MuscleMeat

Proteine + fat burners

JDonkers

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Ik ben weer flink bezig met sporten en train 3x in de week goed intensief! Heb in begin creatine gebruikt en whey perfection alleen kwam er van aan (in vet) dus gestopt met de whey en alleen creatine gebruikt. Voor me gevoel had het nu maar nu gebruik ik het niet meer en ook geen behoefte meer aan.

Nu wil ik wat meer vet verliezen. En massa opbouwen.

Ik werk gewoon 5 dagen in de week in de kunststof industrie (Toch nog zwaar al is het kunstof!)

Ben 1,85 en weeg nu 80kg en ben opzich redelijk stevig van bouw.

Ik eet op een dag 2 van die afbak stokbroden + vleeswaren (kip en soms gebraden gehakt (Omdat het lekker is haha) en avonds enkel het avond eten wat er voor geschoteld word. Verder drink ik alleen maar water op de dag.

Nu wil ik dus door middel van proteine shakes meer massa zien te krijgen alleen welke moet ik dan nemen ? Ik moet niet in vet aankomen. En qua fatburners wat kan ik het beste nemen ?

p.s. Ik fiets gewoon altijd naar me werk en sporten etc. Fiets zo'n 45-1 uur per dag

Thanks boys!

ik denk dat je sowieso jezelf een voedingsschema moet gaan aanmeten want daaruit haal je het meeste qua voeding, verder is whey protein of whey isolaat een goede optie

Ik ben weer flink bezig met sporten en train 3x in de week goed intensief! Heb in begin creatine gebruikt en whey perfection alleen kwam er van aan (in vet) dus gestopt met de whey en alleen creatine gebruikt. Voor me gevoel had het nu maar nu gebruik ik het niet meer en ook geen behoefte meer aan.

Nu wil ik wat meer vet verliezen. En massa opbouwen.

Ik werk gewoon 5 dagen in de week in de kunststof industrie (Toch nog zwaar al is het kunstof!)

Ben 1,85 en weeg nu 80kg en ben opzich redelijk stevig van bouw.

Ik eet op een dag 2 van die afbak stokbroden + vleeswaren (kip en soms gebraden gehakt (Omdat het lekker is haha) en avonds enkel het avond eten wat er voor geschoteld word. Verder drink ik alleen maar water op de dag.

Nu wil ik dus door middel van proteine shakes meer massa zien te krijgen alleen welke moet ik dan nemen ? Ik moet niet in vet aankomen. En qua fatburners wat kan ik het beste nemen ?

p.s. Ik fiets gewoon altijd naar me werk en sporten etc. Fiets zo'n 45-1 uur per dag

Thanks boys!

Je komt niet aan (in vet) door whey of creatine. Je komt aan in vet omdat je (veel) meer eet dan je nodig hebt om op gewicht te blijven. Door creatine houd je wel meer vocht vast maar geen vet.
Wat so wr3cked zegt: maak een voedings-en trainingsschema, bereken je behoefte etc. Is allemaal te vinden op dit forum in de stickies.
Als je een proteine shake zoekt: whey perfection van bodyenfitshop.nl of whey delicious van xxlnutrition.nl

Terug
Naar boven