AndroidHealthClinic

proscar

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
las laatst een post van JK over dit produkt om eventuele dht levels te beperken i.v.m prostaat vergroting.

in eerste instantie word het produkt gebruikt tegen haaruitval of om lege haarzakjes opnieuw te stimuleren tot aanmaak.

wie heeft hier goede resultaten mee gehad? ik hoor vaak van mensen dat ze bij dht varianten (win, var en primo) last hebben van haaruitval maar weinig dat er ook daadwerkelijk iets tegen gedaan word.

graag ervaringen en doseringen van dit middel, altijd leuk om te weten :D

Heb het wel is gelezen op een amerikaansforum, maar volgens mij moet je hem dan hoog doseren.(5mg) Maar als je echt prostaat problemen heb kan je volgens mij het beste dht producten mijden. Je steroiden zullen wel minder effect hebben. Maar je gezondheid blijft altijd belangrijker.

las laatst een post van JK over dit produkt om eventuele dht levels te beperken i.v.m prostaat vergroting.

in eerste instantie word het produkt gebruikt tegen haaruitval of om lege haarzakjes opnieuw te stimuleren tot aanmaak.

wie heeft hier goede resultaten mee gehad? ik hoor vaak van mensen dat ze bij dht varianten (win, var en primo) last hebben van haaruitval maar weinig dat er ook daadwerkelijk iets tegen gedaan word.

proscar werkt niet tegen dht-varianten. alleen tegen de omzetting naar dht. (van bijv test)

jha werkt idaad niet bij dhtshizzle...las ook tijdje geleden dat proscar bij testonly cycle de prestatie van test steeeerk verminderd

Als je last van je Prostaat hebt, kun je idd beter Finasteride nemen om de side's tegen te gaan..
Als je veel last hebt, kun je beter helemaal geen Test zetten..

Proscar (5mg finasteride) word in de eerste instantie niet gebruikt tegen haaruitval, maar louter tegen Prostaatvergroting tegen te gaan / dan wel niet te verminderen in omvang!
Propecia (1mg finasteride) word echter wel ingezet tegen haaruitval, deze is dan ook lager gedoseerd.

Beter neem je Proscar, deze is normaliter op 5mg (finasteride) gedoseerd.
Een goede dosering is dan ook: 5mg/ed / 10mg/ed !

jha werkt idaad niet bij dhtshizzle...las ook tijdje geleden dat proscar bij testonly cycle de prestatie van test steeeerk verminderd

Klopt, Testosteron is erg Androgeen. Als je dan het 5-apha-reductase enzym gaat blokkeren, zet het idd niet meer om naar DHT. Dus dan heeft het Androgene product niet veel effect meer, waarvoor deze juist wel bedoeld is!

Als je toch veel last ondervind (like me) kun je beter Deca's ed zetten, deze verlagen je DHT levels zelfs iets, maar blijft toch erg anabool!

Maar er blijft op Deca/dbol/oxy's en nog een paar, idd niet veel meer over, voor een prostaat-patient!
Maar gezondheid gaat toch voor!

Test + Finasteride zetten, zie ik ook niet echt het nut van in..
Beter geen Test dan.

Klopt, Testosteron is erg Androgeen. Als je dan het 5-apha-reductase enzym gaat blokkeren, zet het idd niet meer om naar DHT. Dus dan heeft het Androgene product niet veel effect meer, waarvoor deze juist wel bedoeld is!

Als je toch veel last ondervind (like me) kun je beter Deca's ed zetten, deze verlagen je DHT levels zelfs iets, maar blijft toch erg anabool!

Maar er blijft op Deca/dianabol/oxy's en nog een paar, idd niet veel meer over, voor een prostaat-patient!
Maar gezondheid gaat toch voor!

Test + Finasteride zetten, zie ik ook niet echt het nut van in..
Beter geen Test dan.

tren?

Trenbolone is ook te gebruiken als je last ondervind met je prostaat of met je huid (acne).
Tren hecht nog beter op de AR, dan dht varianten dat doen, maar laat je prostaat en huid nagenoeg met rust.

Test laat organen groeien, waar er veel 5AR (5-alpha-reductase) enzymen bevinden.
Tren laat juist organen groeien waar weinig 5AR enzymen zitten.
Organen waar veel 5AR enzymen zich bevinden, laat Tren nagenoeg met rust!
Dit is ook de reden dat veel mensen geen prostaat-klachten en ook weinig uitslag (acne) krijgen, van het middel Tren!

Ik kan het stukje even niet vinden, waar ik deze ooit gevonden heb, maar als ik hem vind, post ik de bron!
(Volgens mij wel een rattenstudie, dus niet volledig vertrouwbaar!)

• Topic Starter Topic Starter
sorry my bad, was inderdaad omzetting naar, met "word in eerste instantie gebruikt" doel ik op het gebruik van finasteriede in de bb scene.

Naar mijn weten word het eerder gebruikt door haaruitval problemen dan als prostaat "verkleiner".

ik ben benieuwd naar ervaringen wat betreft het terug keren van haar.

Als je propecia (1mg finasteride) neemt, komt in theorie je haar rustig aan terug..
Maar de haarzakjes worden niet gestimuleerd, zoals je aangaf in je eerste post.
5-AR enzymen zitten ook veel in de huid (lees:haar), dus met Test in je lichaam, die daar weer gaat omzetten in DHT, zorgdraagt ervoor dat je kaal word op den duur.. Tijdens kuren met Test gaat dit helemaal hard, mits aanleg!
Finasteride saboteerd het 5-AR enzym, waarop je Test niet meer omzet in DHT.
En dat is de reden waarom haar niet verder afbreek / terug kan komen!

Hoi jongens...

Ik ga deze vrijdag bij een uroloog op bezoek na lange tijd last te ondervinden van mn prostaat (vermoed ik althans...) Ik stond vroeger al vaak op s nachts maar dat was wanneer mn vochtinname erg hoog stond. Mn laatste cycle 2 maand geleden was 1gr test (4w), 500 mg primo (4w) en 50 a 80 mg winstrol (6w)... hierna was het wel helemaal naar de vaantjes en merkte ik pas echt het probleem op. Ik woon samen met mn vriendin en merk dat ze echt niet meer drinkt op een dag als me, nochtans slaapt zij de hele nacht door en sta ik 3 - 5x op om te plassen... Alles behalve normaal dus... Ik word wakker door een soort van kramp rond de blaas en geraak niet in slaap vooraleer ik ga pissen... soms komt er erg weinig uit... Zo gaat dat om de 2 uur maar van meer dan 3u aan een stuk doorslapen is geen sprake meer...

Als het te maken heeft met een opgezette prostaat (wss wel...) zal ik hier vrijdag bericht brengen van wat die uroloog gezegd heeft

Wanneer je deze middel hoog doseert, boven de 1,5mg ong als ik me goed herinner, doet het niets extra's voor je haargroei. Dan pakt het alleen de prostaatprobleem aan.

Maar proscar is hetzelfde als finastride. En deze middelen zijn DHT blockers. Dus het gebruik van DHT en tegelijkertijd DHT blocker....vul de rest zelf maar in. ;)

edit: het leek mij een logische gedachte. Maar blijkbaar werkt het niet zo, lees ik een aantal posts terug.

Als je gevoelig voor side's bent, die gerelateerd zijn aan DHT, kun je beter geen Winny, Var, provi, mast, primo etc nemen.
Echter als je percee dit soort middelen, voor hun eigenschappen die je de harde look geven, wilt gebruiken, maar wel snel last van Prostaat of Acne zult ondervinden, kun je ook preventief Finasteride erbij nemen, wanneer deze klachten opkomen.
Maar houdt er wel rekening mee, dat de kwaliteit van de kuur drastisch zal verminderen!

Conclusie: Erg veel last van DHT, niet nemen..

Dus even samengevat, als je AS wil nemen, maar de risico's op acne miniem wil houden, kan je best deca of trenbolone nemen? (en dus primo, anavar, winstrol vermijden?)
Waar kan ik die lijst vinden van AS, gerangschikt naar DHT-gevoeligheid..

Dus even samengevat, als je AS wil nemen, maar de risico's op acne miniem wil houden, kan je best deca of trenbolone nemen? (en dus primo, anavar, winstrol vermijden?)

Als je AS wilt nemen moet je niet gaan zitten zeiken om een beetje acne dat vanzelf wel wegtrekt. Je moet er wat voor over hebben.

Maar je krijgt ook gewoon acne door schommelende hormoon waardes of verhoogde leverwaardes.

Als je AS wilt nemen moet je niet gaan zitten zeiken om een beetje acne dat vanzelf wel wegtrekt. Je moet er wat voor over hebben.

Maar je krijgt ook gewoon acne door schommelende hormoon waardes of verhoogde leverwaardes.

dat is het juist, bij sommige personen is dit niet een beetje, maar juist heel zwaar.
En met zwaar bedoel ik de acne op je gezicht.Op mijn rug kan me niks schelen.

dat is het juist, bij sommige personen is dit niet een beetje, maar juist heel zwaar.
En met zwaar bedoel ik de acne op je gezicht.Op mijn rug kan me niks schelen.

Dan nog je wilt toch groot groeien? Dan moet je er wat voor over hebben niks is zonder risico`s. Ik snap niet dat mensen van acne zo`n groot probleem maken, het is helemaal niet levensbedreigend ofzo. Je kan beter de andere risico`s beperken dan leef je een stuk langer ipv wat minder acne tijdens je kuur.

Dan nog je wilt toch groot groeien? Dan moet je er wat voor over hebben niks is zonder risico`s. Ik snap niet dat mensen van acne zo`n groot probleem maken, het is helemaal niet levensbedreigend ofzo. Je kan beter de andere risico`s beperken dan leef je een stuk langer ipv wat minder acne tijdens je kuur.

Heb je zelf wel eens met een kop vol acne rondgelopen? Ik wel en daar wordt je echt neit vrolijk van als het ondanks roacutane ruim 4-5 maanden duurt voor dat het wegtrek en daarna nog littekens over houdt.

Mijn ervaring is WEL dat dht-producten (of producten die omzetten in dht, zoals test) meer acne veroorzaken dan andere, (bijv. trenbolone.. .0,0 acne, mijn huid werd ze zelf BETER op.)

maar ik blijf er bij: acne is per persoon verschillend.

Ik weet niet of er een 'lijst' bestaat, maar je kan zelf ook onderzoeken, welke producten een hoge DHT omzetting hebben, of welke veel Oestrogenen bevatten..

Terug
Naar boven