XXL Nutrition

Stelling Pure Whey Protein Isolate 2500g

z0ubeir

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
63kg
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik zal me even voorstellen.
Ik heet zoubeir en ben over 2 maanden 18 jaar.
Mijn lengte is 1,77m
Mijn gewicht is 63,5kg

Ik heb een vraag:

Ik train sinds februari 2009 op een sportschool met name mijn borst en rug. Maar ik heb niet echt veel gemerkt van de shake die ik er bij heb gekocht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan iemand mij advies geven welke shake het beste voor mij is.
Ik train 3 a 4 keer per week en een dag train ik borst en de andere dag train ik mijn rug.
Maar ik wil liever iets dikker worden zodat ik daar spiermassa van kan maken.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Ja, dit is een prima keuze, dikker worden doe je door meer te eten;)

Die shakes gaan jou niet verder brengen met z'on belabberd schema. Ook bespeur ik iets van vet omzetten in spier in je antwoord....... tsja wat moet ik er van zeggen, ga eens lekker lezen hier op de site (begin maar eens met wat sticky's).

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand wel een betere shake dan de pure whey protein isolate?

proteine isolaat is de whey met het hoogste eiwit%, dus goede keuze

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor de reacties.
Maar volgens mij had het geen effect omdat ik de shake alleen dronk voor de training. En het is dus juist belangrijk om na de training ook te drinken.
Is het een dikmaker ofniet?

Wees jij nou maar niet bang om dik te worden, gewoon vreten. Ik ben iets groter als jou (3cm) en ik weeg 25kg meer dan jou en zelfs ik ben niet te dik ;)

een shake betekent niet groeien hoor.. van 10 shakes zul je niet groeien op een dag.. Beter neem je 1 shake en veeeeeel voeding.. (15 boterhammen met pindakaas en kipfilet, en een liter melk en avondeten en kwark)

Neem een mass gainer van Mammoth... Twee scheppen met een halve liter melk. Een als maaltijdvervanger dus bv om 10.00 of 15.00 en eentje na de training (als je 's avonds traint). Dat zijn zo'n 1200 kcal meer op een dag, zal je wel al meer van bijkomen als die pure whey eiwitten ;).

Ik denk dat je hier wel iets aan zou hebben..

Terug
Naar boven