MuscleMeat

Project Deca met verklaring feiten!

PROVIRON IPV Arimi --> gewrichten&slower gainz

  • Proviron als weak anti E

    Stemmen: 0 0,0%
  • Arimi maar met drogen gewrichten

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Beastpkr

Novice
Lid geworden
6 jan 2014
Berichten
20
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
67kg
Beste Machines van dit forum

Vanwege mijn eerste post zal ik de stats er maar eveb bij zetten
kg 90
1.78 lengte
8/9% vet

heb zojuist het volgende
600deca per week
500 test e per week
750 bold per week / 1000

heb test e eerst gefrontload met 1000
vind persoonlijk test een dirty drug want heb DECA only gerunt op 1200mg ZERO SIDES als test 1x prop 75kmg naast gezet en ofcourse het convert waardoor begin staat gyno puffynips ontstaat. Vanwege dit voorval heb ik arimidex en problem fixxed want deca is prolactine gerelateerd longstoryshort --> converts to estradiol weak estrogen test aromatise veel erger. Wat denken jullie beter is :

50mg proviron
500 test e
600 deca
750 bold

of

50mg proviron
250 test e
600 deca
1000 bold

BOLD EN DECA ZIJN ZEERZEKER NIET HET ZELFDE! DUS AUB GEEN BOLD OF DECA KEUZENVRAGEN DANK U !
 
Het is vrij moeilijk te ontwarren wat je verhaal nu is. Heb je Ari gebruikt tegen prolactine sides? Lijkt me toch echt estro te zijn als het opgelost is met een AI.

Ik neem aan dat Nederlands niet je moedertaal is?

Probeer de onderste eens, als je zo gevoelig voor aromatase bent. En anders toch eens een bloedtest doen als je last van bijwerkingen krijgt. Dan weet je in ieder geval wat het probleem is.
 
haha helaas wel nederlands schrijven moeilijker dan engels hahah. nee heb naast arimidex een beetje nolva ongeveer 3 days en erna was het compleet weg (meer een opgezette klier)
 
Het is vrij moeilijk te ontwarren wat je verhaal nu is. Heb je Ari gebruikt tegen prolactine sides? Lijkt me toch echt estro te zijn als het opgelost is met een AI.

Ik neem aan dat Nederlands niet je moedertaal is?

Probeer de onderste eens, als je zo gevoelig voor aromatase bent. En anders toch eens een bloedtest doen als je last van bijwerkingen krijgt. Dan weet je in ieder geval wat het probleem is.
het enige echte probleem of waar ik vraagtekens bij heb is waarom die test in combinatie zo snel omzet (natuurlijk high estro) maar zou deca bold provi een optie zijn aangezien deca only zeerzeker kan no sides at all
 
Deca en boldone samen ? Daar gaat je sexleven.
 
Ik zou voor optie 2 gaan 250 test gezien je verhaal

Misschien is kijken om test helemaal er uit te halen en puur op bold deca 1 gram bold staat gelijk aan en x test waardoor je misschien de test eruit kan laten maar zelf even opzoeken hoe en wat
 
pre
Ik zou voor optie 2 gaan 250 test gezien je verhaal

Misschien is kijken om test helemaal er uit te halen en puur op bold deca 1 gram bold staat gelijk aan en x test waardoor je misschien de test eruit kan laten maar zelf even opzoeken hoe en wat
ik dacht al aan het zelfde bedankt voor uw tijd en reactie. iemand die er wel verstand van heeft ipv altime die ""oh deca dick"" opmerking haha
 
Ik zal bold en deca niet samen doen.

Eerder dit (vanwege jouw ervaring):

1-6 dianabol 50 mg
1-12 deca 800 mg
 
Als je het vanuit oogpunt bekijkt waar dit forum voor bedoeld is, namelijk GAINEN, dan gaan deca en bold prima samen.

Hoe zijn libido en erecties zijn is niet ons probleem. Dat is nu eenmaal gewoon het risico wat je neemt.
 
Net klaar met 16w kuur
TestE 500mg ew
Bold 1000mg ew
Deca 300mg ew (t/m w10 daarna eruit)
Géén last van sides. Bloedwaardes oke en bloeddruk klein beetje gestegen maar.
Abnormaal goed gegaind deze kuur. En libido bleef normaal geen dip van gehad.
 
Back
Naar boven