Fitness Seller

PVV: Hoofddoek versmalt blikveld autorijdende moslima!

Wilders heeft gezocht naar een goed argument en hij heeft er één gevonden lijkt het. Als na onderzoek idd blijkt dat er versmalling optreed, dan moet het dragen van een hoofddoek iig verboden worden achter stuur.

Natuurlijk was dit in het land van herkomst geen probleem, aangezien vrouwen daar niet eens mogen autorijden van hun echtgenoot. Hier wel een probleem? Dan aanpassen of niet rijden.

In beide regio's kun je burkaatjes zien. Staaltje van provocatie? Vijf jaar geleden was er namelijk geen burka te vinden hier.
Ik heb een professor horen zeggen dat de Moslims hier soms radicaler zijn dan die in land van herkomst. Idee erachter is dat zij als Europeanen een soort 'minderwaardigheidsgevoel' hebben, en dit willen compenseren door nog strenger het geloof te volgen.

dat is zeker provocatie.

Ik wil eigenlijk hier een stukje van Theo Maassen bij halen uit zijn show, tegen beter weten in.

Hij begon daar over het feit dat er altijd een zelfde hoeveelheid water op de wereld is. Weliswaar continu verschillend verdeeld over het aardoppervlak maar wel altijd dezelfde hoeveelheid.

Hij dacht dat dat ook zo met geloof was, als er in bij bepaalde bevolkingsgroepen van de wereld helemaal niet meer wordt geloofd dan zijn er bij andere bevolkingsgroepen weer mensen die wel weer heel erg veel en intensief geloven.

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit.

Buiten dat vind ik gewoon dat zoiets verboden moet worden, ik mag ook niet met een bivakmuts op me kop rondlopen dus ook geen burka. Want dat zou discriminatie zijn. Waarom mag je iets als je een bepaald geloof aanhangt wel doen, maar als je niet gelooft mag je het weer niet.

Dat is toch discriminatie of niet dan.

Moslims moeten alleen niet vergeten dat ze hier te gast zijn. Onze cultuur is niet die van hun. en zij moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom. Al lijkt het er soms weleens op dat het juist omgekeerd is.

hoe fundamentalistischer zij worden hoe meer de gewone Nederlander dat ook wordt.

hmm goed punt :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ik kan lezen hoor:kiss: ging in op een reactie niet op de tekst, lezen cyan lezen:rolleyes:
Dit is weer een typische reactie van iemand die het probleem niet wil zien. Iedereen heeft wel is haast ook moslims, of niet soms sport2000? Er zijn inderdaad ook ouderen die niet meer mogen rijden omdat ze hiertoe niet in staat zijn.
gaat om het punt dat iemand maakte, als er duidelijk aantoonbaar een probleem is, dan hebben we het over iets anders, maar omdat een pvv-er wat mensen heeft horen zeggen, lijkt me nou niet een grond om dingen te gaan roepen.
@lauw; blijkbaar niet nee

ik kan lezen hoor:kiss: ging in op een reactie niet op de tekst, lezen cyan lezen:rolleyes:

gaat om het punt dat iemand maakte, als er duidelijk aantoonbaar een probleem is, dan hebben we het over iets anders, maar omdat een pvv-er wat mensen heeft horen zeggen, lijkt me nou niet een grond om dingen te gaan roepen.

stap maar eens met een capuchon op in een auto, je gezichtsveld wordt zeker wel belemmerd.

Een duidelijk aantoonbaar probleem kan enkel door onderzoek worden bepaald en dat is nou juist wat die PVV'er wilt dat er gebeurt.

Dus in feite vind je het toch niet zo'n gek idee?

• Topic Starter Topic Starter
Een duidelijk aantoonbaar probleem kan enkel door onderzoek worden bepaald en dat is nou juist wat die PVV'er wilt dat er gebeurt.

Dus in feite vind je het toch niet zo'n gek idee?

als ze eerst eens met een onderzoek komen is het al beter onderlergt, dat is wat ik zeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alsof dit een probleem zou zijn... :rolleyes:

ze willen zeiken op de moslima's met hoofddoek en denken hier weer een stok mee in handen te hebben...

ze willen zeiken op de moslima's met hoofddoek en denken hier weer een stok mee in handen te hebben...

Natuurlijk wil Wilders alles proberen om zijn standpunten te verdedigen, maar als er echt argumenten zijn die steek houden dan moet je dat tenminste onderzoeken.

Uiteraard maar misschien nu wel terecht. Strakke hoofddoeken zijn ook geen probleem zeggen ze.

Daarintegen kan ik me voorstellen dat hier in beide gevallen wel sprake is van beperking:

Al die achterlijke petjes dan ook verbieden, zal de achterban van Wilders niet blij mee zijn. Hakkuuhh en zaguuhhhh! Holland Hardcore! (en nee niet iedere hardcore aanhanger is een Wildersfan).

Al die achterlijke petjes dan ook verbieden, zal de achterban van Wilders niet blij mee zijn. Hakkuuhh en zaguuhhhh! Holland Hardcore! (en nee niet iedere hardcore aanhanger is een Wildersfan).

en geblindeerde ramen, werd laatst ook bijna van mn fiets gereden door een geblindeerde golf...

Petjes? Die zitten boven je hoofd als het goed is. Het gaat over zijkant en onderkant ogen. In scholen en openbare functies ben ik overigens wel voor een algemeen verbod van elk hoofddeksel. Als je een boete kan krijgen voor niet dragen van de gordel, dan ZEKER voor het deels bedekken van ogen, wat veel gevaarlijker is voor voetgangers, fietsers en andere chauffeurs.

Denk je dat die moslims erg zijn? Heb je al eens een n*ger in de auto gezien?

Terug
Naar boven