XXL Nutrition

PvdD gaat voor 'vleestaks'

Goede zaak,zoiets als een vleestaks.

Ik kan hier als vanouds een gigastuk plaatsen met al mijn argumenten en morele kwesties die mijn mening bepalen.
maar aangezien ik betere dingen te doen heb en ik geen zin heb ik discussies over dingen waarin iedereen diep van binnen weet dat het niet te verdedigen valt houd ik het kort met een PVV slogan:

''De vervuiler betaalt!''

Heb jij enig idee hoeveel belasting ik betaal? Ik betaal al meer dan genoeg in dit kapot genivelleerde land.

Ach, dan moet ik mn koetjes en kalfjes zelf maar afschieten :)

Als omnivoor ben ik hier natuurlijk resoluut op tegen.

Idiote partij eigenlijk met een idiote naam. Al willen ze dat wel, ze vertegenwoordigen uiteindelijk alleen mensen en geen dieren (al zijn sommige mensen net beesten).
En die dieren issues en mogelijke oplossingen daarvan vind je ook bij andere partijen, dus snap ook niet dat er zoveel mensen op stemmen.

Laat ze op alle junkfood ketens maar 19% of wat mij betreft 38% belastig heffen, maar niet op mijn dagelijks bord eten.

Kan er kort of lang over lullen, ze hebben geld nodig daar in Den Haag, en van een kale kip kan je niet plukken.
Dus de werkende mens kan weer ophoesten, en nog meer afstaan.
Word er langzaam zo moe van, je kan er voor je humeur er beter heel niet in verdiepen.

Idiote partij eigenlijk met een idiote naam. Al willen ze dat wel, ze vertegenwoordigen uiteindelijk alleen mensen en geen dieren (al zijn sommige mensen net beesten).
En die dieren issues en mogelijke oplossingen daarvan vind je ook bij andere partijen, dus snap ook niet dat er zoveel mensen op stemmen.

Ten eerste hebben ze maar 2 zetels, zoveel mensen stemmen er dus niet op die partij. Ten tweede is bij iedere partij buiten de PvdD het dierenwelzijn maar een wassen neus, niet zo vreemd dus dat een partij die daar wel echt aandacht voor heeft ook enkele zetels weet te vergaren.

Heb verder niet zoveel met die partij ondanks dat ik zelf vegetarier ben, zou liever zien dat andere partijen zich ook echt eens gaan inzetten voor dierenwelzijn. Alleen tegenstander zijn van de bio-industrie of ritueel slachten zoals sommige partijen is in ieder geval niet voldoende.

Wat een idioten, heb er niks anders over te zeggen. Vleestaks, pff.

Nederland, het land der taksen :) Ach zo lang criminaliteit loont in Nederland is er altijd een uitweg.

Vraag me ook af wanneer we het kwartje van Kok terug krijgen...

Belachelijk. Vegetariërs zouden zoiezo niet in de politiek mogen gaan.

No offence bro,maar ik zou liever een EricR in de politiek hebben dan jou :)

Vraag me ook af wanneer we het kwartje van Kok terug krijgen...

Nooit, waren extra accijns op brandstof. Voor benzine 8,3 cent en voor diesel 3.18 cent. Is nu alweer verder verhoogd ook.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 16:43 ----------

Kan er kort of lang over lullen, ze hebben geld nodig daar in Den Haag, en van een kale kip kan je niet plukken.
Dus de werkende mens kan weer ophoesten, en nog meer afstaan.
Word er langzaam zo moe van, je kan er voor je humeur er beter heel niet in verdiepen.

Laten ze een % van de winsten van fastfood ketens zoals mcdonalds en burger king dan afstaan aan de staat. Zijn we van alle problemen af.

Ten eerste hebben ze maar 2 zetels, zoveel mensen stemmen er dus niet op die partij. Ten tweede is bij iedere partij buiten de PvdD het dierenwelzijn maar een wassen neus, niet zo vreemd dus dat een partij die daar wel echt aandacht voor heeft ook enkele zetels weet te vergaren.

Heb verder niet zoveel met die partij ondanks dat ik zelf vegetarier ben, zou liever zien dat andere partijen zich ook echt eens gaan inzetten voor dierenwelzijn. Alleen tegenstander zijn van de bio-industrie of ritueel slachten zoals sommige partijen is in ieder geval niet voldoende.

Volgens mij is de PVV ook wel voor de diertjes toch?

Volgens mij is de PVV ook wel voor de diertjes toch?

Als het er op aankomt stemmen ze niet voor moties die een vermindering van de bio-industrie zouden betekenen. Zo diervriendelijk zijn ze niet, alleen Dion Graus maar die heeft een Superman-complex.

Al lang veggie Eric? En hoe ziet je voeding er dan een beetje uit/waar haal je je eiwitten vandaan?

Al lang veggie Eric? En hoe ziet je voeding er dan een beetje uit/waar haal je je eiwitten vandaan?

Bijna 20 jaar en ik leef al bijna net zo lang op een dieet met een relatief laag eiwit-gehalte. 125 gram per dag is wel zo'n beetje het maximale geweest, tegenwoordig zal het eerder rond de 100 gram liggen en vaak zelfs minder.

Voeding is vrij basic, rijst, pasta, brood, peulvruchten, noten, groenten etc.

Bijna 20 jaar en ik leef al bijna net zo lang op een dieet met een relatief laag eiwit-gehalte. 125 gram per dag is wel zo'n beetje het maximale geweest, tegenwoordig zal het eerder rond de 100 gram liggen en vaak zelfs minder.

Voeding is vrij basic, rijst, pasta, brood, peulvruchten, noten, groenten etc.

Valt het wat mee qua gains op zo'n lage intake?

Terug
Naar boven