Fitness Seller

proscar

Heb je zelf wel eens met een kop vol acne rondgelopen? Ik wel en daar wordt je echt neit vrolijk van als het ondanks roacutane ruim 4-5 maanden duurt voor dat het wegtrek en daarna nog littekens over houdt.

Mijn ervaring is WEL dat dht-producten (of producten die omzetten in dht, zoals test) meer acne veroorzaken dan andere, (bijv. trenbolone.. .0,0 acne, mijn huid werd ze zelf BETER op.)

maar ik blijf er bij: acne is per persoon verschillend.

das wel goed om horen, met trenbolone heb je dus minder kans om acne te krijgen. Heb je die toen gestackt?

das wel goed om horen, met trenbolone heb je dus minder kans om acne te krijgen. Heb je die toen gestackt?

Goed lezen bro.
Hij zegt dat het per persoon verschillend is wat ook echt zo is.
De ene krijgt ergens wel acne van en een ander niet.
Ik geloof niet dat er een middel is met een bepaalde eigenschap waar werkelijk iedereen wel of iedereen geen acne van krijgt

• Topic Starter Topic Starter
klopt zeker, heb nu 1,5 week anavar gebruikt en ben er een week geleden mee gestopt omdat de puisten niet normaal waren.

dit heb ik wel vaker gehoord bij dht varianten maar met winstrol heb ik geen problemen.

kun je wel zeggen "niet lullen want je wil toch groeiuh" maar als je van een produkt dikke onstekingen op je rug en in je gezicht krijgt ga ik toch echt wel over op een ander middel.

klopt zeker, heb nu 1,5 week anavar gebruikt en ben er een week geleden mee gestopt omdat de puisten niet normaal waren.

dit heb ik wel vaker gehoord bij dht varianten maar met winstrol heb ik geen problemen.

kun je wel zeggen "niet lullen want je wil toch groeiuh" maar als je van een produkt dikke onstekingen op je rug en in je gezicht krijgt ga ik toch echt wel over op een ander middel.

ik had zo'n dikke bulten/puisten op mijn rug dat ik niet eens kon liggen op mijn rug om te benchen!!!

Ik ben vrijdag dus bij de uroloog geweest voor mn klachten. Hij heeft me 2 medicijnen voorgeschreven en moet binnen 2 weken terug gaan voor een echografie... Kan dus nog weinig concreet zeggen maar hij heeft wel gezegd dat het wss gaat om een prostaatontsteking en geen opgezette prostaat, bijna volledige bevestiging dat het veroorzaakt is door AAS. Een opgezette prostaat zou vooral bij mannen van 50+ voorkomen en een prostaatontsteking ook bij jonge mannen, vanaf 16 jaar, symptomen van beiden zijn soortgelijk, aldus die uroloog. Zal morgen beide medicijnen dat hij me voorgeschreven heeft hier posten en jullie op de hoogte houden of mn klachten verminderen (voor die die het nog niet weten, ik word s nachts gemiddeld 3 a 4x wakker met een kramp/ongemak ter hoogte van de prostaat en kan geen slaap hervatten vooraleer ik ben gaan plassen; ik heb nu reeds 2 maand geen sportschool meer vanbinnen gezien omdat ik me met andere dingen wil bezighouden mede door tegenvallende kuurresultaten versus deze opkomende sides - langste stop sinds 12 jaar trainen die 2 maand! Op het einde toen ik wel nog trainde en een hoge vochtinname had werd ik om het uur wakker om te moeten plassen, pas als mn blaas leeg was geraakte ik terug in slaap, en dat toen tss de 5 en de 8x op een nacht!!!)

Ik hou jullie op de hoogte van eventueel nieuws

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
gelukkig komt het niet door de a.s kerel, hoop dat je goed herstelt met die medicijnen en weer begint met trainen.

zou je ons een plezier willen doen en ff om de 4 zinnen een return in te voegen. leest een stuk aangenamer ;)

Ik lees mn post voor de 2e keer, ik heb me verkeerd uitgedrukt, het is wel veroorzaakt door AAS jammergenoeg, zal mn post aanpassen

Bedankt voor de aanmoedigende woorden. Het is niet de ergste side effect die ik meemaak maar het is wel enorm vervelend... als je je nachtrust niet hebt weet je... :o

gelukkig komt het niet door de a.s kerel, hoop dat je goed herstelt met die medicijnen en weer begint met trainen.

zou je ons een plezier willen doen en ff om de 4 zinnen een return in te voegen. leest een stuk aangenamer ;)

Eens ik op dreef ben is er geen houden meer aan :D

Ik zal er op letten ;)

jha hou ons op dehoogte flex...gaat zon ontsteking niet vanzelf weg?! Of heb je daar echt medicijnen voor nodigh?

Laatst bewerkt:
Kerel, k*t dit te horen, ik weet er alles van, een opgezette/ontstoken Prostaat is niet fijn, alles behalve dat!
Hoop dat het gaat afnemen, wat bij mij laatst tijd goed geholpen heeft, is: Vitamine D + E zeer hoog gedoseerd + Alfuzosine!!!
Probeer dit eens, hoop dat de klachten verminderen bij jou, succes bro!

Vitamine D + E maken de prostaat ongevoelig voor DHT, dat is de motivatie om deze vitamine's te gebruiken bij Prostaat-props!

jha hou ons op dehoogte fles...gaat zon ontsteking niet vanzelf weg?! Of heb je daar echt medicijnen voor nodigh?

Ik weet er helaas niet veel meer van dan jou, binnen 2w moet ik terug dus ik zal het hem vragen.

Overigens ben ik nog maar 2 maand en half volledig clean dus wie weet. Toch zou ik volgens mij heden al een verbetering moeten gezien hebben maar das helaas niet zo.

Ik drink momenteel wat een niet trainend persoon drinkt en toch nog tss de 2 en de 4x wakker worden. Als ik zeg 2x dan is dat heel zelden, eerder 3 a 4x dus om de 2u wakker worden nog momenteel

Kerel, k*t dit te horen, ik weet er alles van, een opgezette/ontstoken Prostaat is niet fijn, alles behalve dat!
Hoop dat het gaat afnemen, wat bij mij laatst tijd goed geholpen heeft, is: Vitamine D + E zeer hoog gedoseerd + Alfuzosine!!!
Probeer dit eens, hoop dat de klachten verminderen bij jou, succes bro!

Thnx :thumbup:

Terug
Naar boven