Zwarte demoon
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
Hai,
ik heb gister een paar proteine repen gekocht,
en daar staat op 32 gram proteine.
maar nu las ik dat proteine shakes maaar 10 gram proteine hebben.
normaal nam ik sochtends voor ontbijt een shake, en na het sporten een shake en op niet fitnis dagen nam ik niks..
maar is het nou beter om die proteine reep in de ochtend te doen en dan na fitnis die whey shake of andersom? en moet ik dan eerst die reep gelijk bij het opstaan en dan ontbijten, of de reep vervangen met het ontbijt, of de reep na het ontbijt of moet ik het helemaal niet combineren?
mij leek het handiger om die whey shake na het fitnis te doen omdat het gelijk word opgenomen en die repen weet ik niet.
alvast bedankt
ik heb gister een paar proteine repen gekocht,
en daar staat op 32 gram proteine.
maar nu las ik dat proteine shakes maaar 10 gram proteine hebben.
normaal nam ik sochtends voor ontbijt een shake, en na het sporten een shake en op niet fitnis dagen nam ik niks..
maar is het nou beter om die proteine reep in de ochtend te doen en dan na fitnis die whey shake of andersom? en moet ik dan eerst die reep gelijk bij het opstaan en dan ontbijten, of de reep vervangen met het ontbijt, of de reep na het ontbijt of moet ik het helemaal niet combineren?
mij leek het handiger om die whey shake na het fitnis te doen omdat het gelijk word opgenomen en die repen weet ik niet.
alvast bedankt

dus volgens joui zou ik die whey shake gewoon blijven nemen zoals ik al deed, en dan eventueel die reep tussendoor.
ben een beetje scheel.