AndroidHealthClinic

puistjes

provider

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
hallo
ik neem nu een tijdje isolaat van perfection 2 shakes per dag en nam er kwark bij eerder had ik nergens last van gewoon het gebruikeleijke af en toe een puistje
neem nu sinds een kleine week micellar caseine voor het slapen gaan ipv kwark
en neem sinds die tijd ook creapure mono
heb nu ineens veel last van puistjes wat is dan het meest voor de hand liggend waar het aan ligt de crea of de caseine?
als ik stop met de caseine wat kan ik er ipv nemen
ik weet dat kwark werkt alleen krijg ik er last van scheten laten buik krampen en diaree kan niet goed tegen melk producten namelijk

Dit had ik in het begin ook wel(de puistjes). Maar tegenwoordig heb ik er weinig last meer van. Ben het gewoon door gaan gebruiken

Hey,

Ik gebruik ook al enige tijd Isolaat Perfection & Micellar Caseine.
Geen last gehad van puisten. Sinds vorige week aan de CreaPure, en heb 3 dikke onderhuidse pijnlijke puisten in m'n gezicht. Met andere creatine's had ik geen last.

qua lactose zal er denk ik niet veel verschil zijn tussen kwark en caseine dus daar zal het niet aan liggen.

Zelf ervaar ik ook een klein beetje meer puisten wanneer ik aan de creatine ga, biergist/zink/visolie nemen en tis weg bij mij

qua lactose zal er denk ik niet veel verschil zijn tussen kwark en caseine dus daar zal het niet aan liggen.

Zelf ervaar ik ook een klein beetje meer puisten wanneer ik aan de creatine ga, biergist/zink/visolie nemen en tis weg bij mij

Beter haal je die kerstmuts weg. :D

• Topic Starter Topic Starter
2x5 is meer dan voldoende. Op rustdagen 1x 5g

Ik gebruik geen crea mono meer, krijg er teveel puisten door. Door een hoge eiwit inname krijg je ook puistjes, kan je voorkomen door veel water te drinken.

Ja het kan van beiden komen denk ik. Ik had het in het begin met Creatine monohydrate van de Bodyshop (pl**ris troep) en tegenwoordig niet meer met beter spul van de B&F shop.

Wat betreft kramp en bouten das denk ik normaal als je teveel eiwit neemt. Ik weet niet hoe lang je al traint, maar geleidelijk opbouwen is miss raadzaam. Ik had het vroeger ook, vooral van die ranzige meuren, maar valt tegenwoordig mee. Denk dat het ook aan het type eiwit ligt misschien?

Ja het kan van beiden komen denk ik. Ik had het in het begin met Creatine monohydrate van de Bodyshop (pl**ris troep) en tegenwoordig niet meer met beter spul van de B&F shop.

Wat betreft kramp en bouten das denk ik normaal als je teveel eiwit neemt. Ik weet niet hoe lang je al traint, maar geleidelijk opbouwen is miss raadzaam. Ik had het vroeger ook, vooral van die ranzige meuren, maar valt tegenwoordig mee. Denk dat het ook aan het type eiwit ligt misschien?

Qua creatine hebben we inderdaad het beste van het beste, Creapure Creatine.:) Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.:)

Ja dat claimen kunnen ze in mn reet stoppen moet ik je bekennen, dat zegt echt iedere fabrikant of type creatine. Maar desondanks moet ik je gelijk geven dat ik wel het gevoel heb dat die creatine beter aanslaat :D dus al met al kan ik die creapure zeker aanraden!

Zodra ik mijn creatine neem moet ik altijd even ongelofelijke scheten laten maar dat ter zijde moet je er even een paar maanden mee leven dat je puisten krijgt man.
Ik kreeg het ook enorm toen ik met wheyshake begon en had daarvoor nog nooit eentje gehad. Mijn gezicht was een slagveld in een paar weken tijd.
Nu na een half jaar is het al flink verminderd en heb alleen nog een paar vlekjes.

Zolang je geen aambeien krijgt is het allemaal goed toch? Wie mooi wil zijn moet lijden

Ik gebruik geen crea mono meer, krijg er teveel puisten door. Door een hoge eiwit inname krijg je ook puistjes, kan je voorkomen door veel water te drinken.

Ik sla zo'n 5-6 liter water per dag weg, nog maar weinig last van acne. En daar heb ik dus ECHT last van gehad.
(Ik drink trouwens ook bijna 2 liter melk per dag+500 gr kwark dus de lactose is het niet)

Water wordt vaak onderschat. Als iedereen 3 liter per dag zou gaan drinken dan heeft niemand meer last van puisten(normale mensen dan).

Maar serieus ik drink 2L per dag en moet al elk half uur pissen en dan zeker een pisstraal van een minuut ofzo met 100Bar druk.
's avonds moet ik er ook al altijd uit om te pissen.
Hoe krijgen julllie het voormekaar om zo veel te drinken???

Kan makelijk, gewoon goed verdelen. Ik doe om de 1.5-2 uur een halve liter. 2 uur voordat je gaat slapen niets drinken.

Maar serieus ik drink 2L per dag en moet al elk half uur pissen en dan zeker een pisstraal van een minuut ofzo met 100Bar druk.
's avonds moet ik er ook al altijd uit om te pissen.
Hoe krijgen julllie het voormekaar om zo veel te drinken???

LOL ik ken het ik pis me een slag in de rondte. Maar ja, boeiend. Ik vind het altijd lekker om zo hard te zeiken. Elke keer weer een opluchting. Alleen 's nachts is k*t. (6L/dag)

Terug
Naar boven