Fitness Seller

Puisten.....??

Mosselman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Beste Bbers,

Nu 2 weken na mn nakuur heb ik steeds meer last van puisten op mn gezicht....had altijd her en der wel wat pukkels maar nu zijn het er best veel.

Heb tijdens mn kuur en nakuur vitamine B5 genomen en doe dat nu nog steeds.
Nog steeds komen er pukkels bij en mijn vraag is of er iemand hetzelfde heeft meegemaakt en hoelang dit nog gaat duren....had ze liever op mn rug gehad !

Beste Bbers,

Nu 2 weken na mn nakuur heb ik steeds meer last van puisten op mn gezicht....had altijd her en der wel wat pukkels maar nu zijn het er best veel.

Heb tijdens mn kuur en nakuur vitamine B5 genomen en doe dat nu nog steeds.
Nog steeds komen er pukkels bij en mijn vraag is of er iemand hetzelfde heeft meegemaakt en hoelang dit nog gaat duren....had ze liever op mn rug gehad !

hier is niemand die ooit puisten heeft gekregen van de AAS. ook nog nooit van gehoord. staat ook nergens in de literatuur.
ik zou gelijk en afspraak bij de dermatoloog boeken.

gaat wel over jongen, geen paniek. is door hormoonschommelingen

als het echt niet gaat, ergens dinges scoren, die spulen van roche tegen uistlag, roaccutane

• Topic Starter Topic Starter
hier is niemand die ooit puisten heeft gekregen van de AAS. ook nog nooit van gehoord. staat ook nergens in de literatuur.
ik zou gelijk en afspraak bij de dermatoloog boeken.

gaat wel over jongen, geen paniek. is door hormoonschommelingen

Jaa dat snap ik ;)...had het verkeerd geformuleerd idd ! Ok zal eens een afspraak maken dan :).

altijd biergist nemen tijdens & na je kuur doet echt wel wat zelf nooit echt veel last van gehad zeker niet gezicht soms beetje op rug of borst

Laatst bewerkt:
Even langs de huisarts, zijn een hoop middeltjes die je kan uitproberen op recept (worden allemaal vergoed).
Als dat allemaal niet werkt kan jij je laten doorsturen naar een dermatoloog.

Maar zo ver hoeft het echt niet te komen hoor.

Na je nakuur gaat het allemaal weer een stuk sneller weg. Maar je zou het tijdens de kuur wel wat kunnen verminderen.

Bij mij zorgt alcohol en varkensvlees enorm snel voor extra acne.
Al na 1 glas bier of al na 1 varkensvlees satétje kan ik het de volgende morgen al direct zien.
Zou ik dat dagelijks gaan doen, dan ben ik de lul wat dat betreft.

Sommige mensen hebben het ook van ander voedsel en/of van zuivel, chocolade, etc., maar da's persoonsgebonden... heb ik dan weer geen last van.

idd

chocolade = acné hierzo

maar elke dermatoloog zal je zeggen dat dit larie en apekool is.
weet het ook niet zo precies, maar heb toch fel de indruk dat eten een factor is

Terug
Naar boven