AndroidHealthClinic

Nieuws PVV-er noemt PvdA statenlid een 'stuk uitgekotst halalvlees gemaakt van Turks varken'

Kijk maar naar het Duitsland van 80 jaar geleden :rolleyes:
Niet grappig en uit de context. Bedoelde nog niet zo lang terug en weet jij heus wel. Nog voor de tijd waarin de politiek plots dichter naar Henk en Ingrid gebracht moest worden. Want je kan je afvragen wat dat de burger kost.

ariG volgt gewoon de tradititie van Schumpeter, niets mis mee.

PVV heeft wel een klein excuus dat ze als nieuwe partij weinig ervaren leden heeft en daardoor eerder moeten kiezen voor een persoon met minder politiek talent.

nee deze uitspraak is geheel in lijn met wat wilders bedoelt met kopvoddentax. mensen worden gedenigreerd tot een kop met een stuk vot of een uitgekotst stuk vlees. deze meneer gaat alleen net iets verder in bewordingen maar het wezen is niet anders.

mensen worden gedehumaniseerd en gedegradeerd tot een stuk vuil. en een stuk vuil mag je vervolgens totaal respectloos behandelen. mensen met een gezicht, een identiteit kan je niet beestachtig behandelen. degradatie tot stuk vuil is een noodzakelijke tussenstap tot veel erger. De godwin mag je zelf invullen.

De godwin mag je zelf invullen.
En anders doet 'Realist' dat wel.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 12:18 ----------

Inmiddels hebben we :

- Een brievenbuspisser
- Een vrouwenmepper met een godcomplex
- Een oud atleet die mept met spikes
- Een ex militair die kopstoten uitdeelt
- Een PVV-er die personeel mept in het cafe bij de tweede kamer
- Een fraudeur die zijn faillisement afkoopt
- Een Friese fractie die een valse factuur wilde indienen
- Een knakker die op social media een foto plaatst met pistool op zijn hoofd gericht
- Een bijna kamerlid dat rondloopt op bijeenkomsten met een geladen pistool
- Een PVV-er die zich schoolhoofd noemt maar alleen het diploma er voor heeft
- Een PVV-er die hoofd was een bedrijf dat niet toegelaten medicijnen verstrekt
- Een PVV-er die statistiek niet begrijpt
- Een PVV-er die het programma het Klokhuis verdenkt van islamiseren

Waarbij een groot gedeelte dan ook nog eens op landelijk niveau acteert, op gemeentelijk niveau is het gewoon lastiger om het kaf van het koren te scheiden.
Dank je ik kende ze nog niet allemaal. Is die laatste over het klokhuis serieus? HAHAHA je zou er maar op gestemd hebben.

Een PVV-er die eigenaar is van omak*tje.nl

PVV jonguh!Boem!

Waarom biedt ie zn excuses aan de PVV aan en niet aan dat statenlid? Is dat verder geen probleem ???

Kijk naar die man, lijkt wel of hij zo uit New Kids komt lopen. Dat er mensen in Nederland zijn die zich door dit soort figuren laten vertegenwoordigen. Daar ga ik huilie huilie van. :treuren:
Erg he.

En dan als argument aanvoeren dat voorheen politiek alleen maar voor de elite op het pluche was.

Je schaamt je toch kapot als je aan zulke prutsers je stem hebt gegeven.

• Like
Waarderingen: AriG
nee deze uitspraak is geheel in lijn met wat wilders bedoelt met kopvoddentax. mensen worden gedenigreerd tot een kop met een stuk vot of een uitgekotst stuk vlees. deze meneer gaat alleen net iets verder in bewordingen maar het wezen is niet anders.

mensen worden gedehumaniseerd en gedegradeerd tot een stuk vuil. en een stuk vuil mag je vervolgens totaal respectloos behandelen. mensen met een gezicht, een identiteit kan je niet beestachtig behandelen. degradatie tot stuk vuil is een noodzakelijke tussenstap tot veel erger. De godwin mag je zelf invullen.

Jij mag het noemen wat je wilt, dehumaniseren of degraderen. Het is tegengas bieden aan de tolerantie van de afgelopen tientallen jaren.

En aan de politiek correcte politici die verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van talloze migranten. Imams en moskeeen proberen hun bezoekers te waarschuwen voor verwestering en dan is het logisch dat er een antwoord moet zijn vanuit de politiek.

Tijd van pappen en nathouden (1970-2000) is voorbij.

Zo lekker als je niet zelf hoeft na te denken en gewoon kan na-praten wat je hoort.

Edit: Ik merk van mezelf dat ik de laatste tijd wat rechtser ben geworden, maar als ik dan weer van die 'domrechts' uitspraken hoor...

Jij mag het noemen wat je wilt, dehumaniseren of degraderen. Het is tegengas bieden aan de tolerantie van de afgelopen tientallen jaren.

En aan de politiek correcte politici die verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van talloze migranten. Imams en moskeeen proberen hun bezoekers te waarschuwen voor verwestering en dan is het logisch dat er een antwoord moet zijn vanuit de politiek.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hij is inmiddels uit de fractie, beetje laat maar wel terecht verder. Stassen had hem gelijk de wacht moeten aanzeggen.

Wat een prachtige zin, vol dubbelzinnigheden en verwijzingen naar gebeurtenissen uit het heden en verleden. Taalvirtuoos in de dop.

/sarcasme

Zo lekker als je niet zelf hoeft na te denken en gewoon kan na-praten wat je hoort.

Edit: Ik merk van mezelf dat ik de laatste tijd wat rechtser ben geworden, maar als ik dan weer van die 'domrechts' uitspraken hoor...

'Ik ben ook rechts maar niet zoals Wilders hoor'

Gelukkig zijn jou teksten wel goed....

Overigens goed dat de man uit zijn functie is gezet want zulke uitspraken gaan inderdaad een stap te ver.

Subtiel.

en dat tegengas bieden is dus het lijstje van erikr (van brievenbus pissen tot bedreigen en geweld)

de politiek incorrecte politici lijken eng veel op de straatterroristen waar we maatschappelijk nu zoveel last van hebben.

politieke incorrectheid is niet langer een middel dat selectief gebruikt wordt als onorthodoxe maatregel op unieke problemen in de maatschappij. nee politiek incorrect is tot doel verheven. de tegenreactie op de politieke correctheid van afgelopen decennia is er een van een puberaliteit dat het politiek onwaardig is. ja echt een stelletje pubers die conequent ageren tegen.

als mijn neefje van 4 honger heeft en ik vraag dat dan schreeuwt hij ik heb geen honger. als ik zeg dat hij vast geen honger heeft en die boterham niet lust. dan schreeuwt hij ook en eet demonstratief die boterham op. van dat niveau is de politieke incorrectheid van de pvv en haar achterban.

Terug
Naar boven