Dat zijn niet meer dan denktanks met een eigen blaadje en bovendien heeft niet elke partij er een.
ze krijgen toch subsidie? waarvoor is die denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn niet meer dan denktanks met een eigen blaadje en bovendien heeft niet elke partij er een.
en dat is niet eens zo kortzichtigja idd, dus ook maar alle bejaarden achter het stuur weg, omdat ze geen goed reactievermogen hebben.
alle jongeren erachter weg omdat ze roekeloos rijden.
alle zakenmannen erachter weg omdat ze in hun haast zo snel rijden.
want als veroorzaakt het maar 1 ongeluk, dan is het al goed,![]()
laat ze lekker aandringen op onderzoek dat nuttig is. het zijn ook mijn belastingcenten en ik kan zo wel 100 dingen bedenken die veel nuttiger zijn om te onderzoeken.
'Onderzoek naar hoofddoek in auto'
van onze redactie binnenland
DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid (PVV) wil een onderzoek naar het 'snel toenemende aantal' vrouwen met hoofddoekjes achter het stuur. De hoofddoek zou het blikveld van vrouwelijke bestuursters flink versmallen, waardoor ze fietsers en voetgangers te laat opmerken bij het afslaan.
Mijn eigen mening over mensen met hoofddoeken:
Ik vind het een belemmering van de vrijheid van de vrouw. Ik weet zeker dat het een verademing is als die dames thuis hun hoofddoeken afdoen. Ze straffen zichzelf alleen. Nergens in de Koran staat dat vrouwen verplicht hoofddoeken moeten dragen. Maar deze dames hebben een dogmatische opvatting dat het gewoon moet. Persoonlijk is dit weer een schoolvoorbeeld van hoe de man, macht probeert uit te oefenen bij de vrouw.
ja idd, dus ook maar alle bejaarden achter het stuur weg, omdat ze geen goed reactievermogen hebben.
alle jongeren erachter weg omdat ze roekeloos rijden.
alle zakenmannen erachter weg omdat ze in hun haast zo snel rijden.
want als veroorzaakt het maar 1 ongeluk, dan is het al goed,![]()
dat is zeker provocatie.
Ik wil eigenlijk hier een stukje van Theo Maassen bij halen uit zijn show, tegen beter weten in.
Hij begon daar over het feit dat er altijd een zelfde hoeveelheid water op de wereld is. Weliswaar continu verschillend verdeeld over het aardoppervlak maar wel altijd dezelfde hoeveelheid.
Hij dacht dat dat ook zo met geloof was, als er in bij bepaalde bevolkingsgroepen van de wereld helemaal niet meer wordt geloofd dan zijn er bij andere bevolkingsgroepen weer mensen die wel weer heel erg veel en intensief geloven.
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit.
Buiten dat vind ik gewoon dat zoiets verboden moet worden, ik mag ook niet met een bivakmuts op me kop rondlopen dus ook geen burka. Want dat zou discriminatie zijn. Waarom mag je iets als je een bepaald geloof aanhangt wel doen, maar als je niet gelooft mag je het weer niet.
Dat is toch discriminatie of niet dan.
Moslims moeten alleen niet vergeten dat ze hier te gast zijn. Onze cultuur is niet die van hun. en zij moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom. Al lijkt het er soms weleens op dat het juist omgekeerd is.
hoe fundamentalistischer zij worden hoe meer de gewone Nederlander dat ook wordt.
en dat is niet eens zo kortzichtig
hoeveel ouderen zijn niet een gevaar op de weg..
hoeveel jongeren zijn TE roekeloos in hun weggedrag
hoeveel zakenmensen zijn veel te haastig onderweg
ouderen die te oud worden om nog te auto rijden moeten gewoon worden gestopped
jongeren moeten een test ondergaan om te kijken of ze zich niet teveel beinvloedbaar zijn
en zakenmensen moeten gewoon ontstressen en dan slaan we gelijk een paar vliegen in 1 klap
geen stress
geen gehaast
rust in het verkeer want er is me vandaag de dag toch een aggressie in het verkeer daar word je werkelijk niet goed meer vanhet lijkt soms letterlijk wel een burgeroorlog op de openbare weg
Het wachten is op het volgende moslimpje pesten plan van de PVV. Natuurlijk is er iets voor te zeggen dat de veiligheid in het geding is, maar het is erg opvallend dat het wederom gaat om iets wat met moslims te maken heeft.
Partij voor de vrijheid, maar niet voor moslims.