!

Die jongen gaat binnenkort dit topic weer bekijken denkend dat iedereen complimenten heeft gegeven over zijn fysiek.
Zal hij even teleurgesteld zijn :roflol:

dude je ziet er gwn niet uit!!!
wat een slechte looks op die 1e picture hahaha hoop dat je een beetje van styl veranderd bent:P

in 2 weken zal je snel van stijl switchen :p
waarom je uberhaupt na 2 weken trainen een fotoje post snap ik ook niet..

De titel vond ik al belachelijk! maar dit slaat nergens op...... eigenlijks zou je pas foto,s mogen posten als je een jaar lid bent...

dit is mijn progressie na 3 weken intensief fitnis, ik doe per spiergroep 4 oefeningen, met eerst 10 herhalingen daarna 8 die ik gewoon zelf kan doen en dan bij de laatste 2x 6 herhaling dat ik er 3 á 4 zelf kan doen met moeite en bij de laatste wat hulp nodig heb zodat mijn spieren echt naar de klote gaan om het zomaar te zeggen..
ik let goed op mijn voeding en gebruik ook supplementen:
Whey eiwitten 3 shakes per dag waarvan 1 s'morgens, s'middags en een na het trainen.
Liquid super amino 23.000 van dynabite, voor en na het trainen.
als booster gebruik ik jack 3d 2 scoops voor het trainen.
en ben nu aan de laatste week van de creatine bezig wat ik gebruik.
heeft iemand nog tips om nog sneller te groeien?

je traint 2 ****in weke en je speelt al die shit al naar binne :roflol: ik neem ook shakes maar zou je niet eerst is gewoon met een goede voeding traine? je zit nu al 4 verschillende supps te knalle, ik zie jou type na week 4 al naar de AAS grijpe :rolleyes:

Niet slecht. Ga zo door. Je bent volgens mij direct al vrij serieus bezig.
Iedereen zit je wel belachelijk te maken, omdat je je verhaal wat brengt alsof je 'de man' bent. Maar je basis lijkt me toch aardig om wat van te maken;)
Die sups.. tsja beetje overbodig maar als je geld als water hebt...

NotSureIfSerious.jpg

ik lig wel aardig dubbel op de reacties hier:D goed moment om nu te gaan sporten als ik dit zie!

wat een idioot

Niet slecht. Ga zo door. Je bent volgens mij direct al vrij serieus bezig.
Iedereen zit je wel belachelijk te maken, omdat je je verhaal wat brengt alsof je 'de man' bent. Maar je basis lijkt me toch aardig om wat van te maken;)
Die sups.. tsja beetje overbodig maar als je geld als water hebt...

Eensch. Wel leuk om te zien dat de brede mannen van krap 80 kilo hier alle commentaar hebben en enkele daarvan wss ook al een kuur achter de kiezen hebben.

Niet normaal gozer! Vooral zo doorgaan. Zou de foto's om de dag gaan nemen:gek:.
Lees de stickies en maak een nieuw topic over 1 jaar. 2 Weken is aardig kort.

Post maar weer over 6 maanden, 2 weken is toch echt overbodig.

Maar!!!!! Waarom loop jij er zo bij in een discotheek? En dan ook nog is in de winter...

goed bezig gast. post over twee weekjes ff update. ik volg je .

Beest!

Terug
Naar boven