AndroidHealthClinic

puistjes

LOL ik ken het ik pis me een slag in de rondte. Maar ja, boeiend. Ik vind het altijd lekker om zo hard te zeiken. Elke keer weer een opluchting. Alleen 's nachts is k*t. (6L/dag)

haha, is net als klaarkomen idd en dan zonder neerslachtige gevoelens acheraf.

Maar het vele drinken weerhoudt me vooral door het niet kunnen pissen in de sprinter en in de bus.

LOL ik ken het ik pis me een slag in de rondte. Maar ja, boeiend. Ik vind het altijd lekker om zo hard te zeiken. Elke keer weer een opluchting. Alleen 's nachts is k*t. (6L/dag)

Raaawr ik haat het snachts.. word altijd wakker van

haha, is net als klaarkomen idd en dan zonder neerslachtige gevoelens acheraf.:D:D:D

Kom net uit de gym, rugdag gehad.. Moest me toch pissen.. Maar ik ga niet tijdens m'n training dus ik houd het op tot ik klaar ben. De plee is boven in mijn sportschool en traplopen heb ik nooit zin meer in.. Dus racen naar huis en zuchtend en kreunend van genot die blaas geleegd. :p

4 liter water per dag, vitamine b5 (10 gram) does the trick. Bij ernstige last aan de ROA gaan (20 mg.), de rest is bullshit imo.

Dude.. 10 gram?! Geld over?!

Nee, standaard dosering wil je van de puistjes af, maar niet aan de ROA. Bestellen bij bulkpowders, dan is het allemaal niet zo duur ;) Als je bij bodyenfitshop o.i.d bestelt is het idd. niet te doen.

komt door sporten, gaan je poriën open staan

Je kán puistjes krijgen door teveel eiwitten, maar alleen als je hier nog niks van af weet. Als je weet en de hele tijd bij jezelf denkt 'hier krijg ik puistjes van' dan komen ze van de stress. Ik ben ook met shakes begonnen en dacht dat ik er puistjes van zou krijgen, en ik kreeg ze ook. Gewoon niet aan denken, komen ze dan nog terug, gewoon water drinken nadat je de shake hebt genomen.

Terug
Naar boven