AndroidHealthClinic

PvdD gaat voor 'vleestaks'

Laat ze maar eerst andere producten goedkoper maken dan.

Dat nep vlees is zo duur als maar kan en het smaakt ook nog eens smerig. Onzinnige partij.

Varken en rund mag op zich wel taks op komen, maar gezonder vlees niet.

Wat een geldklopperij weer.
Hetzelfde als de id-kaart.
Iedereen gebruikt het dus laten we daar eens winst op maken.
En maar lenen aan griekenland, terwijl het hier ook steeds meer gaat kosten allemaal.
Alles word duurder maar de lonen blijven hetzelfde.
Betalen gvd al voldoende belasting, laat de uitkeringen maar omlaag gaan en ze die lamballen maar eens aan het werk.
Betalen hier allemaal aan mee en een bedankje, ho maar.
Wat een k*t land is het ook geworden na de komst van de euro.

Suikerbelasting dan, behalve op dextrose

"gezonder" vlees? Wat is er mis met rood vlees?

Liever een patatbelasting en belastingvrije vlees, fruit, groente, en melk.
Er is onderzoek dat wijst in de richting van hoger risico op kanker en hartziekten bij eten van veel rood vlees. Verder is veel rood vlees eten ook erg belastend voor het milieu.

Goede zaak,zoiets als een vleestaks.

Ik kan hier als vanouds een gigastuk plaatsen met al mijn argumenten en morele kwesties die mijn mening bepalen.
maar aangezien ik betere dingen te doen heb en ik geen zin heb ik discussies over dingen waarin iedereen diep van binnen weet dat het niet te verdedigen valt houd ik het kort met een PVV slogan:

''De vervuiler betaalt!''

Wat een geldklopperij weer.
Hetzelfde als de id-kaart.
Iedereen gebruikt het dus laten we daar eens winst op maken.
En maar lenen aan griekenland, terwijl het hier ook steeds meer gaat kosten allemaal.
Alles word duurder maar de lonen blijven hetzelfde.
Betalen gvd al voldoende belasting, laat de uitkeringen maar omlaag gaan en ze die lamballen maar eens aan het werk.
Betalen hier allemaal aan mee en een bedankje, ho maar.
Wat een k*t land is het ook geworden na de komst van de euro.

Hetzelfde als de id-kaart :roflol: goede vergelijking

Als het niet bekend was geworden in het nieuws dat overheidsinstanties volgens de wet geen geld hiervoor mochten vragen had niemand er wat over gezegd.

Er is onderzoek dat wijst in de richting van hoger risico op kanker en hartziekten bij eten van veel rood vlees. Verder is veel rood vlees eten ook erg belastend voor het milieu.
Voor gezondheidsredenen zou ik het nog niet afzweren, dan kan je niks meer eten, maar hogere belasting voor het zwaarder belasten van het milieu vind ik wel een logisch punt.

Grappig dat het tegenovergestelde, subsidie krijgen om naar de sportschool te gaan of gezonder te eten volgens mij een betere stimulans geeft dan verzadigd vet belasten, maar geen optie is omdat het geld kost.

En ik zou zeggen dat zulke promotie betere gevolgen voor de economie heeft dan geld op de staatskas storten. Het grote nadeel van belasting is dat het geld daar eigenlijk gewoon verdwijnt.

Dat ze het doen voor de samenleving is natuurlijk gewoon onzin. Het verbaast me haast dat er daadwerkelijke simpele zielen rondlopen die erin geloven.. Maja, aan de andere kant, sommigen geloven ook nog steeds in de Bijbel en de Koran.

Dat ze het doen voor de samenleving is natuurlijk gewoon onzin. Het verbaast me haast dat er daadwerkelijke simpele zielen rondlopen die erin geloven.. Maja, aan de andere kant, sommigen geloven ook nog steeds in de Bijbel en de Koran.

1 bericht met 3 drogredenen, netjes

Dit hoeft om mij niet, vlees is al duur genoeg

Laatst bewerkt:
BTW van biologisch vlees afhalen en die er bij bio-industrie vlees bij optellen. Om te beginnen.

goed zo, en van de opbrengst veggieburgers ed minder taxeren.

kip is ondertussen ook verbonden aan tal van "ongezonde" geruchten. Bovendien is het hele antibiotica verhaal ook behoorlijk zorgbarend.

Een algehele vleestaks is naar mijn idee best oke, maar dan moeten er wel betere alternatieven op de markt komen

kip is ondertussen ook verbonden aan tal van "ongezonde" geruchten. Bovendien is het hele antibiotica verhaal ook behoorlijk zorgbarend.

Een algehele vleestaks is naar mijn idee best oke, maar dan moeten er wel betere alternatieven op de markt komen

Dat ze maar eens beginnen met gezond voedsel goedkoper te maken.
Eens ze dat doen zal ik geloven dat men echt inzit met het voedingspatroon van de mensen.

Pauw: Als de kiloknaller duurder wordt is ie snel uitgeknald.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 09:28 ----------

Dat ze maar eens beginnen met gezond voedsel goedkoper te maken.
Eens ze dat doen zal ik geloven dat men echt inzit met het voedingspatroon van de mensen.

Hoe wil je dat doen? Ik zie maar twee manieren: meer vraag of subsidie, en dat kost ook geld.

Terug
Naar boven