XXL Nutrition

pure whey blend?

Voedingswaarde Naturel per 100 gram
Energiewaarde 402 Kcal
Eiwit 81 gram Koolhydraten 1 gram
Vet 7 gram Mineralen 1,2 gram

Staat er gewoon bij hoor ;).

• Topic Starter Topic Starter
geldt dat alleen voor naturel of ook de andere smaken?
het is wel vrij goed koop,
en waar smaakt naturel naar?

thx

geldt dat alleen voor naturel of ook de andere smaken?
het is wel vrij goed koop,
en waar smaakt naturel naar?

thx

In de smaken zit het eiwitgehalte op 77.5 gram p/100 gram.
Naturel is zonder smaak (vandaar ook iets hoger eiwitgehalte)

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Als de samenstelling niet per 100gr wordt weergegeven moet je het niet kopen. Dan hebben ze namelijk iets te verbergen. Zo simpel is het.

Kijk eens naar Whey Delicous. Super lekkere whey en ook nog eens een goede samenstelling!

Goedkoper alternatief is whey protein instant of basic bulk whey.

Te verbergen? We hebben exact dezelfde leverancier;)
Dat het niet helemaal duidelijk staat aangegeven, daar heb je gelijk in. Dat lossen we morgen direct even op.

Laatst bewerkt:
Is het gebruikelijk dat de ene sponsor (XXL alias Brutez) de andere gaat zitten afzeiken?

Joh, als jij in elk van je 7445 posts als een wandelend reclamebord voor XXL wilt fungeren, waar je 100% zeker werkt, dan moet je dat zelf weten. Maar ben dan zo sportief om niet de producten van een sponsor als Body en Fitshop af te kraken, dat staat zo wanhopig. Je liep destijds ook al in hun sticky topic te kloten.

Joh, als jij in elk van je 7445 posts als een wandelend reclamebord voor XXL wilt fungeren, waar je 100% zeker werkt, dan moet je dat zelf weten. Maar ben dan zo sportief om niet de producten van een sponsor als Body en Fitshop af te kraken, dat staat zo wanhopig. Je liep destijds ook al in hun sticky topic te kloten.

:thumbs:

Je omzeilt het onderwerp behendig. Prima als je je eigen waar wilt promoten. Maar ik ken maar één shop die, met klonen zoals jij, andere merken en shops zit af te zeiken en dat is XXL. Behoorlijk zielig. En nee, ik ben geen Body en Fitshop. En ook geen Sportfood en ook geen Power Supplements en ook geen Bodylab.

Brutez stop nou eens met body en fit afzeiken... ben hier al geruime tijd aangemeld en 99% van jou posts bevat reclame over XXL.

We weten wel dat XXL een goede shop is, maar body en fitshop is ook een hele goede shop vooral als je aan een budget vast zit en graag shakebekers ontvangt :D

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

OT: pure whey blend is een hele goede whey

Heb inmiddels de berry blast gehad die heerlijk is
tropical was niet denderend
choco is alleen lekker met melk (maar dat is elke choco whey imo)
Vanille valt lekker weg te drinken.

Dit zijn tot nu toe alle smaken die ik heb geprobeerd, deze week krijg ik perzik mango binnen :D

Het is gewoon een goede whey om aan te raden

Ik ben het wel met meerdere eens dat je wat ingetogener mag reageren Brutuz. Ik vind xxl een mooi merk zo ook Body & Fitshop. Ga geen haat lopen zaaien en wordt eens volwassen ;)

Brutez dat je een fanboy van XXL Nutrition bent weten we nu wel en daar is opzich ook niks mis mee. Alleen denk ik dat Rene heel goed in staat is om zijn (prachtige!) webshop zelf te vertegenwoordigen. Besef ook dat les een in marketing is: nooit negatieve marketing toepassen, mensen willen daarmee niet geassocieerd worden.

Wat me persoonlijk wel ernstig stoort is dat je andere mensen niet in hun waarde kunt laten. Laat dat alsjeblieft ophouden.

Laatst bewerkt:
Brutez dat je een fanboy van XXL Nutrition bent weten we nu wel en daar is opzich ook niks mis mee. Alleen denk ik dat Rene heel goed in staat is om zijn (prachtige!) webshop zelf te vertegenwoordigen. Besef ook dat les een in marketing is: nooit negatieve marketing toepassen, mensen willen daarmee niet geassocieerd worden.

Wat me persoonlijk wel ernstig stoort is dat je andere mensen niet in hun waarde kunt laten. Laat dat alsjeblieft ophouden.
Kijk een klein puntje heeft ie wel. Ik zie nog steeds veel producten die zij onder hun eigen naam verkopen met alleen gram per portie. Kijk als dat veranderd, valt hierover niks meer te zeggen en 99% van brutuz gezeik is dan ook weg.

Kijk een klein puntje heeft ie wel. Ik zie nog steeds veel producten die zij onder hun eigen naam verkopen met alleen gram per portie. Kijk als dat veranderd, valt hierover niks meer te zeggen en 99% van brutuz gezeik is dan ook weg.

Klopt, alleen de intentie die hij er bij heeft en de daaropvolgende manier van overbrengen vind ik kinderachtig.

Terug
Naar boven