MuscleMeat

pulldowns in nek + benenoefening

eminem01

Cool Novice
Waardering
0
en weer een dedaio thread:rolleyes:

welke gebruik ik best? : welke jij wilt? ze kunne alle drie in je schema verwerkt worden.
welke spier gebruik ik daarmee: zoek het zelf op gij tammen hust, het antwoord is nog geen 4 muiskliks verwijderd

• Topic Starter Topic Starter
het enige wat ik wil is commentaar van mensen die er iets van weten...

jah, google waar 50 keer verschillende dingen uitgelegt staan, zoals rippetoe beginners strenght op 7 verschillende manieren (na 20 min zoeken, misschien nog meer) maar jah, jij bent een slimme gast, seg...

paar tips:
1. bekijk de stickys
2. gebruik de zoekfunctie en vergelijk verschillende threads met elkaar en haal zo de nodige informatie eruit
3. gebruik google en vergelijk verschillende sites met elkaar en haal zo de nodige informatie eruit.
4. heb je nog steeds vragen: stel ze dan op dit forum.

oja in een andere post zeg je dat je net met rippetoe bent begonnen: dan heb je geen van drie nodig..

Gast . Vertel mij eens waarom het altijd dezelfde gasten zijn die dit soort topics openen . Informeer je toch eens wat beter . Alleen de stickies lezen al zou je moeten voorkomen om zulke domme vragen te stellen .

vertellen stickies me of ik deze dingen moet gebruiken? ik weet alleen dat je met db en barbell dezelfde oefening ongeveer kunt doen, wil alleen weten of het met die dingen beter is, of net nie

ik zou dat apparaat iig niet kopen.

jah, google waar 50 keer verschillende dingen uitgelegt staan, zoals rippetoe beginners strenght op 7 verschillende manieren (na 20 min zoeken, misschien nog meer) maar jah, jij bent een slimme gast, seg...

Trial and error, b*ch. Je zegt hier eigenlijk dat je te lui bent om 20 minuten te zoeken, dus vraag je anderen de oplossingen voor jou te zoeken.

Trial and error, b*ch. Je zegt hier eigenlijk dat je te lui bent om 20 minuten te zoeken, dus vraag je anderen de oplossingen voor jou te zoeken.

wow, wat ben jij effe stoer met je engels praat :D anyway, nee, ik vraag anderen naar DE GOEDE oplossing wat iets anders is. anyway, get a life,ghehe

je kan je bovenlichaam alleen optimaal trainen door te squatten, hiermee kan je niet squatten.

hopen dat ik 3 van die stofjes heb ! ben benieuwd waar je dat vandaan hebt ;)

testosteron heet die stof geloof ik

Terug
Naar boven