AndroidHealthClinic

Breaking News Noord-Korea lanceert langeafstandsraket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe koude oorlog.

Wat is nu de probleem?
Als america ze heeft dan mag n-korea ze ook hebben

als iemand nou gewoon dat k*tland dan is van de kaart afveegt in plaats van iedere keer een bijeenkomst te roepen als ze weer is wat flikken dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af;)

Als het werkelijk een communicatie satelliet is, is er toch geen probleem of zie ik dat verkeerd?

Het punt is dat mensen nu nerveus worden omdat dat ding dus met een lange afstands raket gelanceerd is die elke plek op aarde kan bereiken. Combineer dat met het nucleaire programma en de samenwerkingen met Iran en voila....

Wat is nu de probleem?
Als america ze heeft dan mag n-korea ze ook hebben

Ga ze verkopen op de dorpsmarkt zou ik zeggen.

Het is al k*t dat überhaupt een land kernwapens heeft. Het "iedereen is gelijk dus mag Noord-Korea ook lekker kernwapens hebben" idee slaat nergens op.

Amerika is het enige land wat ooit dergelijke wapens gebruikt heeft voor zover ik weet, waarom vertrouwen we hen ogenschijnlijk wel ???

en jij denkt dat hun raketten niet in Europa kunnen landen ???

Dat wel, maar waarom zouden ze dat willen, dan pakken ze 10 keer liever Amerika of Japan.

Amerika is het enige land wat ooit dergelijke wapens gebruikt heeft voor zover ik weet, waarom vertrouwen we hen ogenschijnlijk wel ???

Ik denk niet dat wij wat te vrezen hebben voor Amerika ;) en daarbij heeft Amerika geen kwade bedoelingen, dat heeft Noord-Korea wel.

ik word soms toch wel een beetje zenuwachtig van dit soort acties.... vooral de manier waarop sommige landen er dan op reagere is soms een beetje zorgwekkend vind ik....

ik word soms toch wel een beetje zenuwachtig van dit soort acties.... vooral de manier waarop sommige landen er dan op reagere is soms een beetje zorgwekkend vind ik....

Logisch, een 3de wereldoorlog is dan ook onvermijdelijk, de enige reden dat deze nog niet is gestart is omdat de "vijand" weet dat ze het op dit moment toch niet kunnen winnen, en daarom zijn ze zo keihard bezig met die kernwapens waar Amerika etc. dus zo bang voor is, wat logisch is.

Gebruikt in een oorlogssituatie, alhoewel het gooien van die bom misschien niet noodzakelijk was. Maar een landoorlog starten had nog een pak Amerikaanse slachtoffers opgeleverd, denk niet dat het Amerikaanse volk daar op zat te wachten.

In geen enkel conflict na WO2 is een nucleair wapen ingezet, de bereidheid om die wapens te gebruiken is dus laag bij de partijen die zo'n wapen bezitten. De bereidheid van Noord-Korea om zo'n wapen te gebruiken valt moeilijk in te schatten, meestal is het alleen maar provoceren.

Maar zelfs als N-Korea niet zelf die raketten afvuurt is het ontwikkelen van die technologie een grote bedreiging voor Westerse landen. De kans dat een land als Iran een wapen van N-Koreaanse makelij in handen krijgt is vrij groot.

Buiten India en Pakistan is iedere atoomwapenmogenheid alles er aan gelegen om kernwapens te verminderen en op den duur de wereld uit te krijgen. Dat proces is al meer dan 30 jaar gaande maar het duurt nog wel even voordat alle kernwapens van deze wereld zijn verdwenen.

Gebruikt in een oorlogssituatie, alhoewel het gooien van die bom misschien niet noodzakelijk was. Maar een landoorlog starten had nog een pak Amerikaanse slachtoffers opgeleverd, denk niet dat het Amerikaanse volk daar op zat te wachten.

In geen enkel conflict na WO2 is een nucleair wapen ingezet, de bereidheid om die wapens te gebruiken is dus laag bij de partijen die zo'n wapen bezitten. De bereidheid van Noord-Korea om zo'n wapen te gebruiken valt moeilijk in te schatten, meestal is het alleen maar provoceren.

Maar zelfs als N-Korea niet zelf die raketten afvuurt is het ontwikkelen van die technologie een grote bedreiging voor Westerse landen. De kans dat een land als Iran een wapen van N-Koreaanse makelij in handen krijgt is vrij groot.

Buiten India en Pakistan is iedere atoomwapenmogenheid alles er aan gelegen om kernwapens te verminderen en op den duur de wereld uit te krijgen. Dat proces is al meer dan 30 jaar gaande maar het duurt nog wel even voordat alle kernwapens van deze wereld zijn verdwenen.

Daarom, en er zijn ook zat landen waarvan niemand 't weet, bijvoorbeeld Rusland.

Daarom, en er zijn ook zat landen waarvan niemand 't weet, bijvoorbeeld Rusland.

Die hebben er genoeg. Is toch algemeen bekend? Denk ik eerder aan het geheimzinnige Israhel.

Die dingen gaan trouwens echt meer verdwijnen nu ze er eenmaal zijn:rolleyes:

Valt me weer op dat China het homotje is in de situatie: 'Jongens, hou nou oo-hoop :( '
Daarnaast is Kimmieboy allang dood volgens mij.

Lees het boek De SchurkenStaat maar eens, gaat over n-korea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven