XXL Nutrition

Proviron én aromasin tijdens test/deca?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo

Zit momenteel in de negende week van mijn tweede kuur:

500mg test e
300mg deca
10mg aromasin ED
2x250iu hcg per week

Omdat het wat trager vooruit begint te gaan, dacht ik eraan om proviron erbij te nemen voor wat meer vrije test. 50mg per dag. Is dat een goed idee of is aromasin + proviron tegelijk een beetje te veel van het goede?

Bedankt!

hoe bevalt deze kuur je, wil namelijk ongeveer dezelfde gaan doen
gr

Waarom gelijk al een anti-e zoals Aro in je cycle? Vind je dat niet zonde?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom gelijk al een anti-e zoals Aro in je cycle? Vind je dat niet zonde?

Tja, hier op DBB is dat natuurlijk een eeuwige discussie maar op Amerikaanse boards lijkt een AI tijdens de kuur al even standaard als nakuren.

Zelf gain ik liever een kilo vocht of twee minder dan dat ik straks een "Help! Decagyno gaat maar niet weg!"-topic mag aanmaken.

Moet trouwens zeggen dat ik ondanks gebruik van aromasin nog steeds flink bloat dus het is geen overbodige luxe. Hier op DBB lijken de meesten te denken dat ze al met een kleine dosis AI plots alle oestrogeen en vocht uit het lijf wegnemen. Helemaal niet waar.

Verander je training en/of voeding.

Hallo

Zit momenteel in de negende week van mijn tweede kuur:

500mg test e
300mg deca
10mg aromasin ED
2x250iu hcg per week

Omdat het wat trager vooruit begint te gaan, dacht ik eraan om proviron erbij te nemen voor wat meer vrije test. 50mg per dag. Is dat een goed idee of is aromasin + proviron tegelijk een beetje te veel van het goede?

Bedankt!

hoeveel ben je aangekomen en wat verwacht je nog te gainen ?

• Topic Starter Topic Starter
^^ Ben zo'n 6-7 kilo bijgekomen tot nu toe op 9 weken en ik weet niet echt of ik dat veel of niet veel moet vinden. Aan de ene kant blijft het wel nice, maar aan de andere kant heb ik tijdens mijn vorige kuur (eerste kuur: 500mg test e) 13 kilo op 10 weken gegaind.

Ik hoop in deze laatste 3-4 weken toch nog een kilo of twee bij te komen.

Wat vind jij daarvan?

6-7kg is toch zat?
en een tweede, derde, vierde kuur is nooit het zelfde al een eerste, dat weet iedereen
wees blij met 3kg 'pure' spiermassa :)

test en deca is helft weer verliezen bro

tja, hier op dbb is dat natuurlijk een eeuwige discussie maar op amerikaanse boards lijkt een ai tijdens de kuur al even standaard als nakuren.

Zelf gain ik liever een kilo vocht of twee minder dan dat ik straks een "help! Decagyno gaat maar niet weg!"-topic mag aanmaken.

Moet trouwens zeggen dat ik ondanks gebruik van aromasin nog steeds flink bloat dus het is geen overbodige luxe. Hier op dbb lijken de meesten te denken dat ze al met een kleine dosis ai plots alle oestrogeen en vocht uit het lijf wegnemen. Helemaal niet waar.

+1

Terug
Naar boven