MuscleMeat

proviron begin tot eind mee laten lopen

Sniezel, de meningen omtrent het onderwerp proviron + een middel als winstrol open uiteen... Het meest gehoorde argument is dat winstrol alles doet wat provi ook doet, maar dan beter, en het dus onzinnig is om te samen te nemen (meer side´s, en geen synergetische werking). Wat is jouw mening hierover? Thx.

wat ik weet van mijn research is dat proviron minimale anabole werking heeft tot geen anabole werking. proviron is om vochtretentie tegen te gaan en testosterone te ondersteunen..?

wat ik weet van mijn research is dat proviron minimale anabole werking heeft tot geen anabole werking. proviron is om vochtretentie tegen te gaan en testosterone te ondersteunen..?
De ondersteunende werking voor testosteron is aan fabeltje:
Proviron will bind with a higher affinity to SHBG, and therefor, by all the laws of physics, will displace testosterone from SHBG. That much is true, but no more.

Once testosterone is released from SHBG it is an environment in which it is not easily transported, since it is a lipophillic protein in a watery environment. It is also recognized as being in the wrong place. The result is that it will rapidly be degenerated, transported to the liver for further degeneration and then rapidly excreted. The final result of decreased test binding to SHBG is a drop in testosterone, not a rise. The ratio of free testosterone, as measured in bloods remains somewhat constant, but the total level of testosterone will decline, and the level of testosterone reaching destination tissues (which can't be measured under normal circumstances) will decline with it.
[Link niet meer beschikbaar]

Het grootste gedeelte van je Testosteron in je lichaam is gebonden aan je SHBG. Daarom spreken ze ook over Testosteron waardes EN vrij testosteron. Proviron bind idd aan het SHBG, waardoor je meer vrij testosteron krijgt. Maar das ga je niet in je gains merken. Alleen in je libido.

Maar over boldenone wordt gezegd dat je het minimaal 12 weken lang zou moeten zetten..? En als ik maar 10 weken zou kuren dan zou hcg ook niet zo heel erg belangrijk zijn, omdat mn kuur dan niet zo heel zwaar en lang is?

En even een andere vraag tussendoor, hoe zou je 500 mg injecteren? 1 keer in de week of 2 keer in de week 250mg? of 1 keer om de 5 dagen?
Je krijgt na 2 a 4 weken injecteren al geen LH impulsen meer..... HCG heb je dus sowieso vanaf dat punt al nodig om LH impulsen te blijven houden. 10 weken is ook al heel lang.

Sniezel, de meningen omtrent het onderwerp proviron + een middel als winstrol open uiteen... Het meest gehoorde argument is dat winstrol alles doet wat provi ook doet, maar dan beter, en het dus onzinnig is om te samen te nemen (meer side´s, en geen synergetische werking). Wat is jouw mening hierover? Thx.
Winstrol doet totaal niet wat proviron doet. Lijkt er amper op

Het grootste gedeelte van je Testosteron in je lichaam is gebonden aan je SHBG. Daarom spreken ze ook over Testosteron waardes EN vrij testosteron. Proviron bind idd aan het SHBG, waardoor je meer vrij testosteron krijgt. Maar das ga je niet in je gains merken. Alleen in je libido.

Je krijgt na 2 a 4 weken injecteren al geen LH impulsen meer..... HCG heb je dus sowieso vanaf dat punt al nodig om LH impulsen te blijven houden. 10 weken is ook al heel lang.

Winstrol doet totaal niet wat proviron doet. Lijkt er amper op

Ik bedoelde het meer in deze trant:

Ja pakt provi om:

a) shbg te binden
b) evt als milde oestrogeenremmer
c)om bloat tegen te gaan

Winny heeft al deze eigenschappen ook, dus lijkt met mij niet dat de twee stacken zorgen voor een versterkte werking van elkaar.

bold naar 600mg brengen 12weken lang

Terug
Naar boven