Fitness Seller

Propaganda Noord-Korea toont brandende Obama

Status
Niet open voor verdere reacties.

lifestyle66

Advanced Bodybuilder
Waardering
103
NEW YORK (ANP) - Noord-Korea heeft woensdag een propagandafilmpje geopenbaard waarin de Verenigde Staten worden aangevallen en president Barack Obama in vlammen opgaat. De Noord-Koreaanse propagandafurie trof twee weken geleden de stad New York die door een Noord-Koreaanse aanval werd verwoest. Dat filmpje moest echter snel van YouTube verdwijnen, omdat er auteursrechten rusten op de gebruikte beelden van brandend New York.
Ze waren niet van Uriminzokkiri, het Noord-Koreaanse internetmedium dat de beelden van de aanval verspreidde. Die waren afkomstig van het videospel Call of Duty en het copyright is van de Californische onderneming Activision.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn ze gestoord geworden daar ? eerst een atoomproef uitvoeren, daarna bedreigen ze zuid korea met een volledige verwoesting en nu dit.

Europa heeft ook zware sancties opgelegd, namelijk mogen noord koreanen niet meer naar europa reizen en bepaalde stoffen worden niet meer verkocht of aangenomen.Wss zijn deze sancties door nederland bedacht :roflol:

Ze willen juist vriendjes worden met Z-Korea, ze streven naar 1 groot Korea.

Ze willen juist vriendjes worden met Z-Korea, ze streven naar 1 groot Korea.

nee, ze willen niet samenwerken met z-k maar z-k opdoeken en een Korea onder hun regime. Een diplomatische annexatie zeg maar.

Kleine nuance.

Iow, z-k wil een groot korea als z-k, n-k wil een groot korea als n-k. Gezien de ideologische verschillen, forget it.

Laatst bewerkt:
It's a struggle for every young Black man. You know how it is, only God can judge us. - Barack Obama -

Noord-Korea, gekke mensen daar, die gek werden door hun leiders, die gek werden mede door wat wij Westerlingen daar allemaal hebben gedaan om opportunistische redenen.
En zoals altijd, als een land niet naar onze ppen danst, dan leggen we hen economische sancties op, embargo. En als dat land dat crepeert van de honger, dan is dat de schuld van hun leider. See what I did there?

Noord-Korea, gekke mensen daar, die gek werden door hun leiders, die gek werden mede door wat wij Westerlingen daar allemaal hebben gedaan om opportunistische redenen.
En zoals altijd, als een land niet naar onze ppen danst, dan leggen we hen economische sancties op, embargo. En als dat land dat crepeert van de honger, dan is dat de schuld van hun leider. See what I did there?

ik zie geen verschil met de andere idioterie van je posts.

dant zou mn iq middelmaat zijn dus liever niet.

waarom niet? haal je er soms trots uit dat je boven het gemiddelde ligt?

Zou liever willen wonen in een wereld waar mijn IQ als laag beschouwd werd dan in een wereld geregeerd door mong*len zoals deze:roflol:

waarom niet? haal je er soms trots uit dat je boven het gemiddelde ligt?

Zou liever willen wonen in een wereld waar mijn IQ als laag beschouwd werd dan in een wereld geregeerd door mong*len zoals deze:roflol:

Ten eerste haal ik er natuurlijk trots uit.

Dan, individualistisch gezien zou het me praktisch gezien een enorm nadeel bezorgen. Ik moet het hebben van mn creativiteit en intellect, niet consistentie of werkkracht.

Maatschappelijk gezien zou iedereen van mijn eigen intellect ook een probleem geven, want hoewel ik letterlijk op de grens van genie zit(138 sd 16), ben ik niet slim genoeg om echte wetenschappelijke vooruitgang te boeken.

Ik kan bv quantummechanica goed begrijpen, maar deze 9 jarige zegt in 2 minuten waar ik meerdere weken nodig voor heb.

http://www.youtube.com/watch?v=wKCHP_iMjjs

Het is verschrikkelijk confronterend dat hoewel je slim genoeg bent om de top van de wetenschap te snappen, je nooit slim genoeg zal zijn om er enige relevante bijdrage aan te leveren.

Dan, individualistisch gezien zou het me praktisch gezien een enorm nadeel bezorgen. Ik moet het hebben van mn creativiteit en intellect, niet consistentie of werkkracht.

Maatschappelijk gezien zou iedereen van mijn eigen intellect ook een probleem geven, want hoewel ik letterlijk op de grens van genie zit(138 sd 16), ben ik niet slim genoeg om echte wetenschappelijke vooruitgang te boeken.

Ik kan bv quantummechanica goed begrijpen, maar deze 9 jarige zegt in 2 minute waar ik meerdere weken nodig voor heb.

Het is verschrikkelijk confronterend dat hoewel je slim genoeg bent om de top van de wetenschap te snappen, je nooit slim genoeg zal zijn om er enige relevante bijdrage aan te leveren.

Bescheiden bescheidenheid, hoe vreemd.

nee, ze willen niet samenwerken met z-k maar z-k opdoeken en een Korea onder hun regime. Een diplomatische annexatie zeg maar.

Kleine nuance.

Iow, z-k wil een groot korea als z-k, n-k wil een groot korea als n-k. Gezien de ideologische verschillen, forget it.

Wat je met zo'n landen wel hebt is dat een val van een leider en een nieuwe leider die niet helemaal gestoord is de zaak plots helemaal kan veranderen. Juist doordat er geen democratie is kunnen beslissingen heel snel genomen worden, zonder veel bureaucratie en discussie. Dan moet zo'n leider natuurlijk nog wel open staan voor zo'n evolutie (zoals China bijv. doorgemaakt heeft). Al kan je die twee natuurlijk niet zomaar vergelijken.

Ik kan bv quantummechanica goed begrijpen, maar deze 9 jarige zegt in 2 minuten waar ik meerdere weken nodig voor heb.

komt gewoon omdat jij je niet focust op 1 veld, maar probeert een beetje van alles te kennen.
De meeste (theoretische) fysici zitten heus niet zo ver boven ons intelligentie niveau, ze zijn gewoon experts in 1 bepaald veld, dus als wij ons zouden focussen op 1 ding zouden we heus wel dingen kunnen bijdragen (denk ik)

daarenboven stelde ik geen maatschappij waar iedereen jouw IQ heeft, maar waar jouw IQ als laag beschouwd werd:)

komt gewoon omdat jij je niet focust op 1 veld, maar probeert een beetje van alles te kennen.
De meeste (theoretische) fysici zitten heus niet zo ver boven ons intelligentie niveau, ze zijn gewoon experts in 1 bepaald veld, dus als wij ons zouden focussen op 1 ding zouden we heus wel dingen kunnen bijdragen (denk ik)

Zou kunnen, ik betwijfel het.

daarenboven stelde ik geen maatschappij waar iedereen jouw IQ heeft, maar waar jouw IQ als laag beschouwd werd:)

weet ik, maar ik had het over de originele quote van yasmientje.

Een maatschappij waar mijn IQ laag zou worden beschouwd kan ik me niet eens voorstellen.
Gezien hoog IQ vaak met absoluut freaky karakter dat efficientie en logica vooropsteld samengaat, zou ik niet beter uit die samenleving "geschrapt" worden?

Je kent die bouncer al, hier is Witten, beste theoretische fisicus van het moment. Net een robot.

http://www.youtube.com/watch?v=iLZKqGbNfck

Laatst bewerkt:
die interviewer:roflol: just smile and nod... smile and nod...:roflol:

Wat je met zo'n landen wel hebt is dat een val van een leider en een nieuwe leider die niet helemaal gestoord is de zaak plots helemaal kan veranderen. Juist doordat er geen democratie is kunnen beslissingen heel snel genomen worden, zonder veel bureaucratie en discussie. Dan moet zo'n leider natuurlijk nog wel open staan voor zo'n evolutie (zoals China bijv. doorgemaakt heeft). Al kan je die twee natuurlijk niet zomaar vergelijken.

Ik geloof nooit dat Kim Jung-Un een absoluut leider is, en niet enorm afhankelijk is van zijn raadgevers. Ik zou net denken dat hij het symbool is waar die raadgevers voor "staan".

Voor zover ik weet IS het mogelijk om je IQ op te krikken, dmv geduld en je hersenen vaak te ''trainen''. Het is dus aan jou of je aan die grens wilt blijven.

Voor zover ik weet IS het mogelijk om je IQ op te krikken, dmv geduld en je hersenen vaak te ''trainen''. Het is dus aan jou of je aan die grens wilt blijven.

Geen idee of je je IQ nog kan opkrikken. Wel is het zo dat je kan trainen om die tests beter af te leggen. Maar wil dat dan zeggen dat je intelligenter bent geworden? Test de IQ test, wel de intelligentie? Wat is intelligentie?...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven