XXL Nutrition

puisten

hoef jij je nog niet druk om te maken
je bent pas 20 :rolleyes:

anyways per persoon verschillend
kans is der ja

Alsof je met 20 geen puisten kunt krijgen.

met men eerste kuurtje...KNALVOL, rug zag er helemaal rood van
en heb er wel enkele maanden last van gehad, maar heb al enkele kuurtjes achter de rug en heb er eigenlijk niet veel last meer van..

kep nu een diepe op mijn jukbeen,en 1 op punt van mijn neus......godver doen ze zeer.
Overgens zit ik op nolva,dus schommelende spiegel

met een beedje pech wel , met een beedje geluk niet.
die dingen kunnen zo de kop op steken ik zat welgetelt binnen 2 weeken helemaal onder me rug was een sterrehemel:mad:

• Topic Starter Topic Starter
haha leuke verhalen allemaal mischien pdag pilltje roa erbij

• Topic Starter Topic Starter
haha nee heb het al meer gebruikt voor acne 6 maanden lang via dermatoloog dus weet in ieder geval dat het geen multivita is

Bij mij tijdens de kuur niet, als ik begin met de nakuur dan na ong. 2/3 weken nolva beginnen ze als mushrooms uit o.a. mn rug te knallen... :mad:

heb er ook last , zelfs zonder hormoon gebruik , ben ook bij dermatoloog geweest en zei wou me niet direkt roa voorschrijven , wel een ander produkt en dat is tetralysal 300mg
voor 4 maanden nadien niet weg krijg ik wel roa voorgeschreven , hoop dat het met deze lukt want zei wist mij te zeggen dat roa niet zonder gevaar is zeker bij hormoon gebruik , breekt je kuur voor zoveel % af de bijwerkingen ( wist ik al droge lippen soms bloedneus enz ) zijn ook niet mals ( heb het er natuurlijk voor over als het niet met eerste produkt weg gaat

klinkt alsof er 'iets' gebeurd is bro?
hoe dan ook, ik wens u een goed herstel toe !!!

Nog 1x u zeggen,en ik kom je persoonlijk voor je kop stompen.
Nee man,was het zoooooo zat.Tis mijn narcistische bigorexia syndroom waar ik altijd mee kamp.

Ben ik 115kg dan vind ik het nix,te zwaar last van vocht en varkenskop.Ben ik te licht dan baal ik ook weer als een stekker.Heb me nu voorgenomen om lekker door te dieeten.Probleem is dat ik mezelf altijd te licht zie tonen in de spiegel.....dan zij dat maar zo.Nog steeds overhempie xxxl en minimaal jasjes etc xxl......zegt mij genoeg met mijn kabouter hoogte

Terug
Naar boven