XXL Nutrition

Proviron ondergedoseerd?

Op HG provi had ik op 50mg al een kneiter hoog libido. Nu op het bekendste NL UG merk op 100mg en ik merk er geen moer van..
Zijn toch aardig wat klachten de laatste weken omtrent het bekenste UG lab van NL... denk dat TS beter af is met echte proviron in dat geval, dan wel hg of en goede ug

Nummer 1. Stier ben ik niet bekend mee... Of misschien wel maar ik heb het iniedergeval over nummer 1. Ben zoiezo totaal niet te spreken over rood wit maarja dat ben ik. En nee ik heb geen belangen bij een ander merk

Over de stier lees je hier de laatste tijd minder en minder... Vreemd, vroeger zat half DBB op die gear.

zit zelf aan rood wit en nognooit klachten gehad hierover...

ot.. ga provi scoren bij apotheek gebruik die al jaren en moet zeggen buiten vocht vermindere en beetje meer libido doet het inderdaad niet veel op 50mg...

zit zelf aan rood wit en nognooit klachten gehad hierover...

ot.. ga provi scoren bij apotheek gebruik die al jaren en moet zeggen buiten vocht vermindere en beetje meer libido doet het inderdaad niet veel op 50mg...

Hoe scoor jij HG provi bij je apotheek?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe scoor jij HG provi bij je apotheek?
ik ga naar dokter en zeg gewoon dat ik een boost.nodig heb beneden.... dat het niet meer zo actief staat door stress day ik hieronder psychologisch stress heb. en hoppa 3keer een voorschrift telkens..

ik ga naar dokter en zeg gewoon dat ik een boost.nodig heb beneden.... dat het niet meer zo actief staat door stress day ik hieronder psychologisch stress heb. en hoppa 3keer een voorschrift telkens..

LOL wat heb jij een domme dokter..

192 104kg en 13%

Alstie niet begrijpt dat het ergens anders voor is bedoel ik dan

LOL wat heb jij een domme dokter..

192 104kg en 13%

Alstie niet begrijpt dat het ergens anders voor is bedoel ik dan
inmiddels al 108kg haha

de dokter weet heel goed hoe het zit maar waarom zou hij mij niet helpen?
ik zeg hem dan van jij kan mij helpen dat ik geen rommel online moet kopen...

inmiddels al 108kg haha

de dokter weet heel goed hoe het zit maar waarom zou hij mij niet helpen?
ik zeg hem dan van jij kan mij helpen dat ik geen rommel online moet kopen...

Daar heb je dan wel een punt haha.. Ik snap ook niet waarom dealers (altans de 3 die ik ken) geen HG provi aanbieden...

Terug
Naar boven