AndroidHealthClinic

Pure Whey Protein Isolate

turtleyoni

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
100kg
Hallo iedereen,
na het openen van Pure Whey Protein Isolate, hoe lang is de houdbaarheidsdatum? Dit omwille ik eind 2010 de pot open gedaan had maar sinds februari naar het buitenland trok.

Alvast bedankt

je proeft vanzelf of het verrot is.

denk dat je dit het beste even aan de boardsponsors kan vragen :)

Ruik, proef. Als het niet naar rot melk smaakt (ranzig), gooi je het weg. Ik heb whey die 6 maanden vervallen is, is perfect.

Hallo iedereen,
na het openen van Pure Whey Protein Isolate, hoe lang is de houdbaarheidsdatum? Dit omwille ik eind 2010 de pot open gedaan had maar sinds februari naar het buitenland trok.

Alvast bedankt

Het hangt af van meerdere factoren. Allereerst is er de houdbaarheidsdatum onder op de pot. Maar belangrijker in dit geval, is hoe je er mee omgegaan bent toen je het eiwit eind 2010 gebruikte.

Als er veel vocht bij is gekomen (bijv. vaak geopend in een vochtige keuken) en als je bij het scheppen met je hand tegen het poeder komt, dan is de kans groot dat het poeder nu niet meer goed is.

Ben je er netjes mee omgegaan en heb je de pot steeds goed dichtgedraaid en op een redelijk donkere plaats weggezet, dan is de kans groot dat het eiwit nog goed is.

Kris :)

Terug
Naar boven