Fitness Seller

PS3 lag en slechte texture

• Topic Starter Topic Starter
Het grappige is dat de refreshrate hardware matig altijd 60Hz is, de verkooppraatjes werken dus nog steeds :roflol: . Alles erboven wordt via software gemanipuleerd, film is altijd 24 frames per seconde of 60 fields per seconde, niet meer en niet minder.

Ik denk dat TS last heeft van motion blur, hoe los je dit op, koop een plasma ;) .

plasma kopen? ik heb niet veel geld, en ook nooit veel gehad. ik kreeg vroeger ook nooit zakgeld ofzo. ik heb deze tv op een veilingsite gewonnen, daarvoor won ik 1000 euro waarvan ik een laptop en ps3 heb gekocht. later had ik nog 90% korting op een camera gekregen en een LED-monitor voor mn broer gewonnen. red dead redemption voor 14 euro gekocht en shogun 2 total war special edition twv 90 euro voor 3 euro gekocht. lucky me :)

je hebt ook helemaal geen plasma nodig...

Je hebt hem op 3D staan

net naar playstation gebelt, kreeg ongeïnteresseerd wijf ervoor (snap sowieso niet wat zij daar doen), ik leg t dus uit, zegt zij zo: heb je geprobeert je ps3 te resetten? -.- ik zeg dus ja, tuurlijk.. zij: oke dan moet je hem opsturen naar playstation. ik: ja maar hij valt wel buiten garantie. zij: oke dan moet je 140 euro betalen, dan krijg je een nieuwe, al je data wordt gewist en misschien heb je hem binnen 3/4 maand weer. tot ziens.
k*tgedrag, betaal je 300 euro voor iets kwalitatiefs, krijg je k*tbeeld dat steeds erger wordt. het blokkerig beeld neemt elke dag steeds meer toe. kan ik net zo goed xbox kopen -.-

HDMI aansluitingen goed, niet beschadigd? Andere kabel geprobeerd?

HDMI aansluitingen goed, niet beschadigd? Andere kabel geprobeerd?

meerdere HDMI kabels gekocht, gold plated, silver plated, korte kabels voor betere kwaliteit.. volgens die vrouw was het een probleem van de playstation zelf alleen wat ik dus onfatsoenlijk vind is dat ik meerdere malen had gebelt waarbij ze enkel zeiden: er komt vast nog wel een update die het fixed, voor meer antwoorden kun je kijken op onze playstation site. vertellen ze nu pas nadat mijn garantie verlopen is.. de playstation live chat support werkt niet eens terwijl die geopend moet zijn.

Probeer je PS3 eens in combinatie met een andere TV.

Probeer je PS3 eens in combinatie met een andere TV.

op beide tv's heb ik er last van, misschien dat de instellinge voor mijn samsung en toshiba tv verkeerd zijn ingesteld? een kameraad van mij had het ingesteld maar volgens mij wist hij er geen ene fl**ker van en deed hij maar wat.

Zou het dan toch motion blur zijn, dan blijft er niks anders over dan een TV met plasma panel.

Dat is geen motion blur, dat zijn gewoon slechte graphics...

het probleem is dus dat het geen/t*fus slechte anti-aliasing heeft. waarom heb ik dit en alle anderen met een ps3 (bijna) volmaakt beeld?

De source blijft de bron van de ellende, maar controleer voor de zekerheid de output van de PS3 is ingesteld op 720p of 1080p en indien mogelijk sharpness negatief instellen.

De source blijft de bron van de ellende, maar controleer voor de zekerheid de output van de PS3 is ingesteld op 720p of 1080p en indien mogelijk sharpness negatief instellen.

output niks mis mee, net ook al met samsung contact opgenomen. ze zeiden dat ik tv moest updaten via usb, dus dat heb ik gedaan. werkte niet.

Ik zou de hele teringzooi uit frustatie al het raam hebben uitgeflikkerd.

Terug
Naar boven