Fitness Seller

PS3 First Impression topic

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hey, ik start dit topic met de bedoeling dat het mensen helpt op moment van aankoop. In dit topic hoor je dus twee zaken te zetten:

1. De game of games die je net of recent hebt gekocht

2. Wat je er op het eerste zicht van vind na enkele uurtjes spelen

Ik trap allesinds af. Ik kom net terug van de winkel met drie games voor m'n ps3.
Transformers: Zuigt ongelofelijk, no wonder dat het maar voor 7 euro in de bak lag. brrrrrr

Mercenaries 2
Killzone 2 Speel ik beiden later deze avond en zal deze post dan editen. Ziezo brand maar los

Mag ik ook posten als ik de games al ff heb?

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor, het is de bedoeling dat men even snel weet wat men kan verwachten van de eerste uurtjes of van de hele game in het algemeen, dus ga je gang. Dit topic is een soort van minireview topic

Call of duty 4. De gameplay heb je op recruut vrij snel uitgespeeld maar op veteraan word dit (natuurlijk) wat moeilijker. Online ben je uren/dagen/weken/maanden zoet en het zit erg goed in elkaar. Dit geldt ook voor COD5

GTA IV Iedereen kent het denk ik wel. Zitten goeie missies bij en je hebt er toch wel een hele klus aan om alles te voltooien. Je krijgt bijv. per mail binnen welke auto je moet stelen en die kan je dan verkopen de prijs ligt er echter aan hoe jij hem afleverd. Er zitten allemaal van dit soort missies bij die je kan doen wanneer je wilt. Je kunt je vrienden opbellen om te gaan darten, poolen of flink te zuipen en vervolgens dronken achter het stuur te gaan.

Gran Turismo 5 proloque. Leuk spel als je van racen houd je hebt er aardig lang speel plezier van.
Je begint in de C-klasse die je makkelijk voltooid, heb je dit gedaan ga je naar de B-klasse en vervolgens na de B-klasse ga je naar de A-klasse die vrij pittig is. Als je die voltooid krijg je de S-klasse bij. In de S-klasse kan je je auto naar jou wensen aanpassen. (gewicht, pk's, downforce etc.) Sommige levels kan je pas halen als je afstellingen geperfectioneerd zijn. Als je de S-klasse gehaald heb kan je een Formule-1 auto kopen. Verder zijn er best leuke auto's waarin je kan racen

Ik heb geen ps3 maar ik vind het wel goed dat je OZ kijkt, mooi zo!

Ik volg het allemaal al jaren niet meer, maar het schijnt dat er zo'n slim-versie uitkomt las ik onlangs, misschien koop ik ooit nog eens één. en ik zag onlangs een foto van een nieuwe psp en ds, of zijn die dingen ondertussen al uit? :p

ach, die handheld zaakjes intresseren me niet meer zo. Oz zit ik nu aan seizoen drie, en man zeg wat een goeie serie is me dat

-Ik raad iedereen metal gear solid 4 aan, als je fan bent van deze serie moet je em kopen! Als je geen fan bent van de Metal gear serie, dan zou ik em zeker checken.

het spel speelt net als een film, mooi verhaal,veel mogelijkheden en natuurlijk het sneaken!

Street fighter 4 is ook een super spel als je van het fighting genre houdt, het is erg vernieuwend!

Oh Killzone is echt een vet spel, ook ontzettend mooi!
Die zal je zeker niet tegenvallen ;)

superding

Oh Killzone is echt een vet spel, ook ontzettend mooi!
Die zal je zeker niet tegenvallen ;)

idd, killzone can't go wrong. Ik had destijds deel een gepre ordered en man i was amazed. En het speelde lekker ook. En deel twee doet nu net hetzelfde.

Terug
Naar boven