- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Hehe indd, en het zal geen kleintje worden ook, zeker niet met al die nucleaire technologie, maar gelukkig zit Noord-Korea hier een eindje vandaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, je moet ten aller tijden een reisgids bij je hebben etc.
Maar dan toch maar liever naar een ander land![]()

Bedoel je amerika?als iemand nou gewoon dat k*tland dan is van de kaart afveegt in plaats van iedere keer een bijeenkomst te roepen als ze weer is wat flikken dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af![]()

alhoewel amerika ook niet echt mn favoriete land is
Als het werkelijk een communicatie satelliet is, is er toch geen probleem of zie ik dat verkeerd?
als iemand nou gewoon dat k*tland dan is van de kaart afveegt in plaats van iedere keer een bijeenkomst te roepen als ze weer is wat flikken dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af![]()
Hehe indd, en het zal geen kleintje worden ook, zeker niet met al die nucleaire technologie, maar gelukkig zit Noord-Korea hier een eindje vandaan.

Wat is nu de probleem?
Als america ze heeft dan mag n-korea ze ook hebben
en jij denkt dat hun raketten niet in Europa kunnen landen![]()
Amerika is het enige land wat ooit dergelijke wapens gebruikt heeft voor zover ik weet, waarom vertrouwen we hen ogenschijnlijk wel![]()
en daarbij heeft Amerika geen kwade bedoelingen, dat heeft Noord-Korea wel.ik word soms toch wel een beetje zenuwachtig van dit soort acties.... vooral de manier waarop sommige landen er dan op reagere is soms een beetje zorgwekkend vind ik....
Amerika is het enige land wat ooit dergelijke wapens gebruikt heeft voor zover ik weet, waarom vertrouwen we hen ogenschijnlijk wel![]()
Gebruikt in een oorlogssituatie, alhoewel het gooien van die bom misschien niet noodzakelijk was. Maar een landoorlog starten had nog een pak Amerikaanse slachtoffers opgeleverd, denk niet dat het Amerikaanse volk daar op zat te wachten.
In geen enkel conflict na WO2 is een nucleair wapen ingezet, de bereidheid om die wapens te gebruiken is dus laag bij de partijen die zo'n wapen bezitten. De bereidheid van Noord-Korea om zo'n wapen te gebruiken valt moeilijk in te schatten, meestal is het alleen maar provoceren.
Maar zelfs als N-Korea niet zelf die raketten afvuurt is het ontwikkelen van die technologie een grote bedreiging voor Westerse landen. De kans dat een land als Iran een wapen van N-Koreaanse makelij in handen krijgt is vrij groot.
Buiten India en Pakistan is iedere atoomwapenmogenheid alles er aan gelegen om kernwapens te verminderen en op den duur de wereld uit te krijgen. Dat proces is al meer dan 30 jaar gaande maar het duurt nog wel even voordat alle kernwapens van deze wereld zijn verdwenen.
Daarom, en er zijn ook zat landen waarvan niemand 't weet, bijvoorbeeld Rusland.

Ik denk niet dat wij wat te vrezen hebben voor Amerikaen daarbij heeft Amerika geen kwade bedoelingen, dat heeft Noord-Korea wel.