AndroidHealthClinic

Progressie + start met PBP

marthijn20VT

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Ik fitness al een tijdje (2,5 jaar ongeveer) waarbij ik het laatste jaar wat serieuzer op mijn eten let. Nu ga ik vanaf maandag van start met personal body plan en hoop daar mee eindelijk eens een goed resultaat te boeken. En dat ik een goede levenstijl vind die ik kan blijven volhouden.

Want ik ben echt niet tevrede. Al zegt de weegschaal wel dat ik vooruit ben gegaan. Vroeger woog ik met mijn 1.90m lengte ongeveer 70 a 75kg. Dit is dus echt graatmager.

Op de eerste foto weeg ik er 85. Sinds ik nu beter op mijn eten let, eigenlijk eet ik gewoon vooral veel en zorg dat ik mijn macro's minimaal haal. 3500kcal. Zie ik nu toch wel een beetje vooruitgang. Momenteel weeg ik 96KG. Al ben ik ook wel vetter geworden. Kortom ik krijg het idee dat ik al bijna 3 jaar voor jan lul train.

Ik heb geen foto van een paar jaar geleden in mijn blote pens. Daarom foto met kleding, het geeft wel beetje een beeld.

Maar goed, hopelijk komt daar vanaf maandag verandering in.

Alle kritiek en motivatie is welkom.

Laatst bewerkt:
Laatste foto is wel erg fout :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
haha sorry dat was in mijn jonge jaren

Met alle respect maar jouw gezicht zag er op de linkerfoto's en de laatste foto veel beter uit als nu, evenals jouw fysiek.. Ben je echt zo dik geworden? Wat denk je van cutten?

Edit: serieus welke foto's zijn nou nieuw en welke oud? :') Of je bent moddervet geworden, of je hebt niks gegained. Anyway, je gezicht is er flink op achteruit gegaan afgaande van de onderste foto.

hahahaha wel lief van je dat je mijn gezicht wilt beoordelen ;) maar aangezien dit een dbb forum is, hoeft dat de volgende keer niet.

Bedankt voor het compliment dat ik er beter uit zie wanneer ik mijn haren doe. Maar door opmerkingen zoals jij durven personen dus hun gezicht niet up te loaden, ik ben er niet zo gevoelig voor maar denk daar in het vervolg over na, voordat je iemand beledigt en die gene voor de trein springt.

Heb je zelf wel überhaupt foto's gepost met je gezicht, of zet je er een zwart balkje voor ? Edit : links is oud en recht is nieuw. Meestal zet je de oude foto eerst hé en dan pas de nieuwe.

De onderste foto is van toen ik een jaar of 19 a 20 was.

Ik heb nooit over cutten nagedacht omdat ik dan helemaal al niks over houd.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Met alle respect maar jouw gezicht zag er op de linkerfoto's en de laatste foto veel beter uit als nu, evenals jouw fysiek.. Ben je echt zo dik geworden? Wat denk je van cutten? Edit: serieus welke foto's zijn nou nieuw en welke oud? :') Of je bent moddervet geworden, of je hebt niks gegained. Anyway, je gezicht is er flink op achteruit gegaan afgaande van de onderste foto.

Eigenlijk kan ik dus helemaal niks met deze kritiek!!

Ik snap dat het niet leuk is om te horen, maar ik denk dat qbase wel gelijk heeft. Het lijkt er op alsof je alleen maar vet gegained hebt. Cutten is nu echt de enige optie eigenlijk, aangezien je boven de 20% staat.

Het getuigt zeker van lef dat je foto's upload, ook dat je herkenbaar bent, maar je vraagt om feedback en die krijg je dan ook. De feedback valt je tegen, maar zoals je zelf in de OP al zegt: voor je gevoel heb je 3 jaar voor niets getraind. Ik denk dat dat wel aardig klopt, helaas.

Misschien een idee om je trainings- en voedingsschema hier te posten? Wellicht kan iemand je helpen.

Ik snap dat het niet leuk is om te horen, maar ik denk dat qbase wel gelijk heeft. Het lijkt er op alsof je alleen maar vet gegained hebt. Cutten is nu echt de enige optie eigenlijk, aangezien je boven de 20% staat. Het getuigt zeker van lef dat je foto's upload, ook dat je herkenbaar bent, maar je vraagt om feedback en die krijg je dan ook. De feedback valt je tegen, maar zoals je zelf in de OP al zegt: voor je gevoel heb je 3 jaar voor niets getraind. Ik denk dat dat wel aardig klopt, helaas. Misschien een idee om je trainings- en voedingsschema hier te posten? Wellicht kan iemand je helpen.

Hmm dat is dan echt zonde van de tijd geweest dan. Hopelijk brengt PBP mij in de goede richting.

Ik zal van hun wel andere voeding en trainingsschema's krijgen dan ik zelf gewend ben.

Ik heb tot vandaag de schema's gehanteerd uit mijn 1e topic.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/mijn-trainingsschema-voedingsschema-graag-reacties-373844/

'Ik heb nooit over cutten nagedacht omdat ik dan helemaal al niks over houd'

Oke, hier kan ik me in vinden omdat die gedachte bij cutten wel een rol speelt en het mensen kan weerhouden. Maar wat heb je volgens jou dan gegaind dat je bang bent om kwijt te raken? Kijkend naar je eerste foto en het verschil tussen links en rechts is eigenlijk alleen een dikkere buik. Ik ben bang dat je je een beetje te veel door de weegschaal hebt laten leiden en te weinig door de spiegel. De kilo's vlogen er vast aan en je dacht oh mooi 11kg zwaarder, dus gespierder maar zo werkt het helaas niet..

Daar heb je een punt. Ik ben veel gaan eten en in het begin ging het hard ja. Nu stagneert het.

Ik ben wel een stuk sterker geworden.

Daar heb je een punt. Ik ben veel gaan eten en in het begin ging het hard ja. Nu stagneert het.

Ik ben wel een stuk sterker geworden.

Dus heb je waarschijnlijk ook heus wel wat spier gegained. zal misschien niet veel zijn maar na een deftige diepe cut kom je er zeker weten beter uit dan hoe je er nu bij staat!

Zo enorm veel vet heb je nu ook weer niet, ik zou voorzichtig zijn met cutten als ik jou was.

hahahaha wel lief van je dat je mijn gezicht wilt beoordelen ;) maar aangezien dit een dbb forum is, hoeft dat de volgende keer niet.

Bedankt voor het compliment dat ik er beter uit zie wanneer ik mijn haren doe. Maar door opmerkingen zoals jij durven personen dus hun gezicht niet up te loaden, ik ben er niet zo gevoelig voor maar denk daar in het vervolg over na, voordat je iemand beledigt en die gene voor de trein springt.

Heb je zelf wel überhaupt foto's gepost met je gezicht, of zet je er een zwart balkje voor ? Edit : links is oud en recht is nieuw. Meestal zet je de oude foto eerst hé en dan pas de nieuwe.

De onderste foto is van toen ik een jaar of 19 a 20 was.

Ik heb nooit over cutten nagedacht omdat ik dan helemaal al niks over houd.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Eigenlijk kan ik dus helemaal niks met deze kritiek!!

Het is zeker niet onaardig bedoeld. Ik twijfelde serieus welke nou before en after waren, dat zegt nu dus al genoeg. Jammer dat je weinig tot niets hebt gegained, laat dit de aanleiding zijn om het vanaf nu beter aan te pakken! En sorry van jouw gezicht, je kan hem ook afdekken. Het geeft alleen een goede weergave van de verandering in vp, dat wilde ik benadrukken.

Advies: cutten, dan komt dat gezichtje ook weer terug. Succes!

Ja ik baal er wel van. Ben zeker afgelopen 1,5 jaar iedere week minimaal 3x geweest. En dan is het niet dat ik niks doe.

Doe de oefeningen goed, ben ook altijd helenaal uitgeput als ik klaar ben. En probeer altijd een beetje gewicht meer of meer herhalingen met het zelfde gewicht.

Maar goed tijd voor verandering. Ik zal komende tijd hier foto's blijven posten terwijl ik my personal body plan volg.

Bedankt voor de bijsturing haha.

Denk dat je moet gaan kuren man, je zit nu aan je genetische max denk ik

Denk dat je moet gaan kuren man, je zit nu aan je genetische max denk ik

hmmm ja dat kan ik ook eens doen. Zal ik dan beginnen met een oral winstrol of gewoon 500mg test-e PW ?? :)

Of lekker aan de anadrol. dan kom ik zeker wat kilo's aan. Zo te zien kun jij mij best advies geven?

Jow tinus,

Post je voeding eens! Vanaf daar gaan we verder zoeken ;)

hmmm ja dat kan ik ook eens doen. Zal ik dan beginnen met een oral winstrol of gewoon 500mg test-e PW ?? :)

Of lekker aan de anadrol. dan kom ik zeker wat kilo's aan. Zo te zien kun jij mij best advies geven?

Nee geen anadrol man. Zou orals zoiezo achterwegen laten.

Neem 500mg test e pw.

12 weekjes lang.

2 weken niks en dan nakuren met nolva 20mg 4 weekjes.

ik weet het niet, maar je hebt duidelijk niet of geen massa gewonnen? Je hebt gewoon vet gewonnen, wat heb je gedaan in de gym? 3 jaar in de gym en dan dit resultaat? Ik wil je niet afdrogen maar beter stop je en zoek je een andere sport, bodybuilding is niks voor jou..

Ik zou wel wat gaan cutten. Jammer dat je nu pas op je voeding begint te letten.
Had je dit vanaf het begin gedaan had je vééééél verder gestaan.

Maar nu dus voeding goed houden en keihard trainen en je gaat op veel kortere termijn een pak betere resultaten neerzetten.

ik weet het niet, maar je hebt duidelijk niet of geen massa gewonnen? Je hebt gewoon vet gewonnen, wat heb je gedaan in de gym? 3 jaar in de gym en dan dit resultaat? Ik wil je niet afdrogen maar beter stop je en zoek je een andere sport, bodybuilding is niks voor jou..

Ontmoedig die jongeheer niet zo...

Terug
Naar boven