marthijn20VT
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 95kg
Ik fitness al een tijdje (2,5 jaar ongeveer) waarbij ik het laatste jaar wat serieuzer op mijn eten let. Nu ga ik vanaf maandag van start met personal body plan en hoop daar mee eindelijk eens een goed resultaat te boeken. En dat ik een goede levenstijl vind die ik kan blijven volhouden.
Want ik ben echt niet tevrede. Al zegt de weegschaal wel dat ik vooruit ben gegaan. Vroeger woog ik met mijn 1.90m lengte ongeveer 70 a 75kg. Dit is dus echt graatmager.
Op de eerste foto weeg ik er 85. Sinds ik nu beter op mijn eten let, eigenlijk eet ik gewoon vooral veel en zorg dat ik mijn macro's minimaal haal. 3500kcal. Zie ik nu toch wel een beetje vooruitgang. Momenteel weeg ik 96KG. Al ben ik ook wel vetter geworden. Kortom ik krijg het idee dat ik al bijna 3 jaar voor jan lul train.
Ik heb geen foto van een paar jaar geleden in mijn blote pens. Daarom foto met kleding, het geeft wel beetje een beeld.
Maar goed, hopelijk komt daar vanaf maandag verandering in.
Alle kritiek en motivatie is welkom.
Want ik ben echt niet tevrede. Al zegt de weegschaal wel dat ik vooruit ben gegaan. Vroeger woog ik met mijn 1.90m lengte ongeveer 70 a 75kg. Dit is dus echt graatmager.
Op de eerste foto weeg ik er 85. Sinds ik nu beter op mijn eten let, eigenlijk eet ik gewoon vooral veel en zorg dat ik mijn macro's minimaal haal. 3500kcal. Zie ik nu toch wel een beetje vooruitgang. Momenteel weeg ik 96KG. Al ben ik ook wel vetter geworden. Kortom ik krijg het idee dat ik al bijna 3 jaar voor jan lul train.
Ik heb geen foto van een paar jaar geleden in mijn blote pens. Daarom foto met kleding, het geeft wel beetje een beeld.
Maar goed, hopelijk komt daar vanaf maandag verandering in.
Alle kritiek en motivatie is welkom.
Laatst bewerkt:

maar aangezien dit een dbb forum is, hoeft dat de volgende keer niet.