AndroidHealthClinic

gids voor een veilige,snelle pc GRATIS

Ik doel op de zakelijke markt...ik zie namelijk nergens om me heen linuxwerkstations, vandaar die opmerking. Linux servers zijn daarentegen wel leuk :) probeer maar is een leuk clustertje op te zetten met W2k3 of met Suse...geef mij suse maar :D.

ik denk dat dat eraan ligt waar je kijkt... ik kijk voornamelijk in enterprise omgevingen.. daar zie je het steeds meer. binnen de overheid is men ook al druk doende met een linux desktop. dit is middels beleid zelfs geregeld, oss krijgt bij gelijke geschiktheid de voorkeur!

Ik ben er niet helemaal tegen maar imo vooralsnog krijg je linux distro's niet lekker in een windows domain. Aangezien bijna heel de markt windows is zal dat ook niet snel veranderen.

probeer het commerciele aanbod van Novell eens, de SuSE enterprise series desktop versies. ActiveDirectory integratie en kerberos authenticatie is geen probleem meer; mocht je hier op doelen.

Ok de verbeteringen zijn niet schokkend geweest van windows en het gaat te ver en het is eigenlijk te log ( minimaal 2gb om vista beetje lekker te kunnen draaien). Echter heb ik wel vertrouwen in de modulaire Windows 7 :) .

niet schokkend?? ik vond het juist wel schokkend; maar dan in negatieve zin;) en hoe lang heeft men over Vista gedaan? way too long. een groot fiasco is het! Microsoft heeft het vertrouwen bij mij persoonlijk al sinds Windows 95 verloren, het zal nog een flinke klus worden dit terug te verdienen. Windows 7 is wederom gebasseerd op een of andere Vista like kernel e.d... maar laat ik geen voorbarige conclusies trekken... ik laat me wel *weer* verassen :D

maar goed we dwalen af :P

Je bent het toch wel met me eens dat je al die kunstgrepen niet nodig hebt zoals in de startpost. Je moet gewoon een computer gebruiken en je gezond verstand de rest laten doen.

maar goed we dwalen af :P

Je bent het toch wel met me eens dat je al die kunstgrepen niet nodig hebt zoals in de startpost. Je moet gewoon een computer gebruiken en je gezond verstand de rest laten doen.

en dat gaat dus niet met Windows!

sluit Windows af, druk op "start"............
:roflol:

het is alsof ik met een maat van me praat...mac-fanaat. zo jammer dit.

we dwalen enigzins af ja ;) gezond verstand brengt je idd een eind; helaas bezit het merendeel van internettend nederland dat niet :D

vrouwen + IE7 = lethal , vandaag ook nog een gevalletje gezien :) zat van top tot teen vol met spyware/malware en andere meuk haha....wel ontzettend lekker vrouwtje :D

...Denk ook gewoon dat mensen de stap niet durven te maken naar OS. En daar ligt de kracht van Microsoft atm, niet omdat ze goede software leveren maar gewoon omdat mensen niet nog eens willen switchen.

en als laatste stap linux installeren, dan moet je niet defragen, moet je geen antivir hebben, zit firefox er standaard in...kortom is je pc veilig!
Edit: En ben je minder tijd kwijt dan al die programmas hier te installeren.

:d

Ik ook, m'n vriend is ook zo'n computer nerd en die probeert m'n laptop ook "her-in-te-delen" met linux d'r op, nou mooi niet, windows is gewoon lekker eenvoudig.:cool:

Vertel jouw vriend eens dat hij z'n PM box moet controleren op zijn site. ;)

Terug
Naar boven