MuscleMeat

proviron in cut kuurtje

mugo24

Novice
Waardering
0
hoi beste mensen ik ga binnen kort de volgende cut kuurtje doen en mijn vraag is zal ik ook proviron erbij gebruiken om de coïtusdrive wat op te krikken ivm trenacetaat.en hoeveel is de normale dosis voor de proviron(50mg)per dag?
week 1-10 100mg testprop eod.
week1-8 37,5mg trenacet.e.d.
week1-6 400mg primo pw
week7-10winstrol 50mg eod.
4 dagen laatse injectie begiinnen met nolvadex eerste2weken 40mgpd,daarna2weken 20mg pd.ook hcg 3000iu,3000iu,1500iu,1500iuom de 5 dagen.is het handig om eventueel proviron te gebruiken tijdens deze kuur?is het niet dat proviron je anabolen steroiden tegen werkt?zodat het effect van je kuurtje minder wordt.alvast bedankt groetjes.;)

-

tren 75mg eod zetten en de primo doortrekken naar 10wkn. proviron heb je niet noodzakelijk nodig, het vocht trekt straks toch weg, plus je gebruikt tren/primo/winstrol wat je al wat droger gaat maken.

Proviron is imo overbodig.

provi vind ik persoonlijk een verrijking van elke kuur, mede gezien dat zorgt voor meer vrije stof, maar nog meer dat je van provi geil wordt.
test is al geil, test en provi is the bomb :P

proviron kan zeker een toegevoegde waarde hebben, het verhoogt SHBG waardes, ik denk dat je er meer aan hebt als je gaat bulken..

met cutten heb je volgens mij hele andere doelstellingen (behouden van VVM)
en van de winny wordt je hard zat!!

en zoals suat al aangaf primo doortrekken tot wk 10
en de tren eod zetten in dezelfde spuit als je prop is wel zo comfortabel!;)

grtz

• Topic Starter Topic Starter
bedankt beste mensen;)

Terug
Naar boven