XXL Nutrition

ps2 games op ps3

dvd films wel , derest weet ik niet.

ik ben zwaar FIFA-fan en ik ben dus ferm aan et twijfelen wat ik ga doen in oktober,gew fifa 2008 kopen op PS2 of direct PS3 met fifa 2008, PS3 kost nog veel maar de keuze blijft toch moeilijk :o

kan je spellen van de ps2 op een ps3 afspelen??? of dvd films?

Het is inderdaad mogelijk om ps2 spellen op ps3 te spelen. Ook kun je 'gewone' dvd's kijken. Alleen geloof mij je ziet hier dan duidelijk het kwaliteitsverschil, dus zelf doe ik het niet :p. Iemand nog interesse in ps2 pink edition slimline omgebouwd 77 games erbij. Let me know.

fifa op pc kan niet tippen aan fifa op playstation onder vrienden wedstrijdje spelen, de max!

Je kunt PS2 games afspelen op de PS3, maarje moet wsl wel ff de nieuwe firmware (momenteel 1.80 geloof ik) installeren, om zeker te zijn dat je alles kunt afspelen.

Ik weet niet of ik hier linksmag zetten naar die sites, dus laat me maar een PM indien je de firmlware niet kunt vinden

waarom fifa, pro evo speelt toch veel lekkerder? Voor mij wordt het een ps3, gta en pro evo, ik hoop ongeveer rond de feestdagen.

edit: hopen dat gta IV tegen die tijd al uit is

Laatst bewerkt:
dat wordt dan moeilijk zoeken.

ik ga aan het einde van het jaar een ps3 kopen met de nieuwe gta en fifa ;) beat that!

nieuwe GTA en Pro evo ???

Ik ga zelf denk ik pas PS3 halen als MGS4 uit is. En een prijsverlaging ;)

Ik hoop wel dat ze een keer op zijn minst 420p support (720 of 1080p zou natuurlijk nog mooier zijn) maken voor PS2 games aangezien de PS3 met een softwarematige PS2 emulator werkt. Zelfs de mooiste PS2 games (denk FFXII) zien er namelijk niet uit op een HDTV :(

Terug
Naar boven