Fitness Seller

Nieuws PVV en VVD willen versneld strengere maatregelen voor de bijstand

Goede zaak. :)

:roflol: Tegenprestatie. Een soort dwangarbeid dus. Mensen die daadwerkelijk niet kunnen werken worden hier wel de dupe van. Indien het hier fout staat en het 'koffie schenken' in sommige gevallen bedoelt is als deel van herintegratie vind ik er niets fout aan.
Ben ook benieuwt hoe dat solliciteren op basis van kledingvoorschriften zal gaan en of het niet weer een islam-bash-onzin verhaal wordt. Gaan ze dan ook de kleding bekostigen indien het niet mooi genoeg is?

Je hebt gewoon een behoorlijk aantal mensen, en daarmee zeg ik niet alle mensen die in de bijstand zitten, die simpelweg geen andere keuze hebben. Die komen niet aan de slag, ook al zouden ze het zelf dolgraag willen. Ik neem aan dat jij ook weleens figuren tegenkomt in hartje Den Haag die jij nooit zal aannemen als werknemer van welk te verzinnen bedrijf dan ook.

Dan ze laten werken voor de staat. Probleem is alleen dat zoals het nu gaat met sociale werkplaatsen dat het voor de staat goedkoper is ze de bijstand in te fl*kkeren i.p.v ze te laten werken. Ik zeg: Schoffelen, schoonmaken etc. etc.

• Topic Starter Topic Starter
'Kan worden geeist','Misbruik van uitkeringen hard aanpakken'. Denk dat het daar om draait, niet om iemand die echt niet in staat is om te werken maar aan de slag te krijgen omdat er een uitkering wordt ontvangen.

Terug
Naar boven