AndroidHealthClinic

PVV eist uitleg over dagje vrij voor Suikerfeest

Peiling Peiling Dag vrij ?

• ja

Stemmen: 19 25,0%
  • nee

Stemmen: 57 75,0%

• Totaal stemmers
    76
  • Peiling gesloten .
Allemaal afschaffen die feestdagen rond geloof. Vervang er een paar met niet-religieuze verlofdagen en voor de rest moeten er geen meer bijkomen. Scheiding van kerk en staat all the way graag.

Elke eerste dag van de maand ''dag van de arbeid'' :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Wilders krijgt straks gelijk over alles, en die femke halsema maar zeiken over etnische gezeik, ik zou zeggen neem een kijkje op youtube of in de wijken zelf de islamatisering om ons heen mijn opa en oma hebben dit land grootgebracht en daar genieten die marokaantjes ook van en die vernken het nu aleen maar voor ons allemaal

wilders mijn stem heb je !

Een pvv stemmer heeft een gouden hart, bedankt !

We hebben een joods-christelijke cultuur die in leven gehouden moet worden enzo...

whahha...STAKKERS

Prima dat die mensen een dag vrij kunnen nemen bij een dergelijke festiviteit. Mijn zegen hebben ze. Oh, ik word zooo overgenomen..laatme niet lachen.

dan ben jij het er dus ook mee eens dat moslims gewoon moeten werken met kerst, pasen en alle andere christelijke dagen?

Of alle religieuze vrije dagen erin of allemaal eruit. Geen onderscheid tussen religies. Dat Nederland een christelijk land is vind ik bullshit. Een land is niet religieus, dat zijn de inwoners. Als de meerderheid een bepaalde religie aanhangt moet dit geen invloed hebben op de regels.

nee, natuurlijk geen extra dag vrij!

wie past zich nou eigenlijk aan?
:mad:

:roflol:

Sinds wanneer hebben mensen uit het achterban van pvv geld om op wintersport te gaan.:D

De islam telt wel heel wat meer feesten dan enkel de suikerfeest. Veel meer dan de christelijken als ik me niet vergis, dus de moslims zouden meer dan liever wel ruilen met de christelijke feestdagen :p Suikerfeest is gewoon 1 van de weinige zeer belangrijke, dus doet men daar graag uitzondering voor. (in het verleden doken er ook zo weinig moslims op scholen, ondanks officiële schooldag).

Ja, moslims genieten ook van de christelijke en andere niet-moslim feesten, maar dat is dan ook omdat de scholen ook gewoon gesloten zijn :p

Mij boeit het geen **** of het nu afgeschaft wordt of niet, dus heb ik niet gestemd.

Of alle religieuze vrije dagen erin of allemaal eruit. Geen onderscheid tussen religies. Dat Nederland een christelijk land is vind ik bullshit. Een land is niet religieus, dat zijn de inwoners. Als de meerderheid een bepaalde religie aanhangt moet dit geen invloed hebben op de regels.

Alle? Dan kunnen we volgens mij het hele jaar thuis blijven.

Schaf van eerste keer ook de sabbath af voor 'der eeuwige jude'. Wat denken ze wel niet !

Wilders krijgt straks gelijk over alles, en die femke halsema maar zeiken over etnische gezeik, ik zou zeggen neem een kijkje op youtube of in de wijken zelf de islamatisering om ons heen mijn opa en oma hebben dit land grootgebracht en daar genieten die marokaantjes ook van en die vernken het nu aleen maar voor ons allemaal

wilders mijn stem heb je !
en die opa's van die relmarrokaantjes nu dan, waarom kwamen die hierheen...

kortzichtigheid alom.

Geen problemen mee, er is ruimte voor binnen de leerplichtwet. Liever zou ik al die huichelarij van 'christelijke' feestdagen, zoals hemelvaart, pasen en kerst en de hele andere religieuze rattaplan aan feestdagen vrijgegeven zien worden. Op deze manier wordt er gediscrimineerd ten faveure van de christenen. Dat is natuurlijk belachelijk in een seculiere staat.
Dat kerst e.d. nu eenmaal in onze traditie zit is natuurlijk een argument dat alleen nuttig om je reet me af te vegen na het schijten. En dat Nederland een christelijk land is, heeft al HELEMAAL niets met politiek te maken. Nou ja, zo zou het moeten zijn. Alleen al om die reden zou ik voor een vrije dag bij het suikerfeest zijn. Daarbij leven we in een democratie en zijn moslims ook onderdeel van de maatschappij. Daar kunnen we niet omheen. Al denken velen hier helaas dat ze allemaal een stel terroristen zijn, die Nederland willen innemen.
Nadeel is dan wel dat er ruimte wordt gemaakt voor een zuiver religieus feest, i.p.v. een aantal door commercie compleet verkrachte wantoestanden die we namen hebben gegeven als Sinterklaas en Kerst. Maar dat is dan ook direct een reden om de vastigheid er van af te schaffen, omdat de totale kolder ondertussen wel duidelijk is.
Als atheïst voel ik me allerminst prettig bij het belachelijke keurslijf van Kerst e.d.

Tenslotte is het vaker vrij, dus denk dat de kindertjes het niet erg zullen vinden.

Terug
Naar boven