AndroidHealthClinic

psst, telenet schaft downloadlimiet af

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
ik hoorde vandaag van iemand die bij belgacom werkt, dat telenet de downloadlimiet afschaft. Net nadat Belgacom de limiet naar 250gb wou optrekken. Op de telenet website staat enkel een banner, dat er maandag nieuws zou zijn...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
echt?

Dan toch uiteindelijk een datalimiet oorlog tussen Belgacom en Telenet, het zou mooi zijn. Maar ik wil het eerst weleens zien.

Hier staat nog steeds 250 max. : http://onlinesupport.telenet.be/eCustomer/iq/telenet/request.do?session={43445940-136d-11df-c694-000000000000}&event=1&view(4a00)=c{61134a00-0f3d-11df-c968-000000000000}&varset(1)=pobj:{bf99e240-e933-11dd-47ee-000000000000}&varset(2)=origin:problem1&forward=case&varset(3)=usergroup:End%20Customers%20-%20Anonymous&varset(4)=user:anonuser

K*t urls daar, ff zoeken naar 'Fibernet' op de site.

Denk dat ze gewoon alles wat gaan optrekken...

Laten we het hopen T, maar iets zegt me dat ze niet te veel gaan concurreren om de prijs zo hoog mogenlijk te kunne houden.
Ondertussen zit ik nu weer op zo'n idiote trage verbinding:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meer uitleg
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hmm, das toch al iets. Zal ik morgen eens in het oog houden op de site. Geloof dat wij nu turbo something hebben 30gb, zien of overschakelen wat kost

Zouden ze elkaar de duvel aandoen?
Mwaa denk het niet ;)

Wat ik wel lachen zou vinden is als dat fibernet een soort afleidingsmanoeuvre zou zijn om Belgacom voor de gek te houden, om vervolgens alle limieten in 1 keer af te schaffen en de prijzen te laten zakken. Maar daar zullen we maar niet op hopen. Beiden willen gewoon hun winsten blijven verhogen.

Wat ik wel lachen zou vinden is als dat fibernet een soort afleidingsmanoeuvre zou zijn om Belgacom voor de gek te houden, om vervolgens alle limieten in 1 keer af te schaffen en de prijzen te laten zakken. Maar daar zullen we maar niet op hopen. Beiden willen gewoon hun winsten blijven verhogen.

Laten we toch maar hopen! Ik begin die 4 miezerige Gb van telenet stilaan beu te worden.

Terug
Naar boven