XXL Nutrition

Dianabol/libido

Bezoekers in dit topic

Misschien zit er winstrol of dboll in die sarms. Nooit de testen gelezen op internet toen ze een paar jaren geleden verschillende soorten sarms getest hadden? Ofwel zat er bijna niets in, ofwel zat er iets anders in, enz...
Nee eigenlijk niet. Heb me nooit zo uitvoerig verdiept in die toelie, vooral omdat praktisch alle informatie over die dingen geschreven wordt door websites die dat spul ook verkopen.
Als je het internet moet geloven zijn substanties als LGD-4033 totaal onschuldig, onderdrukken ze je hormonen praktisch niet, kun je er ongelofelijk veel van pakken, zijn er amper/geen side effects, lever toxiciteit hoor je uberhaupt niks van. Dusja, dan vertrouw ik het allemaal al snel niet meer.

Als ze echt zo schadeloos en effectief waren geweest als de meeste websites je proberen te doen geloven zag je ze wel veel meer in de topsport.
 
Bij mij gaat het specifiek over dboll, niet over tabs. Winstrol tabs heb ik korte kuurtjes mee gedaan en daar heb ik goeie ervaringen mee. Epistane ook trouwens. Ook twee tabkuurtjes waar ik daarna geen nakuurprobleempjes mee had zoals libidoverlies enz...
Ik schrijf ook over D-Bol en niet Anavar of Winstrol. Over Sarms zullen we maar niet uitweiden, daar is een ander sectie voor.

Het gaat er om dat er veel te snel naar tabs gegrepen wordt. dit omdat het makkelijk in te nemen is, en makkelijk te verbergen voor ouders of partner.
 
Ik schrijf ook over D-Bol en niet Anavar of Winstrol. Over Sarms zullen we maar niet uitweiden, daar is een ander sectie voor.

Het gaat er om dat er veel te snel naar tabs gegrepen wordt. dit omdat het makkelijk in te nemen is, en makkelijk te verbergen voor ouders of partner.
Ik vind alleszins niets verkeerd aan korte winstrolkuurtjes van 6 weken. Niks spectaculair maar ook geen nadelen en geen dip en veel krachtwinst en zin om te trainen. 't Is ook allemaal jaren geleden maar ik herinner het mij nog. Ben nu een allround sportman die nog gaat krachttrainen maar ook veel fietst. Het enigste wat ik nu neem zijn vit D en magnesium. Er wordt te negatief gedaan over winstrolkuurtjes met tabs. Daar is ook een publiek voor en niks verkeerd mee. Niet iedereen heeft dezelfde doelstellingen.
 
Ik vind alleszins niets verkeerd aan korte winstrolkuurtjes van 6 weken. Niks spectaculair maar ook geen nadelen en geen dip en veel krachtwinst en zin om te trainen. 't Is ook allemaal jaren geleden maar ik herinner het mij nog. Ben nu een allround sportman die nog gaat krachttrainen maar ook veel fietst. Het enigste wat ik nu neem zijn vit D en magnesium. Er wordt te negatief gedaan over winstrolkuurtjes met tabs. Daar is ook een publiek voor en niks verkeerd mee. Niet iedereen heeft dezelfde doelstellingen.
Dat weet ik wel Dirk, we hebben het hier over Dianabol Metandienone
 
Gezwollen kop, vocht, zware libidodip, zeer leverbelastend, veel oestrogeenvorming. Dianabol is hetgeen ze vooral gebruikten in de beginperiode van bodybuilding (jaren 60, 70) toen ze nog niet wisten hoeveel bijwerkingen dit product had. Ik heb het ooit eens geprobeerd en voelde mij toen echt niet goed. Ben na ongeveer twee-drie weken gestopt met dit product. Ik was er ook moe van (waarschijnlijk door de zware leverbelasting).
Toch moet dianabol bekend staan als feelgood anabool.
 
Gezwollen kop, vocht, zware libidodip, zeer leverbelastend, veel oestrogeenvorming. Dianabol is hetgeen ze vooral gebruikten in de beginperiode van bodybuilding (jaren 60, 70) toen ze nog niet wisten hoeveel bijwerkingen dit product had. Ik heb het ooit eens geprobeerd en voelde mij toen echt niet goed. Ben na ongeveer twee-drie weken gestopt met dit product. Ik was er ook moe van (waarschijnlijk door de zware leverbelasting).
Hoeveel mg nam je per dag? Een vriend van mij nam 100 mg per dag en viel allemaal reuze mee wat je opnoemt.
 
Hoeveel mg nam je per dag? Een vriend van mij nam 100 mg per dag en viel allemaal reuze mee wat je opnoemt.

Als je 100mg dbol per dag neemt en de sides “vallen reuze mee” dan weet ik 100000% zeker dat je shit underdosed of gewoon fake was.
 
Hoeveel mg nam je per dag? Een vriend van mij nam 100 mg per dag en viel allemaal reuze mee wat je opnoemt.
WTF 100mg Dianabol per dag ?
 
Als je 100mg dbol per dag neemt en de sides “vallen reuze mee” dan weet ik 100000% zeker dat je shit underdosed of gewoon fake was.
Die vriend van mij kuurt al jaren lang. misschien dat hij daar een soort tolerantie heeft kunnen opbouwen. Hij werd daar wel sterker van en voller. maar qua vochtkop viel het reuze mee. Hij zei zelfs er weinig van te merken.
Moet wel zeggen dat hij op een gegeven kalm aan moest doen ivm zijn nieren en leverwaarden.
Hij nam niet alleen Dboll.
 
Maar even on topic. 30 mg dianabol per dag zou qua sides dan toch mee moeten vallen lijkt me.
 
Maar even on topic. 30 mg dianabol per dag zou qua sides dan toch mee moeten vallen lijkt me.
40mg voor iemand van 75 kg. Iedereen reageert anders
 
Back
Naar boven