AndroidHealthClinic

PVV eist uitleg over dagje vrij voor Suikerfeest

Peiling Peiling Dag vrij ?

• ja

Stemmen: 19 25,0%
  • nee

Stemmen: 57 75,0%

• Totaal stemmers
    76
  • Peiling gesloten .
Door wie en wat worden of zijn we overgenomen dan?
Kom eens met feiten, en onderzoeksresultaten.

Als ik een paar foto's opvraag van het Nederlandse straatbeeld dan staan daar gewoon moskeeën op.
Ik woon in een kleine plaats maar toch hebben we zowat 60 kebabtoko's en allen hanteren ze de regels van het VWA niet na.

Door islamieten, de hoeveelheid islamieten in nederland zal in de toekomst gaan bepalen hoe nederland eruit gaat zien, dat is nu al te merken aan de islamitische scholen, honderden moskee´s en moslims die steeds meer eissen.De feiten zijn de cijfers, de nieuwsberichten en met mijn eigen ogen zie ik ook een hele hoop.Ook als ik iets niet wilt zien probeer ik het niet te ontkennen.

Buurten waar geen Nederlander meer rondloopt, of iets Nederlands te bekennen valt, het bevat zelfs een Turkse bank.

En daar moet de NL politie gezag houden? Dikke reet, Nederland gaat wel dergelijk achteruit door de islamisering.

haha lolbroek post, ben je nieuw op het internet? :)

haha lolbroek post, ben je nieuw op het internet? :)

Dat je misschien de lachers op de hand hebt tijdens je werk in het circus, tot daar aan toe. Maar houdt werk en privé gescheiden.

Ik snap niet zo goed wat je duidelijk wilt maken. Ik ga ook niet meer in discussie met jou. Als ik in discussie wilde gaan met kinderen, was ik wel leraar op de basisschool geworden.

Nee, natuurlijk moeten ze niet vrij krijgen. Hoezo zouden ze wel vrij moeten krijgen? Omdat het in een boekje van een paar honderd jaar oud staat? :roflol:

Ik ben de grondlegger.

We nemen Nederland over.

Jihad!

tja whats next.

ik zal ook een religie invoeren die mij verbied om meer dan 10 weken naar een school/werk te gaan ..

(oke overdreven maar als je alle vrije dagen van een religie neemt dan zou je niet veel meer op school zitten denk ik. Wat ik ermee bedoel is dat leraren dan te vaak leerlingen heeft van de groep die weer een les missen)

tja whats next.

ik zal ook een religie invoeren die mij verbied om meer dan 10 weken naar een school/werk te gaan ..

(oke overdreven maar als je alle vrije dagen van een religie neemt dan zou je niet veel meer op school zitten denk ik. Wat ik ermee bedoel is dat leraren dan te vaak leerlingen heeft van de groep die weer een les missen)

Ik vind sowieso dat er een streng beleid moet komen qua religie onzin, je woont hier in Nederland dus je houdt je aan onze regels, als je zo graag suikerfeest wil vieren pak je het vliegtuig maar, het klinkt hard, maar beetje bij beetje krijgen moslims het steeds meer voor het zeggen zo.

gwn toelaten, niet zeuren. DIE MENSEN MAKEN JOUW TURKSE PIZZA O M G.

Allemaal afschaffen die feestdagen rond geloof. Vervang er een paar met niet-religieuze verlofdagen en voor de rest moeten er geen meer bijkomen. Scheiding van kerk en staat all the way graag.

Wilders krijgt straks gelijk over alles, en die femke halsema maar zeiken over etnische gezeik, ik zou zeggen neem een kijkje op youtube of in de wijken zelf de islamatisering om ons heen mijn opa en oma hebben dit land grootgebracht en daar genieten die marokaantjes ook van en die vernken het nu aleen maar voor ons allemaal

wilders mijn stem heb je !

Wilders krijgt straks gelijk over alles, en die femke halsema maar zeiken over etnische gezeik, ik zou zeggen neem een kijkje op youtube of in de wijken zelf de islamatisering om ons heen mijn opa en oma hebben dit land grootgebracht en daar genieten die marokaantjes ook van en die vernken het nu aleen maar voor ons allemaal

wilders mijn stem heb je !

:thumbs:

Wtf. Ik neem niet eens vrij als moslims zijnde. Zeg gewoon tegen mn familie school gaat voor, sorry. Ik kom in het weekend wel. En nu wordt het een nationaal feestdag. HAHAHAHAHA

Ik heb er eigenlijk niet zo een probleem mee als die mensen een feestje hebben en dan een dagje vrij willen. Maar dan vind ik wel dat er ook niet gezeurd moet worden als iemand een dagje vrij wil na zijn wintersport of om een dagje eerder op de vakantie te gaan om zo de drukte te ontlopen. Als dat allemaal gewoon kon is dat toch mooi!

Terug
Naar boven