Door wie en wat worden of zijn we overgenomen dan?
Kom eens met feiten, en onderzoeksresultaten.
een onderzoek over de overname van NL door moslims....right...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

een onderzoek over de overname van NL door moslims....right...![]()

Door islamieten, de hoeveelheid islamieten in nederland zal in de toekomst gaan bepalen hoe nederland eruit gaat zien, dat is nu al te merken aan de islamitische scholen, honderden moskee´s en moslims die steeds meer eissen.De feiten zijn de cijfers, de nieuwsberichten en met mijn eigen ogen zie ik ook een hele hoop.Ook als ik iets niet wilt zien probeer ik het niet te ontkennen.
Dat je misschien de lachers op de hand hebt tijdens je werk in het circus, tot daar aan toe. Maar houdt werk en privé gescheiden.
!!! tja whats next.
ik zal ook een religie invoeren die mij verbied om meer dan 10 weken naar een school/werk te gaan ..
(oke overdreven maar als je alle vrije dagen van een religie neemt dan zou je niet veel meer op school zitten denk ik. Wat ik ermee bedoel is dat leraren dan te vaak leerlingen heeft van de groep die weer een les missen)
Wilders krijgt straks gelijk over alles, en die femke halsema maar zeiken over etnische gezeik, ik zou zeggen neem een kijkje op youtube of in de wijken zelf de islamatisering om ons heen mijn opa en oma hebben dit land grootgebracht en daar genieten die marokaantjes ook van en die vernken het nu aleen maar voor ons allemaal
wilders mijn stem heb je !