AndroidHealthClinic

ps3 met mediaserver verbinden?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik ben sinds gisteren deze stappen aan het overlopen :

• Update van de Playstation 3 naar firmware versie 1.8
• Playstation 3 aan laten staan
• Open Windows Media Player 11 op de Windows PC.
• Kies onder “Mediabibiotheek” de optie “Media delen” en vink aan “Mijn mediabestanden delen”
• Hierna verschijnt na korte tijd de PS3 als aangesloten apparaat, soms als “onbekend apparaat”
• Vink aan “Mijn media delen met” en klik op het icoontje van de PS3 en vervolgens op de knop “Toestaan”
• Instellingen voor de manier van delen kunnen nu eventueel gewijzigd worden
• Op de PS3 verschijnt nu de PC als Mediaserver en er kan naar hartelust gestreamed worden.

maar deze optie : • Kies onder “Mediabibiotheek” de optie “Media delen” en vink aan “Mijn mediabestanden delen” lukt me niet telkens ik op "OK" klik en ik sluit het scherm vinkt het terug uit.

jpg8pl.gif

wat is het probleem?
wat hebben jullie gedaan om het te doen werken?

ik werk met xp trouwens

Bij mij vista was hij beveilig, moet je bij internet verbindingen inschakelen dat het toegestaan is om hiervoor gebruikt te worden.

gewoon proberen kerel, gemakkelijker dan dit wordt het niet....

Het is me nu gelukt
Is er ook een mogelijkheid om de muziek die je naar je ps3 streamt tijdens het gamen af te spelen?

Kylie Monigue?

wat bedoel je mafkees?

ik d8 dat de nieuwere ps3 firmwares wel muziek konden afspelen tijdens het gamen; maar of dit ook streaming betreft weet ik helaas niet. ik heb er zelf ook niet zo'n behoefte aan, gamen = gamen :)

HIj kan ook muziek afspelen tijdens het gamen maar ik wil weten of je stream muziek ook af kan spelen tijdens het gamen. iemand die dit weet?

waarom probeer *JIJ* het niet gewoon ?

goed; ik heb voor jou gezocht en het blijkt bij sommige games wel te kunnen en bij andere dus weer niet.

tversity lukt niet bij mij ik vind het maar een vaag programma :S maar media player wel gewoon alleen herkent me ps3 niet al me muziek behalve de standaard dingen die bij media player staan zoals beethoven en troep

goed; ik heb voor jou gezocht en het blijkt bij sommige games wel te kunnen en bij andere dus weer niet.

Muziek bij games idd ja. Maar volgens mij is het niet mogelijk om muziek te streamen en dan tijdens games af te spelen.

bedankt voor je moeite:)

Terug
Naar boven