MuscleMeat

Progressie?

Smoothe

Novice
Waardering
0
Ik train me nu naar eigen zeggen al 1'5 jaar een slag in de rondte.. Ben in die periode van 64 naar 71 kilo gegaan met behoud van een 12% bf. Alleen de laatste 2 maandjes loopt het niet zo lekker meer en blijft verdere progressie uit. Ik snap dat er het meeste winst kan worden geboekt als je beginnend bent. Maar hoe zorg ik nou voor een nieuwe impuls om weer vooruitgang te boeken. Verder zit het met mijn voedingsschema wel goed, zit rond de 3000/3500 kc per dag. Daarnaast gebruik ik creatine, dextrose, weightgainer en no producten. Ik train 2 of 3 keer in de week fullbody, het ligt eraan hoeveel spierpijn ik na de trainingsdagen heb.

Ik hoop dat iemand bruikbare tips voor me heeft

Probeer misschien eens een ander trainingsschema?

simpel
ge komt niet bij dus dat betekent al meer eten
ik zou omdat je tot nu toe altijd vooruitgang boekte eens beginnen met elke dag 30g eiwitten en 30g koolhydraten meer te eten
dit is al 240 calorieen meer wat je kan helpen om groter te worden
dan je trainingsschema mss aanpassen
ofwel probeer je elke training een herhaling meer te doen of een kg meer te nemen en als je hier geen vooruitgang boekt mss eens iets anders proberen
post je schema anders eens
velen doen altijd 3x10 herhalingen
dan is het goed om eens een tijd 5x5 te doen per oefening
sommigen doen ook 15-12-10-8
dan kan je eens veranderen let wel op na goede opwarming naar 8-10-12-15
probeer anders eens van oefeningen te veranderen
je kan ook mss kiezen van andere spiergroepen samen te trainen
keuzes genoeg dus

• Topic Starter Topic Starter
Zoals steiner?

• Topic Starter Topic Starter
Meestal train ik met 3x8 herhalingen. Of 12/10/8 met opbouw van gewicht.. Maar bedankt, mischien moet ik is wat anders proberen.

Heb je Rippetoe al geprobeerd? ^^

Ik train me nu naar eigen zeggen al 1'5 jaar een slag in de rondte.. Ben in die periode van 64 naar 71 kilo gegaan met behoud van een 12% bf. Alleen de laatste 2 maandjes loopt het niet zo lekker meer en blijft verdere progressie uit. Ik snap dat er het meeste winst kan worden geboekt als je beginnend bent. Maar hoe zorg ik nou voor een nieuwe impuls om weer vooruitgang te boeken. Verder zit het met mijn voedingsschema wel goed, zit rond de 3000/3500 kc per dag. Daarnaast gebruik ik creatine, dextrose, weightgainer en no producten. Ik train 2 of 3 keer in de week fullbody, het ligt eraan hoeveel spierpijn ik na de trainingsdagen heb.

Ik hoop dat iemand bruikbare tips voor me heeft

Van 64 naar 71 kilo is op zich niet zo'n slechte vooruitgang vooral als je maar 2 tot 3 keer per week traint. Op een gegeven moment heb je je eerste plateau bereikt en om die te overwinnen zul je flink wat moeten improviseren en sleutelen aan je technieken om weer vooruitgang te boeken. Bij de een gaat het sneller, bij de ander langzamer maar de keypoint hier is om gewoon gestaag door te gaan met trainen, niet op te geven en in jezelf te blijven geloven.
Misschien kun je aan wat ervaren jongens in je sportschool op een vriendelijke manier wat raad vragen, vaak zijn ze bereid om je wat tips te geven.;) Train ze!

Terug
Naar boven