JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Ik ben weer flink bezig met sporten en train 3x in de week goed intensief! Heb in begin creatine gebruikt en whey perfection alleen kwam er van aan (in vet) dus gestopt met de whey en alleen creatine gebruikt. Voor me gevoel had het nu maar nu gebruik ik het niet meer en ook geen behoefte meer aan.
Nu wil ik wat meer vet verliezen. En massa opbouwen.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week in de kunststof industrie (Toch nog zwaar al is het kunstof!)
Ben 1,85 en weeg nu 80kg en ben opzich redelijk stevig van bouw.
Ik eet op een dag 2 van die afbak stokbroden + vleeswaren (kip en soms gebraden gehakt (Omdat het lekker is haha) en avonds enkel het avond eten wat er voor geschoteld word. Verder drink ik alleen maar water op de dag.
Nu wil ik dus door middel van proteine shakes meer massa zien te krijgen alleen welke moet ik dan nemen ? Ik moet niet in vet aankomen. En qua fatburners wat kan ik het beste nemen ?
p.s. Ik fiets gewoon altijd naar me werk en sporten etc. Fiets zo'n 45-1 uur per dag
Thanks boys!
Nu wil ik wat meer vet verliezen. En massa opbouwen.
Ik werk gewoon 5 dagen in de week in de kunststof industrie (Toch nog zwaar al is het kunstof!)
Ben 1,85 en weeg nu 80kg en ben opzich redelijk stevig van bouw.
Ik eet op een dag 2 van die afbak stokbroden + vleeswaren (kip en soms gebraden gehakt (Omdat het lekker is haha) en avonds enkel het avond eten wat er voor geschoteld word. Verder drink ik alleen maar water op de dag.
Nu wil ik dus door middel van proteine shakes meer massa zien te krijgen alleen welke moet ik dan nemen ? Ik moet niet in vet aankomen. En qua fatburners wat kan ik het beste nemen ?
p.s. Ik fiets gewoon altijd naar me werk en sporten etc. Fiets zo'n 45-1 uur per dag
Thanks boys!