rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Ik doel op de zakelijke markt...ik zie namelijk nergens om me heen linuxwerkstations, vandaar die opmerking. Linux servers zijn daarentegen wel leukprobeer maar is een leuk clustertje op te zetten met W2k3 of met Suse...geef mij suse maar
.
ik denk dat dat eraan ligt waar je kijkt... ik kijk voornamelijk in enterprise omgevingen.. daar zie je het steeds meer. binnen de overheid is men ook al druk doende met een linux desktop. dit is middels beleid zelfs geregeld, oss krijgt bij gelijke geschiktheid de voorkeur!
Ik ben er niet helemaal tegen maar imo vooralsnog krijg je linux distro's niet lekker in een windows domain. Aangezien bijna heel de markt windows is zal dat ook niet snel veranderen.
probeer het commerciele aanbod van Novell eens, de SuSE enterprise series desktop versies. ActiveDirectory integratie en kerberos authenticatie is geen probleem meer; mocht je hier op doelen.
Ok de verbeteringen zijn niet schokkend geweest van windows en het gaat te ver en het is eigenlijk te log ( minimaal 2gb om vista beetje lekker te kunnen draaien). Echter heb ik wel vertrouwen in de modulaire Windows 7.
niet schokkend?? ik vond het juist wel schokkend; maar dan in negatieve zin
en hoe lang heeft men over Vista gedaan? way too long. een groot fiasco is het! Microsoft heeft het vertrouwen bij mij persoonlijk al sinds Windows 95 verloren, het zal nog een flinke klus worden dit terug te verdienen. Windows 7 is wederom gebasseerd op een of andere Vista like kernel e.d... maar laat ik geen voorbarige conclusies trekken... ik laat me wel *weer* verassen 

probeer maar is een leuk clustertje op te zetten met W2k3 of met Suse...geef mij suse maar