AndroidHealthClinic

Prolactine Gynecomastia Van Tren-E ?

• Topic Starter Topic Starter
Update:Gyno is weg aan mijn linker tepel
rechter vermindert wel @5dagen op 2.5mg Letro
Sides:Gewricht blijven is steken,Voel me zo k*t als iets lijk KK ziek ,hoofdpijn depri gevoel
merk minder kracht,Libido van 250% naar 0%
+puntje ik zie aders overal:D

Laatst bewerkt:
vind je het gek als je op 3% staat :D

ik zat nu 7 dagen op 2,5mg fem en gyno is bijna helemaal weg. Maar heb de dosis verlaagd want werd zwaar depressief!

ik zat nu 7 dagen op 2,5mg fem en gyno is bijna helemaal weg. Maar heb de dosis verlaagd want werd zwaar depressief!

Ik ben wel flink opgefokt maar kan ook komen door de combi met tren die ik nog gebruik.

Maar wel lkr dat het bijna weg is mag bij mij ook wel dan :P k*t tepels maar ik heb meer bolle tepels dan schijven.

dan moet je zodra de gyno genoeg is afgenomen gaan verlagen. Ik voelde me gister zo slecht dat ik maar halve dosis genomen heb, vandaag ook (1,25). Voel me gelijk al stuk beter. Wou aan de MT gaan volgende week maar nu ik er weer aan ben herinnerd door de femera hoe depri ik me kan voelen

Update:Gyno is weg aan mijn linker tepel
rechter nog een heel klein stukje @13dagen op 2.5mg Letro
Sides: merk niks meer heel af en toe is hoofdpijn maar is direct weer weg na mijn eerste meal
sups me laten lopen: Methyl B-12 + Zma
4weken Bridg op 125test e en Libido is ook weer goed in gang ;)

Gyno gaat maar niet weg !!!

Kan ik de letro dosering verhogen ? ik merk ook wel geen sides meer en libido staat weer goed

................

FF geen zin om terug te lezen, maar combineer je er Nolva bij?
Nee..? Wel doen dan, veel effectiever bij mij iig!

Terug
Naar boven