AndroidHealthClinic

Prostaatproblemen door AAS?

Death Clutch

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels klaar met mijn 12 weken test-e + HCG kuur en zit nu in de nakuur (20mg Nolvadex per dag). Ik ben 12 kilo aangekomen (totaalmassa uiteraard) en ga binnenkort foto's maken en alles opmeten.

Het enige is dat ik nu last heb van een gevoelige prostaat. Ik moet erg vaak naar de wc (zowel plassen als poepen) en als ik op mijn fietszadel zit, dan kan ik er nogal wat last van hebben. Trekt dit weer weg en is dit dus een logisch tijdelijk gevolg, of moet ik naar de dokter?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gr.
DC

zal vergrote prostaat zijn. Je kan het even aankijken. Bezoekje bij je huisarts zal natuurlijk nooit kwaad kunnen, maar goed dan moet je wel open boek spelen waar niet iedere arts even content mee is.

Ik heb daar ook enorm last van gehad, bij mij kwam het door HCG.. moest echt 10 x per dag naar de wc.. Toen ik ermee gestopt was ong 3 dagen last van gehad.

zal vergrote prostaat zijn. Je kan het even aankijken. Bezoekje bij je huisarts zal natuurlijk nooit kwaad kunnen, maar goed dan moet je wel open boek spelen waar niet iedere arts even content mee is.

open boek zijn zal elke arts blij mee zijn. aas gebruik wat minder. zit er met een aanstaande operatie midden in. kuur gestopt maar dat ik aan de nolva zit moet je gewoon zeggen. ALTIJD!

open boek zijn zal elke arts blij mee zijn. aas gebruik wat minder. zit er met een aanstaande operatie midden in. kuur gestopt maar dat ik aan de nolva zit moet je gewoon zeggen. ALTIJD!

mee eens, altijd eerlijk zijn anders kan je wel eens meds krijgen die niet samen met AAS kunnen etc.

je moet toch geen openboek spelen omdat je met een vergrote prostaat naar de dokter gaat. ik heb mijn prostaat ook al laten onderzoeken omdat ik na sommige kuren die problemen heb. Denk je dat ik aan de dokter ga zeggen wat de vermoedelijke reden is. nee, natuurlijk niet. waarom zou hij dat moeten weten. de meeste mensen krijgen zowiezo last van een vergrote prostaat zonder ooit aan de AS te hebben gezeten. normaalgezien kijkt hij je prostaat na via je anus, neemt hij een staaltje urine voor onderzoek op infecties. bij mij leek alles normaal en ik kreeg dan een voorschrift voor prostaserene ofzoiets (een nattuelijk middel) en dat nam ik dan drie maanden.

hehe prostaat onderzoek, wist nog goed dat ik vol overtuiging erom ging vragen bij de huisarts na het kuren.. wat een honden op de sportschool

hehe prostaat onderzoek, wist nog goed dat ik vol overtuiging erom ging vragen bij de huisarts na het kuren.. wat een honden op de sportschool
Hahahaha, en je had niet zoiets van: goh, laat ik dat ff gaan googelen van te voren? :p ;)
Had je eigenlijk open kaart gespeeld met je huisarts toen? En wat zei hij ervan?

Terug
Naar boven