hallo allemaal, Ben nu bezig met deca 200 1x pw en test prop om de dag.Heb laatst in prop in mijn bicep gespoten
pijnlijk maar nu is mijn linker bicep iets groter dan de rechter. kan het zijn dat het ontstoken is ? en zal de zwelling afnemen? Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo allemaal, Ben nu bezig met deca 200 1x pw en test prop om de dag.
pijnlijk maar nu is mijn linker bicep iets groter dan de rechter. kan het zijn dat het ontstoken is ? en zal de zwelling afnemen?

ECLIPSE zei:ja idd.. met wat voor naald heb je dat gedaan ouwe ? ik heb wel eens igf in de biceps gezet maar met een olie achtige substantie. . .. trippen gek..! leg es ff uitga ik het vanavond proberen

oranje krijg je ook wel olie doorheen hoor.. duurt alleen ff.. en ik ben niet bang voor naalden nee
zolang ze maar uit de buurt van mn aderen blijven vind ik alles best.. en in mn poten rust mn onderarm gewoon op mn poot.. en is er niks aan de hand.. maar in mn schouder of biceps hangt mn arm in de lucht... dus dan gaatie een beetje trillen snap je? en ik heb alzheimer.. of parkinson whatever.. die ene waar je trilt