XXL Nutrition

PVV: Hoofddoek versmalt blikveld autorijdende moslima!

je mag bijv. gesminkt als clown niet op straat lopen omdat je niet herkenbaar bent maar je mag wel met alleen een streepje voor je ogen lopen

ze krijgen toch subsidie? waarvoor is die denk je?

Dat is bij lange na niet genoeg om bij elk idee een gedegen wetenschappelijk onderzoek te gaan houden iig.

Noem mij er 's drie die door zo'n bureau op eigen kosten zijn gedaan?

Zo'n bureau komt met ideeen die de partij bij de kamer kan aankaarten. Een andere manier voor een partij die om op ideen te komen zijn geluiden uit de maatschappij en dat is hier 't geval.

Daarom dringt de PVV nu aan op onderzoek en dat is de normaalste gang van zaken in Den Haag.

ja idd, dus ook maar alle bejaarden achter het stuur weg, omdat ze geen goed reactievermogen hebben.
alle jongeren erachter weg omdat ze roekeloos rijden.
alle zakenmannen erachter weg omdat ze in hun haast zo snel rijden.
want als veroorzaakt het maar 1 ongeluk, dan is het al goed, :roflol:
en dat is niet eens zo kortzichtig
hoeveel ouderen zijn niet een gevaar op de weg..
hoeveel jongeren zijn TE roekeloos in hun weggedrag
hoeveel zakenmensen zijn veel te haastig onderweg

ouderen die te oud worden om nog te auto rijden moeten gewoon worden gestopped
jongeren moeten een test ondergaan om te kijken of ze zich niet teveel beinvloedbaar zijn
en zakenmensen moeten gewoon ontstressen en dan slaan we gelijk een paar vliegen in 1 klap
geen stress
geen gehaast
rust in het verkeer want er is me vandaag de dag toch een aggressie in het verkeer daar word je werkelijk niet goed meer vanhet lijkt soms letterlijk wel een burgeroorlog op de openbare weg

Het wachten is op het volgende moslimpje pesten plan van de PVV. Natuurlijk is er iets voor te zeggen dat de veiligheid in het geding is, maar het is erg opvallend dat het wederom gaat om iets wat met moslims te maken heeft.

Partij voor de vrijheid, maar niet voor moslims.

'Onderzoek naar hoofddoek in auto'
van onze redactie binnenland
DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid (PVV) wil een onderzoek naar het 'snel toenemende aantal' vrouwen met hoofddoekjes achter het stuur. De hoofddoek zou het blikveld van vrouwelijke bestuursters flink versmallen, waardoor ze fietsers en voetgangers te laat opmerken bij het afslaan.

Ik wil een onderzoek naar het snel toenemend aantal grieksorthodoxe homo's achter het stuur. De knoflookwalm gekombineerd met de pijn aan hun achterste versmalt hun blikveld waardoor ze buggy's en rollators te laat opmerken.

Belachelijk natuurlijk, allemaal excuses om van die hoofddoek af te komen. Ik kan je nog meer voorbeelden noemen van mensen die WEL mogen rijden en ook niet een groot blikveld hebben:
Modieuze brillen met een dikke zijkant waarbij men vaak het hoofd moet draaien om de dode hoek duidelijker te kunnen zien.
Petjes gedragen door jongeren zijn vaak gebogen waardoor ook de zijkant van de ogen een minder goed zicht krijgt.

Overhoop gereden worden door iemand met burka of hoofddoek heeft denk ik meer te maken met de rij-ervaring van deze persoon.

Hoofddoek verplicht af laten doen in de auto zal niet werken omdat deze dames zowiezo NOOIT hun hoofddoek in het openbaar willen afdoen, daar is de hele filosofie van het hoofddoekje op gebaseerd.

Mijn eigen mening over mensen met hoofddoeken:
Ik vind het een belemmering van de vrijheid van de vrouw. Ik weet zeker dat het een verademing is als die dames thuis hun hoofddoeken afdoen. Ze straffen zichzelf alleen. Nergens in de Koran staat dat vrouwen verplicht hoofddoeken moeten dragen. Maar deze dames hebben een dogmatische opvatting dat het gewoon moet. Persoonlijk is dit weer een schoolvoorbeeld van hoe de man, macht probeert uit te oefenen bij de vrouw. Dit ziet men trouwens in elk geloof wel terug.
De oorsprong van de hoofddoek weet ik niet precies, maar ik heb er wel een eigen mening over.
Volgens mij was de hoofddoek in warme landen sowieso een noodzaak zowel voor mannen als vrouwen. Kijk maar naar de arabieren, daar dragen mannen ook hoofddoeken in principe, alleen hier is het nog functioneel gebleven: het zweten van het hoofd opvangen. Dit is denk ik ge-evoluueerd in de hedendaagse hoofddoek/burka zoals we die kennen.
Ander mooi voorbeeld zijn de lange gewaden van Marokkanen. Op zich prachtige kleding, niets mis mee. Maar het is niet functioneel in Nederland. Want de reden waarom men dat draagt in Marokko is omdat het erg warm is, dan kan je beter een luchtig gewaad dragen dan een strakke spijkerbroek. Maar in Nederland werkt het dus niet. Jammergenoeg zien deze mensen dit niet en vinden dat het hoort bij hun cultuur.
In de Islam mogen vrouwen zelf bepalen of ze een hoofddoek willen dragen of niet. De man mag het niet verplichten. Velen weten dat niet. Ik zal niemand beoordelen op het dragen van een hoofddoek. Dan zou ik wel heel kortzichtig zijn. Ik kijk meer naar de persoon, of zij haar werk goed doet enz. Maar hoe goed kennen we deze dames? Niet. Omdat ze amper in het publiek verschijnen. Ze komen niet in kroegen enz. Aan de andere kant vind ik wel, dat iemand zich moet houden aan kledingvoorschriften. Zo vind ik dat een arts geen tulband (Sikh), hoofddoek, pet, piercing enz enz hoort te dragen. Want het heeft geen meerwaarde voor de functionaliteit als arts. Bovendien vind ik dat iedereen werk en prive gescheiden moet houden. Dit geldt ook voor het dragen van een hoofddoek. In hun vrije tijd mogen ze doen wat ze willen. Maar jammer dat we nooit echt zullen leren wat er werkelijk afspeelt onder dat hoofddoek....

Mijn eigen mening over mensen met hoofddoeken:
Ik vind het een belemmering van de vrijheid van de vrouw. Ik weet zeker dat het een verademing is als die dames thuis hun hoofddoeken afdoen. Ze straffen zichzelf alleen. Nergens in de Koran staat dat vrouwen verplicht hoofddoeken moeten dragen. Maar deze dames hebben een dogmatische opvatting dat het gewoon moet. Persoonlijk is dit weer een schoolvoorbeeld van hoe de man, macht probeert uit te oefenen bij de vrouw.

Misschien. Soms.
Weet je hoe kort het nog maar geleden is dat je je in Nederland niet in het openbaar kon vertonen zonder hoofddeksel? Hoeden voor mannen, petten voor jongens, mutsjes voor meisjes; en kapjes, hoedjes en (jazeker!) hoofddoeken voor vrouwen.

Opzich vind ik bedekkende kleding wel iets hebben.

Mocht ik een vriendin hebben, zou ik het wel waarderen als ze weinig vel laat zien in het openbaar. Alleen eens in de zoveel tijd ofzo. Dan wekt het een extra opvallende prikkel en trots op.

Ben zelf ook totaal niet van show off kleding, altijd een long sleeve en afgezien van grote feesten en strand, blijft m'n shirt gewoon aan.

ja idd, dus ook maar alle bejaarden achter het stuur weg, omdat ze geen goed reactievermogen hebben.
alle jongeren erachter weg omdat ze roekeloos rijden.
alle zakenmannen erachter weg omdat ze in hun haast zo snel rijden.
want als veroorzaakt het maar 1 ongeluk, dan is het al goed, :roflol:

hahahahahah

karma!

dat is zeker provocatie.

Ik wil eigenlijk hier een stukje van Theo Maassen bij halen uit zijn show, tegen beter weten in.

Hij begon daar over het feit dat er altijd een zelfde hoeveelheid water op de wereld is. Weliswaar continu verschillend verdeeld over het aardoppervlak maar wel altijd dezelfde hoeveelheid.

Hij dacht dat dat ook zo met geloof was, als er in bij bepaalde bevolkingsgroepen van de wereld helemaal niet meer wordt geloofd dan zijn er bij andere bevolkingsgroepen weer mensen die wel weer heel erg veel en intensief geloven.

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit.

Buiten dat vind ik gewoon dat zoiets verboden moet worden, ik mag ook niet met een bivakmuts op me kop rondlopen dus ook geen burka. Want dat zou discriminatie zijn. Waarom mag je iets als je een bepaald geloof aanhangt wel doen, maar als je niet gelooft mag je het weer niet.

Dat is toch discriminatie of niet dan.

Moslims moeten alleen niet vergeten dat ze hier te gast zijn. Onze cultuur is niet die van hun. en zij moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom. Al lijkt het er soms weleens op dat het juist omgekeerd is.

hoe fundamentalistischer zij worden hoe meer de gewone Nederlander dat ook wordt.

karma!

en dat is niet eens zo kortzichtig
hoeveel ouderen zijn niet een gevaar op de weg..
hoeveel jongeren zijn TE roekeloos in hun weggedrag
hoeveel zakenmensen zijn veel te haastig onderweg

ouderen die te oud worden om nog te auto rijden moeten gewoon worden gestopped
jongeren moeten een test ondergaan om te kijken of ze zich niet teveel beinvloedbaar zijn
en zakenmensen moeten gewoon ontstressen en dan slaan we gelijk een paar vliegen in 1 klap
geen stress
geen gehaast
rust in het verkeer want er is me vandaag de dag toch een aggressie in het verkeer daar word je werkelijk niet goed meer vanhet lijkt soms letterlijk wel een burgeroorlog op de openbare weg

whaha mooi hoe je dat zegt ,maar je hebt wel gelijk

Dat blonde haar van hem versmalt de toevoer van bloed naar zn hersenen
Daar zouden ze eens een verbod op moeten doen

Rijbewijs intrekken!
crimping.jpg

Op de rand van het toelaatbare!

ja vind ik ook boogie
het vet % ligt net niet TE laag om nog energie over te hebben om auto te kunnen rijden

Stomme reacties weer. Tis overduidelijk dat Wilders een pester is, maar hij heeft hier gewoon gelijk. (alé jah, mocht het onderzoek aantonen dat het idd de zichtbaarheid belemmert)

Het wachten is op het volgende moslimpje pesten plan van de PVV. Natuurlijk is er iets voor te zeggen dat de veiligheid in het geding is, maar het is erg opvallend dat het wederom gaat om iets wat met moslims te maken heeft.

Partij voor de vrijheid, maar niet voor moslims.

Groep Wilders

kijk hier op. lang niet alles heeft met moslims te maken. ze halen bijna alleen de dingen eruit waar hij over moslims praat om hem een slechte naam te geven.

Terug
Naar boven