XXL Nutrition

proviron en vochtophouding

pusher

Cool Novice
Waardering
0
naar tschijnt zorgt proviron ervoor om minder vocht vast te houden tijdens kuur, terwijl het ook een as is! mijn vraag hierover is of dat dan ook wel werkelijk zo is en zijn er nog dergelijke producten!ervaringen plz:cool:

proviron is zuiver androgeen en geeft geen anabolische eigenschappen (of toch verwaarloosbaar).

Androgeen= anti-oestrogeen dus minder vocht.

Clomid en nolva hebben ook een anti-oestrogene werking.

Over de andere producten tegen vocht weet ik niet veel... maar dat zullen anderen dan wel weer weten.

grtz

• Topic Starter Topic Starter
owkay, hiermee weet ik eigenlijk genoeg! thx big steve!

• Topic Starter Topic Starter
thats thrue ! i will ;-))

wimmeke26 zei:
proviron is zuiver androgeen en geeft geen anabolische eigenschappen (of toch verwaarloosbaar).

Androgeen= anti-oestrogeen dus minder vocht.

Clomid en nolva hebben ook een anti-oestrogene werking.

Over de andere producten tegen vocht weet ik niet veel... maar dat zullen anderen dan wel weer weten.

grtz

dus testosteron (androgeen) = anti oestrogeen ???

ff over die andere producten;

armidex (goedkope vloeibare variant = liquidex) schijnt ook super te helpen tegen vochtretentie
Imo beter dan proviron; proviron moet je veel hoger doseren, en je hebt kan last krijgen van androgene sides, dit heb je met armidex niet.

nog een bijkomend voordeel van armidex = je portemonee verliest ook wat massa in vergelijking met proviron:(

kun je mij een voorbeeld geven van hoeveel je ongeveer moet doseren met armidex?

proviron zit je geloof ik op +- 50mg per dag (weet niet zeker)

armidex +- 0,5mg per dag, dus veel effectiever.

armidex is wel ****ing duur, als ik jou was zou ik me ff informeren over liquidex; dit is de vloeibare en goedkope variant van armidex.

of gewoon proviron nemen, ondanks dat deze wel androgeen is en dus verbonden aan side-effects wordt deze veel meer gebruikt tegen waterretentie

ik merkte geen hol van proviron buiten een stijve hark all day long en STEENharde spieren, die dikke varkenskop had ik toch gekregen :-)

Loo zei:
dus testosteron (androgeen) = anti oestrogeen ???

ff over die andere producten;

armidex (goedkope vloeibare variant = liquidex) schijnt ook super te helpen tegen vochtretentie
Imo beter dan proviron; proviron moet je veel hoger doseren, en je hebt kan last krijgen van androgene sides, dit heb je met armidex niet.

nog een bijkomend voordeel van armidex = je portemonee verliest ook wat massa in vergelijking met proviron:(

Heb het misschien een beetje simpel willen uitleggen maar test is androgeen maar zet ook om naar oestrogeen.

Pak dan bvb winstrol en primo die niet omzetten naar oestrogeen en dus geen water ophouden.

grtz

Terug
Naar boven