XXL Nutrition

Progressie

Jeronimo85

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
94kg
Hallo, ik ben Jeroen en sinds 8 weken actief bezig met mijn lichaam weer in conditie en vorm te krijgen. Ben van 85 kilo (5jaar geleden) 10 weken geleden geeindigd op (schrik niet) 104,6 kilo. Daarna besloten om alles rigoreus om te gooien. Ben begonnen met een strak voedingsschema en drie keer per week KT en half uur cardio voor KT. Ben nu ongeveer 8 weken onderweg en weeg nu ongeveer 94 kilo 's ochtends. Ben blij dat ik resultaat begin te zien. Post hierbij even foto's van hoe ik er nu uit zie. Heb helaas geen goede foto's van voor die tijd (enkel met shirt aan). Deze week afspraak met fitnessinstructeur van mijn werk en krijg dan strak voedingsschema en trainingsschema. Ja, die lovehandles zijn er nog maar moet zeggen dat mijn broek ze extra accentueert maar mijn riem moet wel strak anders zakt die af haha.

Hoop dat jullie wat tips hebben zodat ik goed progressie kan boeken.

P1010088.jpg

P1010089.jpg

Laatst bewerkt:
Is dit 16.4?

Hey Jeron,
Ik zie dat je vlakbij mij woont! Waar train je als ik vragen mag?

Ik ben wel bang dat het vet % wat hoger ligt als je denkt..
Je kan het beste een voedings schema opstellen aan de hand van je dagelijkse behoeftes en dan het verschilmaken dmv cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Jeron,
Ik zie dat je vlakbij mij woont! Waar train je als ik vragen mag?

Ik ben wel bang dat het vet % wat hoger ligt als je denkt..
Je kan het beste een voedings schema opstellen aan de hand van je dagelijkse behoeftes en dan het verschilmaken dmv cardio.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook aan de lage kant vond gezien de vormen van mijn lichaam. Train in Amsterdam, waar ik werk.

Volgens het apparaat waarop ik meet ja.... meet aan zo'n apparaat waaraan je van die ijzers vast moet pakken.

zown geweldig apparaat hebben wij ook in de gym ja, alle instructeurs, ja werkt goed werkt goed, ik had gister een BF van 4,7% en vorige week zat ik nog rond de 35,
het ligt er nogal aan hoe je het ding vasthoudt en elke millimeter verschilt het nogal een aantal %.
als ik jou was zou ik dat ding niet meer gebruiken en het laten schatten door personen met ervaring in jouw gym, die zijn er vast wel ;)

zown geweldig apparaat hebben wij ook in de gym ja, alle instructeurs, ja werkt goed werkt goed, ik had gister een BF van 4,7% en vorige week zat ik nog rond de 35,
het ligt er nogal aan hoe je het ding vasthoudt en elke millimeter verschilt het nogal een aantal %.
als ik jou was zou ik dat ding niet meer gebruiken en het laten schatten door personen met ervaring in jouw gym, die zijn er vast wel ;)

Ja, bedankt voor de tip. Ze hebben ook goede apparatuur waarmee ze meten maar dan moet je afspraak maken enzo. Die heb ik dus volgende week. Werk in ploegendienst dus dat maakt het maken van afspraken wel is lastig met mensen die alleen overdag werken.

succes met je doelen!

Ja dank je wel, gaat goed komen. Blijf hier foto's posten. Moet nog veel leren omtrent voeding en training maar ben allang blijf dat ik ruim 10 kilo kwijt ben. Maar met hulp en veel lezen hier ga ik heel ver komen dat weet ik zeker.

Gewoon 4 punts meting (laten) doen, is het meest accuraat.
Succes met je doelen,

Dacht alleen dat er vaak werd aangeraden eerst KT te doen en daarna cardio??

billstarr + cardio. will do the trick.

Het is helaas een stuk hoger dan 16.4%

Suc6 kerel

pff, ben jaloers op jullie man... moet nog veel doen en trainen. Bij nader inzien blijkt mijn vetpercentage ruim boven de 21% te zitten :(. Daar baal ik goed van maar des te beter voel ik me als ik resultaten ga boeken. Moet er wel bij zeggen dat ik me veel fitter voel dan voor die tijd. Maar wel bedankt voor jullie steun...

pff, ben jaloers op jullie man... moet nog veel doen en trainen. Bij nader inzien blijkt mijn vetpercentage ruim boven de 21% te zitten :(. Daar baal ik goed van maar des te beter voel ik me als ik resultaten ga boeken. Moet er wel bij zeggen dat ik me veel fitter voel dan voor die tijd. Maar wel bedankt voor jullie steun...

Je moet je niet doodstaren op een cijfertje, kijk in de spiegel. En uit eindelijk gaat het erom dat jij je goed voelt, toch?

Wat is het eigenlijk het nut van deze foto's?

Je bent gewoon te zwaar en daar moet je wat voor gaan doen, en wat je daarvoor moet doen is al lang en uitgebreid op dit forum beschreven :)

Wat is het eigenlijk het nut van deze foto's?

Je bent gewoon te zwaar en daar moet je wat voor gaan doen, en wat je daarvoor moet doen is al lang en uitgebreid op dit forum beschreven :)

mee eens en scheer die haren weg op je onderrug hhehe

Goed bezig man en deze foto's hebben zeker nut als je zo doorgaat en over 6 maanden nog is post weet ik zeker dat je verschil moet zien.
Keep up the motivation.

Grtz Dako

BF is idd zeker hoger, maar boeit totaal niet. Het is maar een cijfer.
Gefeliciteerd met de 10 kilo! Nu verder doen en post een update ergens in juni ofzo.

Goed bezig man en deze foto's hebben zeker nut als je zo doorgaat en over 6 maanden nog is post weet ik zeker dat je verschil moet zien.
Keep up the motivation.

Grtz Dako

Tnx man!!! Ik heb de foto's puur geplaatst om het contrast tussen nu en over ongeveer 6 maanden te laten zien. Echt niet dat ik ze plaats omdat ik er zo ontzettend trots op ben hoe ik er nu uit ziet. Ennuh... mn rug scheren :eek: daar heb ik echt geen zin in, dat is nou net even iets wat me echt helemaal niet boeit namelijk....

Hmm dit is geen 16%..

toch veel succes.

Terug
Naar boven