AndroidHealthClinic

Nieuws PvdA-er dreigt moskee te ontruimen

Ik zie nergens een onderbouwing staan dat het uit fundamentalistische bronnen gefinancierd wordt. Het blijft hetzelfde verhaal als een voetbalclub die ontruimt kan worden door onteigening, er zijn altijd mensen die tot het eind hun gelijk proberen te halen, niets nieuws aan.

Ik zie nergens een onderbouwing staan dat het uit fundamentalistische bronnen gefinancierd wordt. Het blijft hetzelfde verhaal als een voetbalclub die ontruimt kan worden door onteigening, er zijn altijd mensen die tot het eind hun gelijk proberen te halen, niets nieuws aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Verdiep je eens in die Milli Gorustoko. Ooit vooruitstrevend maar tegenwoordig ingepalmd door de Duitse tak die er vrij enge ideeen op nahoudt.

Ben verre van anti-islam maar heb wel een afkeer van fundamentalistische clubjes die meerdere gezichten hebben.

En als je hem googled zie je vooral veel geschreeuw maar weinig bewijs. Doet er eigenlijk niet toe ook, gezien het hier over 1 geval gaat waarbij er uit heel andere uitgangspunten onteigend wordt. Het blijft dus een standaardgeval. Als er geen behoefte in die wijk was om het leefniveau op te krikken dan had dit niet eens nieuws geweest.

Terug
Naar boven