Fitness Seller

propionaat in bicep

baby face

Novice
Waardering
0
??? hallo allemaal, Ben nu bezig met deca 200 1x pw en test prop om de dag.
Heb laatst in prop in mijn bicep gespoten :eek: pijnlijk maar nu is mijn linker bicep iets groter dan de rechter. kan het zijn dat het ontstoken is ? en zal de zwelling afnemen? :thumbup: alsvast bedankt!!

Je zit in de verkeerde sectie te posten! Welkom op DBB! :D

welkom en post je vraag even in de aas sectie, dan krijg je er wel antwoord op

Welkom hierzo:P

het is weer zomer .

Welkom!!

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie voor deze warme welkom,:)
wist alleen niet dat ik verkeerd zat snap het nog niet echt haha...
betreft voeding probeer ik zoveel mogelijk kleine maaltijden te nuttigen.
maar zoals jullie weten valt het tegen in de warmte. zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik in dee aas sectie mijn vraag kan stellen? alvast bedankt! groetjes;)

Moved naar AAS.

een zwelling na injectie kan altijd, trekt weg.
btw wel stoer dat je in biceps zet!

ja idd.. met wat voor naald heb je dat gedaan ouwe ? ik heb wel eens igf in de biceps gezet maar met een olie achtige substantie. . .. trippen gek..! leg es ff uit :D ga ik het vanavond proberen

ECLIPSE zei:
ja idd.. met wat voor naald heb je dat gedaan ouwe ? ik heb wel eens igf in de biceps gezet maar met een olie achtige substantie. . .. trippen gek..! leg es ff uit :D ga ik het vanavond proberen

hahahah, moet je o,6x25 nemen maar niet helemaal erin duwen:D

blauw? maar ik heb altijd trillerige handen gek.. als ik in schouder zet ook.. altijd helemaal naar de klote de dag dr na.. moet toch een handigere manier zijn man

wat dan? door slin naaldje gaat de olie niet, zelfs prop niet. dunner dan blauw is er toch niet waar olie door heen gaat?
en trillerige handen? ben je soms bang voor naaldjes :P
in de schouder moet je wel goed zetten. hetgeen inhoudt dat je niet teveel in de voorste kop moet gaan zitten prikken. maar goed richting midden/achterste kop. zelf in schouder zetten is btw lastig, helemaal met aspireren. beter is om te laten doen door vriendin/vriend enz

maar ik heb helemaal geen vrienden :D oranje krijg je ook wel olie doorheen hoor.. duurt alleen ff.. en ik ben niet bang voor naalden nee :P zolang ze maar uit de buurt van mn aderen blijven vind ik alles best.. en in mn poten rust mn onderarm gewoon op mn poot.. en is er niks aan de hand.. maar in mn schouder of biceps hangt mn arm in de lucht... dus dan gaatie een beetje trillen snap je? en ik heb alzheimer.. of parkinson whatever.. die ene waar je trilt ;)

als je in je schouder zet dan moet je je arm/schouder waar je inzet langs je lijf laten hangen en niet in de lucht houden

ja tuurlijk maar de arm waarmee je prikt he.. die moet toch naar je schouder toe.. ;)

ok, op die fiets. tja...dat heb je tussen boeren en amsterdammers, dan loopt communicatie weleens moeilijk

maakt niet uit gap.. ben ik nou de boer of de amsterdammer? :P

Waarom heb je voor prop gekozen en niet voor enanthaat?

Terug
Naar boven