Fitness Seller

PvdD gaat voor 'vleestaks'

Bijna 20 jaar en ik leef al bijna net zo lang op een dieet met een relatief laag eiwit-gehalte. 125 gram per dag is wel zo'n beetje het maximale geweest, tegenwoordig zal het eerder rond de 100 gram liggen en vaak zelfs minder.

Voeding is vrij basic, rijst, pasta, brood, peulvruchten, noten, groenten etc.

Valt het wat mee qua gains op zo'n lage intake?

Ben ook best nieuwsgierig naar de gains die je maakt met een geen vlees dieet.. Heb je wel het idee dat je vooruit gaat zonder vlees, of blijf je meer op onderhoud? Naast Noten haal je je eiwitten alleen uit shakes?

Mischien een rare vraag maar aangezien de prijs van het eten dan mayb omhoog gaat zou de prijs van whey dan ook omhoog gaan? ik bedoel het wordt geextraheerd uit eiwitrijk eten... of zeg ik nou wat doms?

Ben ook best nieuwsgierig naar de gains die je maakt met een geen vlees dieet.. Heb je wel het idee dat je vooruit gaat zonder vlees, of blijf je meer op onderhoud? Naast Noten haal je je eiwitten alleen uit shakes?
Noten is tog een betere bron van eiwitten dan vlees?

Als je het trouwens echt goed wilt doen moet je Chlorella en Spirulina nemen.

Valt het wat mee qua gains op zo'n lage intake?

Heb nu geen doel meer om massa te gainen maar in 2005 ben ik van 79kg naar 98 kg gegaan binnen een jaar. Moet er wel bij zeggen dat mijn normale gewicht voordat ik weer met KT begon zo rond de 84 kg was, door een slopende expeditie was ik wat kilo's kwijtgeraakt. Gedeelte was dus een rebound die viel te verwachten. Heb in dat jaar ook nog een kort S1+ kuurtje gevolgd wat zorgde voor wat extra kilo's.

Maar op je 35ste zo'n 15 kg massa winnen lijkt me best redelijk, volledige gain in dat jaar was 19 Kg. Daarna vooral getraind om de massa te behouden, tijd lang rond de 95 kg gewogen maar inmiddels nog wat massa verloren. Dat massa verlies zal echter ook te maken hebben gehad met een tijdje lang geen KT maar vooral cardio-werk.

Terug
Naar boven