MuscleMeat

PVV eist uitleg over dagje vrij voor Suikerfeest

Peiling Peiling Dag vrij ?

• ja

Stemmen: 19 25,0%
  • nee

Stemmen: 57 75,0%

• Totaal stemmers
    76
  • Peiling gesloten .

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De PVV wil niet dat moslimleerlingen een dag vrij mogen nemen om het Suikerfeest te vieren. De partij wil minister Ronald Plasterk erover aan de tand voelen. "Nederlandse ouders die hun kinderen een dag te laat afleveren na de wintersport worden bestraft, maar scholen mogen blijkbaar wel zelf vrij geven om moslims te behagen", stelt PVV-Kamerild Martin Bosma zondag.

Bosma wil dinsdag tijdens het vragenuurtje van de minister van Onderwijs weten hoe een dagje vrij voor het Suikerfeest zich verhoudt tot de leerplichtwet. "Dit kan echt niet. Nederland is geen moslimland en zal dat nooit worden ook."

De PVV'er vernam zondag via de media dat veel scholen zich aanpassen aan de behoefte van moslimleerlingen. Volgens de leerplichtwet mag dat. De vrije dag wordt gecompenseerd door het schooljaar bijvoorbeeld een dag eerder te laten beginnen.

eensch...maargoed, we wisten al dat we worden overgenomen. mensen die dat ontkennen hebben echt een oogklepje hier en daar.

Wij krijgen toch ook vrij voor hemelvaart enzo ??? :D

Als ik op me wekker die dag m'n sluimer stand niet hoef te gebruiken toon ik graag solidariteit met die vastende lui.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het gewoon erg dat ze vrij eisen op hun feestdagen maar ondertussen met kerstmis en alle andere christelijke feestdagen ook gewoon vrij willen zijn.

We hebben een joods-christelijke cultuur die in leven gehouden moet worden enzo...

whahha...STAKKERS

Prima dat die mensen een dag vrij kunnen nemen bij een dergelijke festiviteit. Mijn zegen hebben ze. Oh, ik word zooo overgenomen..laatme niet lachen.

Overigens, als ik nog op school zou zitten zou ik uit protest ook gewoon thuis blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat erom dat moslims bij feestdagen mogen vieren, maar dat onze regels er niet op aangepast worden omdat dit een niet islamitisch land is, een christelijk nog voor zover.

Wat is er feitelijk nog christelijk aan ons land dan, behalve dat Wilders dit uitspuwt?

Het is zo mooi dat die rechtsen op dit forum leven van dag tot dag en 0.0 iets snappen van de geschiedenis/cultuur en veranderlijkheid van een land.

Terugvallen op 'identiteit' is ook zo'n prachtig iets. Kun je mij vertellen wat de Nederlandse identiteit is Arnoldfan?

Wat is er feitelijk nog christelijk aan ons land dan, behalve dat Wilders dit uitspuwt?

Het is zo mooi dat die rechtsen op dit forum leven van dag tot dag en 0.0 iets snappen van de geschiedenis/cultuur en veranderlijkheid van een land.

Terugvallen op 'identiteit' is ook zo'n prachtig iets. Kun je mij vertellen wat de Nederlandse identiteit is Arnoldfan?

Kerstmis, Trouwen voor de kerk, begrafenis is toch christelijk?
Of ga jij binnen 10 jaar liever in een moskee trouwen?

Ik merk enkel maar dat de geschiedenis zich aan het herhalen is maar nu
met een overvloed aan moslims. Moet ik daar nu blij mee zijn misschien?
Als ik andere culturen wil zien ga ik wel naar het buitenland en ik wil niet
het gevoel krijgen dat ik in het buitenland zit als ik door Antwerpen wandel.

het gaat er niet om dat hemelvaart christelijk is, het gaat erom dat we al enorm lang mensen vrij geven op die dag. Het zit in onze cultuur. Het is traditie.

Aan de ene kant is het de moeite niet waard om hier moeilijk over te gaan lopen doen, want zeg nou zelf, wat stelt 1 dag voor.

Aan de andere kant is het wel weer een kleine toevoeging van dat moslims hier steeds meer rechten krijgen, terwijl het hier geen islamabad is, als ik met mijn kinderen naar Amerika verhuis, krijgen wij daar ook geen vrij voor Sinterklaas, ook al zijn dit 2 verschillende dingen maar ik noem maar een voorbeeld.

Mensen hebben het altijd over maakt het nou uit dit en dat maar het is steeds een stapje verder en verder, en over 10 jaar komen ze nog echt op de eerste plaats te staan ook en hoef er niet eens meer gediscussieerd te worden als die moslims iets willen, want het geloof kan je niet omheen draaien en daar moeten we ons aan houden, terwijl ze zelf zat dingen doen dat compleet tegen mekaar botst met het moslim geloof.

Aan die ondervraag crap doe ik nooit aan mee, ik weet heel goed waar ik over praat.

Het gaat erom dat nederland een christelijk land is, en dit is dus aan het veranderen naar een islamitisch land.

Door wie en wat worden of zijn we overgenomen dan?Kom eens met feiten, en onderzoeksresultaten.

Door islamieten, de hoeveelheid islamieten in nederland zal in de toekomst gaan bepalen hoe nederland eruit gaat zien, dat is nu al te merken aan de islamitische scholen, honderden moskee´s en moslims die steeds meer eissen.De feiten zijn de cijfers, de nieuwsberichten en met mijn eigen ogen zie ik ook een hele hoop.Ook als ik iets niet wilt zien probeer ik het niet te ontkennen.

Terug
Naar boven