MuscleMeat

punttieten 15 % vet

volkie38

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Ik train al ongeveer een jaar heb wel wat bereikt alleen me borst loopt achter door het overgebleven vet :mad:

me onderbost dus bij de tepel heb ik als het ware een punt maar ik weet niet hoe ik het moet weg werken

weten jullie er iets op??????

alvast bedankt:)

Maakt eens een foto? Kan best zijn dat het gyno is...

Als het gewoon vet is kan het wegtrekken door je vet% te verlagen. Ik heb/had hetzelfde maar door de daling van mijn vet% word het steeds minder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik droeg eerst een broekmaat van 32 en nu 30 en had een dikkebuik
ik ben 19 1.77 lang en ongeveer 73/74 kilo dat is toch niet tezwaar maar hoe moet ik het weg werken misschien door onderborst oefeningen ?? en cardio of moet ik is langs de arts gaan want ik ben hier niet blij mee

langs de arts gaan. die weet er wel raad mee.

foto?

:wanker:

Ik heb precies hetzelfde ook niet super erg.
Bij mij is iig vet en geen gyno.
Bij mij is er al wel wat vet weg daar alleen het hardnekkige blijft nog zitten.
De meesten zeggen dat het pas weg gaat onder de 10%.
O wat hebben de ecto's het toch goed(ja ik ben jaloers :P)

Gewoon je borst training blijven doen weinig rust tussen de setjes houden tijdens je borst oefeningen. Maar merk jij al wel dat de borst minder vetterig is geworden?

Eindelijk zou martinnoppert naar dit topic moeten kijken hij heeft overal profesioneel antwoord op.

Gewoon goed je borst trainen, als het geen gyno is. Bij mij is het door trainen al wel minder geworden.

weinig rust dus het is gewoon overgebleven vet

Maar als ik RPM gebruik waardoor ik vet verbrand en kracht toename krijg advieseren jullie het ???

weinig rust dus het is gewoon overgebleven vet

Maar als ik RPM gebruik waardoor ik vet verbrand en kracht toename krijg advieseren jullie het ???

Ik weet niet of het vet of gyno is bij jouw.
Maar als je borst gewoon pudding achtig aanvoelt en je kunt het indrukken enzo dat is het vet en kun je opgelucht ademhalen, althans je moet het nog wel weg trainen. Heb je een harde schijf of bult onder de tepel kan het het gyno zijn(most likely) en moet je het laten weghalen.

Zie ook fysieken en menthale gezondheid.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

reps per minute duhh

oooh ahaha neej het is vet gelukkig geen ziekte

het is gewoon een kwestie van hardcore bankdrukken met supplementen en cardio

Ik weet niet of het vet of gyno is bij jouw.
Maar als je borst gewoon pudding achtig aanvoelt en je kunt het indrukken enzo dat is het vet en kun je opgelucht ademhalen, althans je moet het nog wel weg trainen. Heb je een harde schijf of bult onder de tepel kan het het gyno zijn(most likely) en moet je het laten weghalen.

Zie ook fysieken en menthale gezondheid.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

reps per minute duhh
Ik denk dat hij het supplement RPM bedoelt. http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-rpm-applied-nutriceuticals-133156/

ja precies RPM en je hebt ook nog Drive

Terug
Naar boven