Jeronimo85
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
Hallo, ik ben Jeroen en sinds 8 weken actief bezig met mijn lichaam weer in conditie en vorm te krijgen. Ben van 85 kilo (5jaar geleden) 10 weken geleden geeindigd op (schrik niet) 104,6 kilo. Daarna besloten om alles rigoreus om te gooien. Ben begonnen met een strak voedingsschema en drie keer per week KT en half uur cardio voor KT. Ben nu ongeveer 8 weken onderweg en weeg nu ongeveer 94 kilo 's ochtends. Ben blij dat ik resultaat begin te zien. Post hierbij even foto's van hoe ik er nu uit zie. Heb helaas geen goede foto's van voor die tijd (enkel met shirt aan). Deze week afspraak met fitnessinstructeur van mijn werk en krijg dan strak voedingsschema en trainingsschema. Ja, die lovehandles zijn er nog maar moet zeggen dat mijn broek ze extra accentueert maar mijn riem moet wel strak anders zakt die af haha.
Hoop dat jullie wat tips hebben zodat ik goed progressie kan boeken.
Hoop dat jullie wat tips hebben zodat ik goed progressie kan boeken.
Laatst bewerkt:

. Daar baal ik goed van maar des te beter voel ik me als ik resultaten ga boeken. Moet er wel bij zeggen dat ik me veel fitter voel dan voor die tijd. Maar wel bedankt voor jullie steun...
daar heb ik echt geen zin in, dat is nou net even iets wat me echt helemaal niet boeit namelijk....